Bekijk originele versie : wat ik vandaag heb gezien
misz_bella
20-05-2004, 20:35
niet meer normaal een marokaans meisje liep samen met haar vader en stook heel gewoon heel droog haar sigaret op en haar vader liep naast haar :confused:
tenminste het leek haar vader
lhouceimagirl1
20-05-2004, 20:40
hoe weet jij dat het een marokkaans was?want het kan zijn dat ze een turk is?dat is dood gewoon als een vrouw rookt
ewa saffie
als ze wil roken naast haar vader is het haar probleem
als je het zo erg vondt had je haar aan moeten spreken
misz_bella
20-05-2004, 20:44
Origineel gepost door lhouceimagirl1
hoe weet jij dat het een marokkaans was?want het kan zijn dat ze een turk is?dat is dood gewoon als een vrouw rookt
omdat ik en me vriendin achter ze liepen en hoorde dat haar vader in het berbers tegen haar praatte.
lhouceimagirl1
20-05-2004, 20:46
aha, ewa ja tegenwoordig is alles normaal geworden.niet normaal gewoon
zelf in marokko roken marokkaanse vrouwen, laat staan hier in nederland, en nee ik vind het niet raar meer.
misz_bella
20-05-2004, 20:46
Origineel gepost door samia01
ewa saffie
aanspreken, had die vader moeten zien echt een woeste beer, en daar wouden wij geen ruzie mee hebben. anders hadden we het wel gedaan :rolleyes:
misz_bella
20-05-2004, 20:48
Origineel gepost door AdamX
zelf in marokko roken marokkaanse vrouwen, laat staan hier in nederland, en nee ik vind het niet raar meer.
nou ik vind het niet raar, waar ik woon zie je geen marokanen meisje roken laatstaan naast hun vader, turkse zie ik wel dt is bij mij nu ook normaal geworden
Miss_Honey
20-05-2004, 20:50
Origineel gepost door AdamX
Dacht precies hetzelfde...;)
ooow oke
miszzy j ehebt me echt laten lachen ik ben van em stoel geavllen
beer hahahahahahhaha
ewa ja de mensne van tegen woordig lagya lagesma
ze bedoelen het goed
ze wllen dat hun dochter het voor hun doet en niet achter d erug om
misshcien was het haar ****** wel of haar buurman die haar wilde pakken of een collega dat is haar probleem toch.
lang leven de vrijheid :D
miss_curly87
20-05-2004, 20:51
en dan beter dat je vader weet dat je rookt dan dat je als veel mensen foking sgeinheilig gaat doen en waarom bemoei jij je daarmee en open je er een topic over en reageer ik er als een domme debiel ook nog op.:confused:
wat ik wil zeggen is laat mensen met rust en laat ze doen wat ze willen als zij wil roken voor haar vader en haar vader vind het niet erg wat is jouw probleem dan???????
lig je er wakker van ofzo
Gijs_Rijbewijs
20-05-2004, 20:51
Welcome in the Netherlands!
Wilkommen in die Niederlande!
Bienvenida en Paises Bajos!
Bienvenu a pays bas!
Welkom in Nederland!
:stout:
oOAMALOo
20-05-2004, 20:52
Origineel gepost door samia01
ewa saffie
ik denk niet dat ze bedoelt dat ze het erg vond.
Ik denk dat ze bedoelt: kijk waar gaat het naartoe met onze moslims.
Dat zelfs de ouders het toestaan dat hun dochter rookt..
Miss_Honey
20-05-2004, 20:55
Origineel gepost door miss_curly87
en dan beter dat je vader weet dat je rookt dan dat je als veel mensen foking sgeinheilig gaat doen en waarom bemoei jij je daarmee en open je er een topic over en reageer ik er als een domme debiel ook nog op.:confused:
wat ik wil zeggen is laat mensen met rust en laat ze doen wat ze willen als zij wil roken voor haar vader en haar vader vind het niet erg wat is jouw probleem dan???????
lig je er wakker van ofzo
Wallah illah! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.