LZN
20-05-2004, 19:02
Psstt ,Pssttt heyy zin Ieghh Tfoeee, wat een lelijk ding!! Loop , loop maar door want jij bent echt zwaar goor Ik geef je geen aandacht Want ik weet dat je daar op wacht Wat!! hoor je me niet of ben ik de enige die je ziet Kijk om je heen, vind de uitgang Want je bent hier veel en veels te lang Heen en weer , giechel , giechel, giechel Het liefst gooi ik je vanaf de hoogste richel Zoek je trots of beter zoek je jas Want wat ik nu zie , Neeee dank je Ik PAS Ga ga naar huis want je bent niet meer waard dan een verdwaalde luis Je bent een tweede schevening, iedereen heeft je al belopen Je bent een tweede zee, iedereen loopt langs je maar kiest voor het strand Ga niet schreeuwen , denk om mijn oren, Ga niet schreeuwen voordat ik je een duw geef van voren Ga , ga aan de kant of stop je hoofd diep in het zand Vertek en ga uit mijn zicht en vergeet aub niet je nicht Chickies van scheveningen, doe geen rare dingen Hou je eer en schreeuw niet naar elke heer Hou je in bedwang wees bang , ga zo door en je leeft misschien voor lang !!! Peace.