Bekijk originele versie : waar kan ik ghassoul kopen in belgie??liefst provincie antwerpen ,mechelen
sunamila
16-08-2009, 12:12
dank je ,,en hoeveel is de prijs??ik heb laaste maanden heel erge haaruitval,en ik zorg zo goed mogelijk voor,maar nog steeds niets
dank je:(
heb je droog haar dan zou ik da niet uitproberen, in mechele hebben ze da ni Antwerpen weet ik ni zeker maar ik zou Brussel proberen. of gewoon aan familie of kennisen vrage die kope dat tg vaak van magrieb.
wonderolie helpt voor haaruitval, mhm hoor ik vaak en ben er ook naar opzoek mst je wete waar je die kunt hale let me know ;-)
sunamila
20-08-2009, 10:43
heb je droog haar dan zou ik da niet uitproberen, in mechele hebben ze da ni Antwerpen weet ik ni zeker maar ik zou Brussel proberen. of gewoon aan familie of kennisen vrage die kope dat tg vaak van magrieb.
wonderolie helpt voor haaruitval, mhm hoor ik vaak en ben er ook naar opzoek mst je wete waar je die kunt hale let me know ;-)
selaam,wonderolie kan je van de apotheek kopen rond 3euro,
wonderolie laat je haar drogen heb ik gelezen,ghassoul is erg goed voor je haar,maakt je haar dik en zacht,vroeger deed ik dat,ja dank u,ik ga het vragen tegen men broer in magrieb
ik had de dinsdag ghassoul gekocht ,we hebben hier in mechelen een nieuwe natuur winkel van marokkanen
erg duur joh ,ik heb het gekocht voor 3euro,net als een confituur potje,duur he,goeie producten maar alles is duur,terwijl je zo'n grote zak in magrieb krijgt pff
selaam,wonderolie kan je van de apotheek kopen rond 3euro,
wonderolie laat je haar drogen heb ik gelezen,ghassoul is erg goed voor je haar,maakt je haar dik en zacht,vroeger deed ik dat,ja dank u,ik ga het vragen tegen men broer in magrieb
ik had de dinsdag ghassoul gekocht ,we hebben hier in mechelen een nieuwe natuur winkel van marokkanen
erg duur joh ,ik heb het gekocht voor 3euro,net als een confituur potje,duur he,goeie producten maar alles is duur,terwijl je zo'n grote zak in magrieb krijgt pff
serieus, maakt da de haar zacht heb altijd gehoord dat het zo sponzig wordt zoo kroesh :D .
en welk marokaanse winkel die over de apotheker???
sunamila
21-08-2009, 12:06
serieus, maakt da de haar zacht heb altijd gehoord dat het zo sponzig wordt zoo kroesh :D .
en welk marokaanse winkel die over de apotheker???
nou echt ,het maakt super zacht,ik raad het je echt aan,das ook echt natuurlijk product,je kan het ook voor ggezicht en je lichaam gebruiken net een scrub,,de wonderolie kan je kopen bij de apotheek van de belgen of nederlanders,zo'n 3euro,,,het is eigenlijk een laxeermiddel voor zware mensen,maar ik keur het echt af,,,ik zelf heb het nog niet gekocht,maar ik lees het hier op m.nl,dat het heel goed,je kan het proberen,doe het eerst op een klein plekje
sunamila
21-08-2009, 12:07
ben je ook van mechelen??
Ommo_Amin
21-08-2009, 12:20
http://www.sensitiveshop.nl/
hier had ik het ooit besteld
het heet hier lava-aarde..
sunamila
21-08-2009, 12:31
ja dat is het,maar ik ga het na men broer vragen,hij is momenteel in marokko,hier kost het zo duur,
MoslimaForever1
21-08-2009, 12:37
In antwerpen, handelstraat in brussel rue de brabant..
ik weet niet hoeveel het kost,heb het gewoon al zien liggen...is ghassoul echt goed voor het haar?
sunamila
21-08-2009, 16:03
In antwerpen, handelstraat in brussel rue de brabant..
ik weet niet hoeveel het kost,heb het gewoon al zien liggen...is ghassoul echt goed voor het haar?
ja heel goed,2de plaats na henna,,,
ben je ook van mechelen??
:likje:
mhm ik denk tg dat ik het eens ga proberen. en wie weet krijg ik nog van die mooie haartjes
sunamila
23-08-2009, 10:48
:likje:
hehe ja dus,ik heb nu henna aan,wayauw gisteren,was men haar orange van voor,hehe
hehe ja dus,ik heb nu henna aan,wayauw gisteren,was men haar orange van voor,hehe
haha ik heb da ook heel vaak, ma dennia hennia na een tijdje gaat da er wel af, nog liever mooie haartjes met een leuke kleurtje. :D
e maar mag da in de ramadan:confused: :confused:
woud a gstr doen maar iemand zei mij dat da ni mag....
sunamila
23-08-2009, 19:02
haha ik heb da ook heel vaak, ma dennia hennia na een tijdje gaat da er wel af, nog liever mooie haartjes met een leuke kleurtje. :D
e maar mag da in de ramadan:confused: :confused:
woud a gstr doen maar iemand zei mij dat da ni mag....
dat mag hoor,het komt niet door je longen enso,parfum enso mag je wel aandoen,buiten is het sowieso haram,ik heb nu parfum aan,ik weet dat ik niet weg ga,pas vanavond na tarawieh inshl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.