Bekijk originele versie : Het Jodendom Graaft Zijn Eigen Graf
Hajo Meyer is secretaris van de organisatie 'Een Ander Joods Geluid'. In zijn recente boek "Het einde van het jodendom" gaat Meyer dieper in op (voor westerlingen) gevoelige kwesties rond het jodendom, de holocaust en Israel. En hij komt tot een (voor westerlingen) ontluisterende conclusie:
"Het jodendom graaft zijn eigen graf"
Klopt dit of is dit de zoveelst getraumatiseerde jood?
http://www.telesaurus.be/nachtwacht/frame.htm
(klik op 'meer info op de stelling van deze week')
http://www.grenzeloos.org/artikel/viewartikel.php/id/521.html.
Moet zeggen dat ik dit boek,en ander schrijven heb gelezen van de heer Meyer....ik raad het iedereen aan.Deze respectabele man kan door zijn joodse komaf niet worden uitgemaakt voor antisemiet,dus bestempelen de zionisten deze man maar als landverader.
Niet het jodendom graaft zijn eigen graf.....de zionisten graven het graf voor de joden.
DE WAARHEID
OVER
DE TALMOED
Deze moeten jullie echt lezen, de Talmoed is een soort heilig boek voor de Joden. Net als bij de moslims de Hadith!
Gr. Boeja
NB: helaas heb ik veel moeten verwijderen omdat het anders niet paste.
wij gebruiken de Babylonische Talmoed in onze citaten.
Noot: De blauw gekleurde teksten zijn de citaten terwijl de rood gekleurde het commentaar zijn.
WAT IS DE TALMOED?
TALMOED is de mondelinge instructies van Mozes en de beroemde Rabbi's (priesters) in de geschiedenis van het jodendom..... het wordt beschouwd als een geheim boek speciaal voor NIET-JODEN tot de moderne tijd...
Men gelooft dat het geschreven is als geschriften in de vroege periode na Christus... en de meest beroemde versie is de Babylonische Talmoed in vroeger tijd. DE DOOD was de straf voor een niet-jood die de Talmoed las, zelfs al gebeurde dat per ongeluk.
Leerstelling van de Talmoed: Niet-joden zijn niet menselijk
De Talmoed definieert specifiek allen die niet joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
--------------------------------------------------------------------------------
"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30
--------------------------------------------------------------------------------
"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de jood, verhouden ze zich tot de jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b
"Als een jood een niet-joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de jood betonen. U behoort tegen de jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1
"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b
Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws: 'Goyim') wordt bedoeld: niet-joden, met name christenen en moslims.
"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25
"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5
"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Talmud, Abodah Zara, 4b
"Iedere jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772
Hoe bereidt een jood zich voor op zijn misdaad?
Moed Kattan 17a . Als een jood in de verleiding komt om kwaad te doen moet hij naar een stad gaan waar men hem niet kent en daar het kwaad doen.
Een jood slaan is hetzelfde als God slaan
Sanhedrin 58b. Als een heiden (Ongelovige) een jood slaat, moet de Ongelovige worden gedood.
Het is O.K. als men niet-joden bedriegt
Sanhedrin 57a . Een Jood hoeft geen Ongelovige te betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig is.
Joden hebben superieure wettelijke status
Baba Kamma 37b. "Als een os van een Israëliet een os van een Kanaäniet verwondt is er geen aansprakelijkheid; maar als een os van een Kanaäniet een os van een Israëliet verwondt... de betaling moet geheel voldaan worden. "
Joden mogen stelen van niet-joden
Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Joden mogen niet-joden beroven en doden
Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Joden mogen liegen tegen niet-joden
Baba Kamma 113a. Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.
Niet-joodse kinderen zijn sub-menselijk
Yebamoth 98a. Alle kinderen van Ongelovigen zijn dieren.
Abodah Zarah 36b. Ongelovigen-meisjes zijn in een staat van niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte.
Abodah Zarah 22a-22b . Ongelovigen verkiezen seks met koeien.
Beledigingen tegen de Heilige Maria
Sanhedrin 106a . Zegt dat Maria een **** was: "Zij, die de afstammelinge was van vorsten en regeerders, deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no. 2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus, "Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.
Gruwelijke godslastering jegens Jezus Christus
Gittin 57a. Zegt dat Jezus werd gekookt in "hete uitwerpselen."
Sanhedrin 43a. Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"
Talmoed valt niet-joodse geloofsvormen aan
Rosh Hashanah 17a. Christenen (minnim) en anderen die de Talmoed afwijzen, zullen naar de hel gaan en zullen daar gestraft worden voor alle generaties.
Shabbath 116a. Joden moeten de boeken van de Christenen vernietigen, d.w.z. het Nieuwe Testament.
Dr. Israel Shahak van de Hebreeuwse Universiteit meldt dat de Israëliërs honderden Nieuwe Testament bijbels verbrandden in bezet Palestina op 23 maart 1980 (zie Joodse Geschiedenis, Joodse Godsdienst, pag. 21).
Ziekelijke en krankzinnige leringen van de Talmoed
Yebamoth 63a. Stelt dat Adam geslachtsgemeenschap had met alle dieren in de Tuin van Eden.
Yebamoth 63a. Verklaart dat landbouw de laagste is van alle bezigheden.
Sanhedrin 55b. Een Jood mag een drie jaar oud meisje trouwen (specifiek, drie jaar "en een dag" oud).
Sanhedrin 54b. Een Jood mag seks hebben met een kind, zolang als het kind jonger is dan negen jaar oud.
Kethuboth 11b. "Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets."
Leugens van een Romeinse Holocaust
Origineel gepost door Amazullu
Maar de overgrote meerderheid van de joden zijn zionistisch dus in feite graaft het jodendom haar eigen graf.
Daar vergis jij je in,gezien de zionisten overal een grote invloed hebben,lijkt het of deze groep beesten groter is dan de groep joden.Het jodendom is een religie,het zionisme is een zieke politieke ideologie.En vergeet niet dat een zionist per definitie een joodse komaf moet hebben,zionisten met een christelijke achtergrond(hoe raar het ook klinkt)zijn er genoeg.
Origineel gepost door KohiNoor
Staat die tekst van booja echt in de talmoet? :eek:
Yep,en Goyim(woord voor niet-joden)die het lezen moeten vermoord worden,want het is niet voor hun ogen bedoeld.
Helaas worden dit soort dingen altijd verborgen gehouden voor de buitenwereld....maar waar een wil is ,is een weg
DonAgewan
20-05-2004, 18:22
Kunnen jullie ook ontopic reageren of is het zo dat je gelijk ieder topic naar de klote wil helpen instinctief?
Origineel gepost door Amazullu
Het verschil tussen zionisme en judaisme ken ik. Heel wat Arabische niet-joden zijn zionistisch.
Dus de zionisten vormen de minderheid? Prominente joden vertellen een ander verhaal. Volgens hun zijn de anti-zinistische joden door de Europeanen uitgeroeid. Bleven enkel de zionisten over die het met de nazi's op een akkoordje hebben gegooid.
Joden vind je verspreid over de hele wereld.Om maar een voorbeeld te nemen,nemen we Marokko.Ook Marokko kent een grote joodse gemeenschap,deze joden zien Marokko als het vaderland en wensen daar ook begraven te worden.
Wat ik wil zeggen is dat de meeste joden niet opvallen omdat ze totaal geintegreerd zijn in het land waar ze wonen,en niet te koop lopen met het joods zijn.De "joden" waar wij vrijwel altijd mee "doodgegooid" worden zijn vrijwel altijd van het type zionist/pro zionistan.
De media beste Zulu kunnen een hele grote invloed uitoefenen in ons denken,laat je niet gek maken.
yafelsteen
20-05-2004, 18:28
:D jodendom graaft zijn eigen graf.??t
Het vergeten geloof het JODENDOM.!! hehe
Palestine_77
20-05-2004, 19:40
Origineel gepost door klonbyz
Daar vergis jij je in,gezien de zionisten overal een grote invloed hebben,lijkt het of deze groep beesten groter is dan de groep joden.Het jodendom is een religie,het zionisme is een zieke politieke ideologie.En vergeet niet dat een zionist per definitie een joodse komaf moet hebben,zionisten met een christelijke achtergrond(hoe raar het ook klinkt)zijn er genoeg.
Jep, christenen voor israel en Knevel van de EO. de laatste zei tegen Gretta Duisenberg in zijn programma nadat hij haar had geïnterviewd. 'ik wens u veel sterkte MAAR GEEN SUCCES'.
Origineel gepost door GooGooDoll
Wanneer men een geloof zwart wil belichten kan dit altijd.
Ook de Islam kan zo zwart als hier boven belicht worden, ik vind het te weerzinwekkend voor woorden om op zo'n manier je gelijk van het slechte te halen.
Laat anderen in hun waarde tot op het moment ze je jouw in je vrijheden aantasten met hun vrijheid.
Dat doen ze al!!!!!!!!!!
Of gaat het nieuws langs je heen?
Heb je niet gezien hoe palestijnse burgers op straat worden gegooid en hun huizen platgemaakt?
Heb je niet gezien hoe Iraakse gevangenen worden mishandelt onder een gezagsvoerder van joodse komaf?
En wat dacht je van Sharon die duizenden onschuldige slachtoffers op zijn naam heeft? Zowel libanezen als palestijnen worden als beesten behandelt!
Dus kom mij niet de les lezen !!
Daar wordt ik gewoon onpasselijk van
1- Jij bent geen Palestijn.
2- Niet elke Jood is een Zionist.
Respecteer andermans geloof, zij zijn netals Christenen mensen van het boek.
Nee ik ben geen palestijn! (hoe weet je dat trouwens?)
Maar daarom is het niet minder erg!
En ik weet heus wel dat niet elke jood een zionist is !
Het gaat mij om de Talmoed , het is gewoon een gevaarlijk boek!!
En ja , ik respecteer andermans geloof, mits dat andere geloof mij en andere broeders en zusters niet schaadt!
Origineel gepost door KohiNoor
Staat die tekst van booja echt in de talmoet? :eek: Kohinoor,mijn buurman is joods(en homo)Hij heeft de jodendom de rug toe gekeerd(wat booja heeft gepost is een van de redenen dat hij niet meer gelooft in de thora of hoe het ook heet)En de mensen maar roepen dat de islaam een haat religie is.
Grappig dat je van alles zegt te weten, maar als het er op aan komt geheel wat anders stelt.
Misschien moet je toch maar wat opletten met hoe je zaken formuleert, dit is zeer zeker van belang.
Dit is een sterk staaltje politieke taal : veel praten/schrijven en WEINIG ZEGGEN en veel omheendraaien.
Kortom : veel blablabla , weinig inhoud
Wanneer men een geloof zwart wil belichten kan dit altijd.
Ook de Islam kan zo zwart als hier boven belicht worden, ik vind het te weerzinwekkend voor woorden om op zo'n manier je gelijk van het slechte te halen.
Laat anderen in hun waarde tot op het moment ze je jouw in je vrijheden aantasten met hun vrijheid.
Het is algemeen bekend dat joden worden gezien als het uitverkoren volk en dat ze verschillen van de rest van de mensheid. Volgens de Talmoed en delen van het oude testament..
AHLAM1201
22-05-2004, 02:27
Salam aleikoum,
Kom op mensen! Kunnen jullie nou niet normaal reageren op een topic??? Waarom vallen jullie elkaar nou zo aan?? Ik begrijp da echt niet!
Het is gewoon simpel voor mij: Je moet het geloof niet aanvallen, want volgens mij zijn er zat joden die niet in de Talmoed geloven. Bij ons in Fes ken ik ook joden, die hun leven lang gewoon vredig naast moslims wonen in harmonie (en jawel in de Mellach).
Laten we wel even zeggen dat de Talmoed volstrekte onzin is. Dit is inderdaad een gevaarlijk boek!! Het zou verboden moeten worden.
Het mooie van de Islam is dat ons geloof zegt dat we de andere godsdiensten moeten respecteren (zoals het christendom en het jodendom) en wat ik ook weet is dat er in de Koran staat dat als een moslim een heiden (of een niet-moslim) pijn doet, dan krijgt de moslim daar meer straf voor, dan wanneer een moslim een moslim broeder of zuster pijn doet. Dit zijn dingen die mij laten zien dat de Islam een godsdienst is die vredig is en anders godsdiensten respecteert!!!
Origineel gepost door CitriC
Het is algemeen bekend dat joden worden gezien als het uitverkoren volk en dat ze verschillen van de rest van de mensheid. Volgens de Talmoed en delen van het oude testament..
Maar wat jij nu zegt vind ik echt volstrekte onzin. De joden waren het uitverkoren volk! Met nadruk op het woordje WAREN... Maar dit is wat ik geloof! Jij zal er wel anders over denken en je mag denken hoe je wilt, maar je moet niet dingen gaan veralgemiseren! Als je iets zegt, probeer het dan ook te beargumenteren en te onderbouwen...
Vindt jij de Talmoed wel een goed boek dan? Vindt jij de uitspraken menselijk? Als dat zo is, dan moet je niet boos worden dat mensen vinden dat het Jodendom zijn eigen graf graaft!!! Ik bedoel dan mag ik ook zeggen dat de holocaust toentertijd terecht was!
Maar dat zeg ik niet, want het is verschrikkelijk wat er toen is gebeurd tijdens de tweedewereld oorlog, het is verschrikkelijk wat er nu gebeurd met de Palestijnen, het is verschrikkelijk wat er nu gebeurd met de Irakezen, het is verschrikkelijk dat miljoenen mensen per dag onschuldig sterven... Het gaat hier denk ik om de menselijkheid!! Ik vraag me af waar die is gebleven????????
Ik heb niets tegen Joden, maar tegen de politiek die Israel voert! Die is onmenselijk!!!!!!
Masalama,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.