Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nederlandse jongens willen belgische meiden??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

moslima_ana
15-11-2002, 11:28

salaam aleikoum wr wb, ik heb zo de indruk dat veel nederlandse(marokkaanse afkomst) jongens op zoek gaan naar meisjes uit belgie. Ze zeggen telkens dat de meiden uit holland niet meer deugen en dat ze alleen maar omgaan met surinamers, hollanders,... nu wil ik weten of dat wel echt het geval is, en meiden verdedig jezelf

Lunatic
15-11-2002, 11:30
alsjeblieft zeg degene die dat zeggen kunnen ze vast niet krijgen en dat is iedereen over 1 kam scheren, zal ik een voorbeeld geven: ze willen meiden uit belgie omdat die dom zijn anders zouden ze hun niet willen

moslima_ana
15-11-2002, 11:31
je moet nu niet de meiden uit belgie aanvallen die hebben daar niets mee te maken

Lunatic
15-11-2002, 11:39
dat was ook een domme oordeel zoals die jongens ook vinden dombo begrijp je het of lees je de tekst halsoverkop om daarna gelijk in de verdediging schieten

moslima_ana
15-11-2002, 11:41

moet je me daarvoor beginnen uitschelden, is dat het enige communicatiemiddel die je kent. Nu snap ik die hollandse jongens wel, als ik jou moet horen!!!

AnouarBlueEyes
15-11-2002, 11:53
Hey moslima ana dat komt door zulke domme wijven als lunatic....die komt hier alleen mensen beledigen en ruzie zoeken.....dom wijf zonder hersenen.... Maar dat wat jij zegt klopt niet......het is allemaal elmekteb van waar je trouwt nederland, belgie, marokko alles staat al geschreven....

moslima_ana
15-11-2002, 11:56
salaam aleikoum jazak allah, broeder eindelijk een beleefde reactie. Het is maar ook een vraag, omdat ik dat al vaak heb gehoord ma'a salama

Lunatic
15-11-2002, 12:01
Origineel gepost door moslima ana moet je me daarvoor beginnen uitschelden, is dat het enige communicatiemiddel die je kent. Nu snap ik die hollandse jongens wel, als ik jou moet horen!!! omdat jij zo dom bent en ik jou er op wijs denk je dat ik met surinamers heb zo en dat is niet dom wou je zeggen??? en anouar ga alsjeblieft spelen wil je zo een meer mensen achter je hebben die mij niet mogen zielig hoor, lelijkerd ik ben niet dom kan ik beter van jou zeggen met je domme pogingen mij te bokken loser!!!

Fatouch16
15-11-2002, 12:19
nou van mij mogen ze naar die meiden in Belgie gaan!! ewa saffi moet ik me daar over druk om maken!! nou er zijn nog (gelukkig) genoeg andere boyz die ons wel willen!! thallah fatouch

Lunatic
15-11-2002, 12:20
tazzz ik he schijt aan die marokkaanse jongens die dat beweren val toch niet op hun dus laat ze maar lekker

Lunatic
15-11-2002, 12:21
ik denk dat ik ze maar achterna ga misschien zitten daar wel goeie tussen :hihi:

kaasvaak
15-11-2002, 12:21
allez gertje.. zijn de patatten al klaar

Lunatic
15-11-2002, 12:46
ja maar jammer dat je gelijk denkt omdat het haar geen **** scheelt dat ze naar belgie gaan dat e die jongens begrijpt :jammer:

tatouzient
15-11-2002, 13:17
Origineel gepost door Fatouch16 nou van mij mogen ze naar die meiden in Belgie gaan!! ewa saffi moet ik me daar over druk om maken!! nou er zijn nog (gelukkig) genoeg andere boyz die ons wel willen!! thallah fatouch je zegt wel da je jezelf er ni druk in maakt, maar geef toe, je maakt je er wel wa druk in want anders zou je ni zeggen dat er nog (gelukkig) andere boyz zijn die jullie wel willen.... :rolleyes: bisous

Najib26
16-11-2002, 14:59

Ik hoor ook steeds vaker dat moslimmannen uitwijken naar Belgiƫ. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Natuurlijk zijn niet alle Marokkaanse meiden in Nederland bijna niet meer praktizerend, maar je kunt moeilijk zeggen dat het een groot deel is die wel de islam praktizeert. Een Belgische zuster zei geschrokken te zijn toen ze Nederland bezocht. Zij is ook in de grote Belgische steden geweest, maar ze zei dat het verschil over het algemeen groot is. Ze had het vooral over de halfblote , strakke kleding en het schreeuwerige gedrag van een groot deel van de Nederlands-Marokkaanse meiden/vrouwen. Eerst wilde ik alleen een vrouw uit Nederland. Maar nu niet meer. Aangezien ik in niet zo heel ver van de Belgische grens woon, zijn moslimmeiden uit de regio Antwerpen zeker een optie voor mij.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6