Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laat mij jullie redder zijn, jullie blanke prins!!

Chriss
20-05-2004, 18:18

Hey dames!!! Salaam!! Ik wil jullie lekkere marokkaanse meiden wel redden van die barbaarse onderdrukkers. Let me save u girls!!!! jammie, ik zie zulke lekker meiden met mooie strakke spijkerbroekjes waar die heerlijke maroc billllllennnnnnnnnn zo mooi uitkomen :verliefd:

Nadia_Antwerpen
20-05-2004, 20:03
het is alleen jammer voor jou dat onze "barbaarse onderdrukkers" zoveel knapper en aantrekkelijker zijn dan jullie! maar ja, dromen mag je altijd natuurlijk..

blauwe_hemel
20-05-2004, 20:43
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen het is alleen jammer voor jou dat onze "barbaarse onderdrukkers" zoveel knapper en aantrekkelijker zijn dan jullie! maar ja, dromen mag je altijd natuurlijk.. Wollah...jij hebt gesproken sis :goedzo: haha...chriss, je bent echt grappig en dat zweer ik je Keep on dreaming zou ik zeggen!!!

smurfi
21-05-2004, 00:09
Origineel gepost door Chriss Hey dames!!! Salaam!! Ik wil jullie lekkere marokkaanse meiden wel redden van die barbaarse onderdrukkers. Let me save u girls!!!! jammie, ik zie zulke lekker meiden met mooie strakke spijkerbroekjes waar die heerlijke maroc billllllennnnnnnnnn zo mooi uitkomen :verliefd: Geen behoefde! Heb m'n prins op het witte paard al gevonden, een prins met heeerlijke Maroc billen :Iluvu: Een barbaarse onderdrukker is die alleen maar op mijn bevel ;) :rolleyes:

Mysticalia
21-05-2004, 12:51

:lol::lol::lol: :jammer:

tazaghiniagirl
21-05-2004, 17:00
..:lol:..haha jij bent egt funky..:hihi:...

coolgirl
21-05-2004, 19:00
Hebben wij wel behoeft aan jou? :rolleyes:

BintElmagreb
22-05-2004, 22:59
Bedankt voor het aanbod, maar is niet nodig hoor! Ze zijn niet allemaal 'barbaarse onderdrukkers'. Ik ken en zie genoeg lekkere, aantrekkelijke, heerlijke en strakke jongemannen die mij zullen beschermen en mij beschermd houden. :goedzo:

lady_khadija
23-05-2004, 00:15
Origineel gepost door Chriss Hey dames!!! Salaam!! Ik wil jullie lekkere marokkaanse meiden wel redden van die barbaarse onderdrukkers. Let me save u girls!!!! jammie, ik zie zulke lekker meiden met mooie strakke spijkerbroekjes waar die heerlijke maroc billllllennnnnnnnnn zo mooi uitkomen :verliefd: je maakt een grapje zeker???? :rolleyes: