Bekijk originele versie : Jullie held, jullie blanke prins meiden!!!
Hey dames!!!
Salaam!! Ik wil jullie lekkere marokkaanse meiden wel redden van die barbaarse onderdrukkers. Let me save u girls!!!!
jammie, ik zie zulke lekker meiden met mooie strakke spijkerbroekjes waar die heerlijke maroc billllllennnnnnnnnn zo mooi uitkomen
:rolleyes: open je topic maar bij onzin hoekje meneertje.
Ps jullie Hollanders vallen niet echt bij ons Marokkaanse meiden in de smaak. Een beetje te blond ;)
tonymontana
20-05-2004, 18:53
Origineel gepost door zoubida
:rolleyes: open je topic maar bij onzin hoekje meneertje.
Ps jullie Hollanders vallen niet echt bij ons Marokkaanse meiden in de smaak. Een beetje te blond ;)
:)
Hey meisje ik ben donkerblond, misschien dat dat jou van gedachten veranderd!? Overigens weet ik UIT ERVARING dat wij het beter doen dan jullie eigen 'broeders'...if u know what I mean ;)
Ik zie hier onderwerpen zoals ****** de revu passeren...dus iets meer eerlijkheid had ik wel verwacht hiihihihih
Origineel gepost door Chriss
Hey meisje ik ben donkerblond, misschien dat dat jou van gedachten veranderd!? Overigens weet ik UIT ERVARING dat wij het beter doen dan jullie eigen 'broeders'...if u know what I mean ;)
Ik zie hier onderwerpen zoals ****** de revu passeren...dus iets meer eerlijkheid had ik wel verwacht hiihihihih
Geloof me mijn BROEDERS zou ik nooit op willen geven voor een Hollander ook al zou hij donker blond zijn ;)..
tonymontana
20-05-2004, 18:57
Chriss you suck
sweet_nadoria
20-05-2004, 18:57
Ooh mijn god :wow:
Hoezo hopeloos :confused:
Nice try milky :zwaai:
Hey dames!!!
Salaam!! Ik wil jullie lekkere marokkaanse meiden wel redden van die barbaarse onderdrukkers. Let me save u girls!!!!
jammie, ik zie zulke lekker meiden met mooie strakke spijkerbroekjes waar die heerlijke maroc billllllennnnnnnnnn zo mooi uitkomen
volgens mij ben je eerder een wanhopig geval en val je bij de nederlanders ook niet in de smaak en zoek je je heil ergens anders
:jammer:
wahahahahaahah chris jij bent echt een lachertje geen enkele nederlander kan aan onze marokkaanse guys tippen!!!!
lhouceimagirl1
20-05-2004, 19:03
wie zegt dat hij een holander is?hij is shi wahed sousi man
Allemaal leuk en aardig lieve zoubida. Ik begrijp dat jullie niet helemaal openhartig zijn nu jullie 'broeders' over jullie schouders meekijken. Kunnen jullie niet eerlijk zeggen dat jullie graag van ons mogen snoepen ;)
Mijn vrienden (waaronder ook negers) lachen het juist toe dames. Die leuke marokkaanse meiden hebben in Adam echt wel zin in een verzetje van tijd tot tijd. Is ook niks mis mee lieve schatjes..
Liefs jullie blanke prins!
HalveWaarheid
20-05-2004, 19:04
Overigens weet ik UIT ERVARING dat wij het beter doen dan jullie eigen 'broeders'...if u know what I mean ;)
Daarom lopen al die Nederlandse blonde s.letten achter ons marokkaanse jongens aan...omdat jullie het zoveel beter doen! :rolleyes:
:)
Origineel gepost door HalveWaarheid
Daarom lopen al die Nederlandse blonde s.letten achter ons marokkaanse jongens aan! :)
Die mag je hebben vrind!! Zolang ik van die heerlijk schone marokkaanse billen mag snoepen heb ik daar geen moeite mee ;)
Allemaal leuk en aardig lieve zoubida. Ik begrijp dat jullie niet helemaal openhartig zijn nu jullie 'broeders' over jullie schouders meekijken. Kunnen jullie niet eerlijk zeggen dat jullie graag van ons mogen snoepen ;)
Mijn vrienden (waaronder ook negers) lachen het juist toe dames. Die leuke marokkaanse meiden hebben in Adam echt wel zin in een verzetje van tijd tot tijd. Is ook niks mis mee lieve schatjes..
Liefs jullie blanke prins!
Oh geloof me als ik op jou soort viel dan had ik het je gerust gezegd, maar nee een Hollander waar ik mijn bed mee moet delen I DON'T THINK SO
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.