Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat een rare mensen hier zeg

Pagina's : [1] 2

Elhoub_girl
20-05-2004, 17:27

ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen :jammer: een mens kan jullie echt niet helpen hoor damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon :kwaad: als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd :zwaai:

Schatjee
20-05-2004, 17:51
Uhhhhhhhuuuuu :hihi:

ik_oke_is
20-05-2004, 18:20
Origineel gepost door Elhoub_girl ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen :jammer: een mens kan jullie echt niet helpen hoor damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon :kwaad: als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd :zwaai: je bent zoo ..... :maf:

Lil_Hajar
20-05-2004, 19:30
Origineel gepost door Elhoub_girl ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen :jammer: een mens kan jullie echt niet helpen hoor damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon :kwaad: als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd :zwaai: Ik vind jou groot gelijk hebben meid!!! :)

tiyaah22
20-05-2004, 19:49

vind je mij ook een rare

ik_oke_is
20-05-2004, 22:41
Origineel gepost door tiyaah22 vind je mij ook een rare is dat tegen mij nig? :confused: :maf:

Daarom
20-05-2004, 22:45
Origineel gepost door Elhoub_girl ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen :jammer: een mens kan jullie echt niet helpen hoor damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon :kwaad: als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd :zwaai: :) Je huppelt wel vrolijk achter die "sommige" mensen aan hé. Waarom is het geen "schande" als een jongen stoer over z'n sexavontuurtjes komt vertellen?

miss_curly87
20-05-2004, 22:54
''daarom'' je haalt de woorden uit mijn mond. waarom a3ibadallah ze3ma vrouwen hebben geen recht op bepaalde dingen en mannen wel ze moeten allebei hun zaakje voor zichzelf en hun man/ vrouw houden. en al die mensen die het niet me eens zijn spring lekker in de maas:P

Daarom
20-05-2004, 23:07
Origineel gepost door miss_curly87 ''daarom'' je haalt de woorden uit mijn mond. waarom a3ibadallah ze3ma vrouwen hebben geen recht op bepaalde dingen en mannen wel ze moeten allebei hun zaakje voor zichzelf en hun man/ vrouw houden. en al die mensen die het niet me eens zijn spring lekker in de maas:P Ach, dat zijn oppervlakkige mensen die za3ma over de Islaam willen praten, Islaam en cultuur zijn 2 verschillende dingen vergeet dat niet meid. Veel jongens gaan met meisjes naar bed zonder te weten dat het fout is omdat niemand ze verteld dat het fout is, tja alleen meisjes moeten hun beentjes bij elkaar houden en de jochies kunnen hun leuter als het ware overal in steken. :jammer: Heren berouw tonen! Het is voor jullie ook Haram.

Elhoub_girl
21-05-2004, 01:03
whatever ook mannen iedereen die boolshitt praat :auw2: en als er iets dat ik niet ben is het wel saai :haha: niet te ver gaan oke :D

ik_oke_is
21-05-2004, 01:05
Origineel gepost door Elhoub_girl whatever ook mannen iedereen die boolshitt praat :auw2: en als er iets dat ik niet ben is het wel saai :haha: niet te ver gaan oke :D prove it :maf:

Elhoub_girl
21-05-2004, 01:06
fock off jij hahaha :haha: het is nu 1:13 er valt nu echt niks te bewijzen

ik_oke_is
21-05-2004, 01:08
Origineel gepost door Elhoub_girl fock off jij hahaha :haha: het is nu 1:13 er valt nu echt niks te bewijzen :hihi: :maf:

LadyBerkania
21-05-2004, 07:44
Origineel gepost door Elhoub_girl ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen :jammer: een mens kan jullie echt niet helpen hoor damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon :kwaad: als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd :zwaai: Leef en laat leven.......gaat je toch niets aan......of ligt het aan mij ;)

zina2004
21-05-2004, 09:10

weetje elhoub girl ik vind dat je wel gelijk hebt maar sommige dingen zijn gewoon onze zaken niet zo is het leven ik vind dat het ook schande maat die meisjes viden dat wat wij zeggen schande is begrijp je nou ik wacht op antwoord

Pagina's : [1] 2