Bekijk originele versie : Stopweek
Salaam dames
Ik gebruik de diane-pil tegen acne en heb zondag de laatste pil van de eerste strip ingenomen. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, terwijl ik maandag weer met de 2e strip moet beginnen. Is dit normaal?
Ik hoor deze week toch mijn menstruatie te hebben? Normaal was ik altijd op tijd.
Wie kan mij helpen?
Liefs Laylike
salama_19
20-05-2004, 17:04
nou, als ik met mn 1ste strip stop word ik ook niet gelijk ongesteld duurt meestal 2 3 daagjes dus wees gerust het komt wel bij ieder verschilt het natuurlijk.
xxxsalama
ps:en heeft het al wat effect op je acne?
Nee helemaal niet!!!
Wanneer treedt dat effect op dan, als het helpt?
Ik gebruik tegelijkertijd de creme tretinoin en daarvan wordt de acne de eerste weken erger, dus bij mij is het nu ook niet om aan te zien :(
salama_19
20-05-2004, 17:53
ja ik slik het al 3 maanden he!!!! en gewoon nog steeds geen effect!
salama_19
20-05-2004, 18:01
ik heb daarvoor ook echt van alles gebruikt soorte pillen ze d8ten dat dat de bactiren van binne zou doden daar kreeg ik geel zucht van.
ik heb benzolperoxide gebruikt
ik heb zo een dep flacon gebruikt weet alleen niet meer hoe het heet.
heb allemaal dingetjes vand e etos kruidvat drogisterijen uitgeprobeerd nikssssssssssssss had effect gewoon het waren eersat een paar puisjes sinds ik allemaal dingen ging gebruiken werd alles juist erger.
nu noig afw8ten of dit zal helpen.
ma3aslama salama
Ja ik herken je verhaal, ik heb ook die bezylperioxide en depflesje gebruikt en heb zowat de hele drogist leeggekocht aan spullen maar helemaal niks helpt!!
Jammer dat de pil niet werkt bij jou, want ik zie dit echt als mijn uiterste redmiddel.
Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden, moet ik maandag gewoon beginnen met mijn nieuwe strip zonder dat ik ongesteld geweest ben of moet ik wachten. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Ik vind het wel heel vaag.
salama_19
26-05-2004, 20:17
ja ik zou het niet weten, als je niet ongesteld bent geworden dan weer met een strip beginnen? soms neem ik zelf geen stop week als ik geen zin heb om ongestedl te worden nou ik heb het maar 1 keer gedaan want dat is ook niet echt goed voor je!
maar meid ik zou ff langs je huisarts gaan of ff je apotheek bellen en vragen.
groetjes,salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.