Bekijk originele versie : hebben jullie dit ook wel eens?!?
MoCro_Unit
20-05-2004, 18:41
Je denkt goede relaties te hebben met je vrienden..waarna je achterkomt dat ze gewoon je toekomst voor je willen verkr8en..ZEER jalours en proberend via elk persoon die, in dit geval 'ik', ken aan zoveel mogelijk informatie over mij te komen..zodat ze nog meer jalouzie en haat genereren..zodat jij uiteindelijk net als 'hen' gewoon een 'zbel' toekomst zal hebben..omdat zij de waarheid gewoon niet aankunnen :eek:
Dit viond ik nou echt ZWAK en LAAG TFOEEEEEEEEEEEEE
Wat zouden jullie doen..als jullie je in zo een situatie zouden bevinden :confused:
Mo
MoCro_Unit
20-05-2004, 18:47
Origineel gepost door levuuuh
laten we het maar kort en krachtig houden :)
"ECHTE VRIENDEN BESTAAN NIET"
Met de kracht van Allah Zal het ze nooit lukken om mijn leven te verzieken :o
:)
Je enige vriend is je broekzak bro ;)
Origineel gepost door MoCro_Unit
Je denkt goede relaties te hebben met je vrienden..waarna je achterkomt dat ze gewoon je toekomst voor je willen verkr8en..ZEER jalours en proberend via elk persoon die, in dit geval 'ik', ken aan zoveel mogelijk informatie over mij te komen..zodat ze nog meer jalouzie en haat genereren..zodat jij uiteindelijk net als 'hen' gewoon een 'zbel' toekomst zal hebben..omdat zij de waarheid gewoon niet aankunnen :eek:
Wat zouden jullie doen..als jullie je in zo een situatie zouden bevinden :confused:
Mo
zulke mensen zijn zo zielig :jammer:
MoCro_Unit
20-05-2004, 18:55
zoubida i know ;)
MoCro_Unit
20-05-2004, 19:05
Origineel gepost door zoya
zulke mensen zijn zo zielig :jammer:
...en van je beste vrienden moet je 't hebben :maf3:
zoubida i know ;)
Maak er ook gebruik van als je het weet ;)
mercedesje
20-05-2004, 19:11
Wie vandaag je vriend is, kan morgen je vijand zijn!!!!
XXX
jamilatje2002
21-05-2004, 09:55
Dat is heel erg jammer. Het beste is om wat van je leven te maken. Je moet zo zelfstandig mogelijk, je moet op niemand rekenen. Ik hoop voor je dat je broers of broertjes hebt op die kan je wel rekenen want die zijn de enige die het beste voor je gunnen. je moet bidden en zeggen dat allah swt de slechte mensen uit jou buurt moet halen.
gr
jah is spijtig genoeg zo bij een aantal mensen ik ken er ook zo'n paar maar toch heb ik ook wel mensen die me steunen :)
marjam123
21-05-2004, 10:53
Mo
nou als jij ze al doorhebt dan is het goed... je moet gewoon extra voorzichtig zijn als je je vrienden kiest...
en je moet doen wat jij het beste vind... noooooooooit doen wat je vrienden willen of zeggen... je weet nooit waar ze op uit zijn...
(het woordje vrienden klinkt altijd zo mooi... maar zoals je ziet krijgt het hier een hele andere betekenis... zoiets als vijand eigenlijk hey)
xxx
misz_sanae
21-05-2004, 11:08
IS TOCH LIEF DAT ZE JALOERS IS...DAN HOUD ZE EIGENLIJK VEEL VAN JE....ALS ZE HET OVER ZICH HEEN LAAT SPELEN DAN WEET JE DAT ZE NIET OM JE GEEFT...DUS WAT IS NU EIGENLIJK JOU PROBLEEM???????
Mo Ik heb het meegemaakt en van die vrienden die ik toen had, heb ik er 2 overgehouden. Dat zijn echte vrienden.. En daar kom je achter als je in de problemen zit...
Gewoon afstand van nemen. Dat kan ik je als advies meegeven..
Origineel gepost door misz_sanae
IS TOCH LIEF DAT ZE JALOERS IS...DAN HOUD ZE EIGENLIJK VEEL VAN JE....ALS ZE HET OVER ZICH HEEN LAAT SPELEN DAN WEET JE DAT ZE NIET OM JE GEEFT...DUS WAT IS NU EIGENLIJK JOU PROBLEEM??????? Volgens mij snap jij het niet helemaal
MotherNature
21-05-2004, 11:19
Afstand nemen van je zogenaamde vrienden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.