Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb jij het antwoord op deze vraag??????

Pagina's : [1] 2 3

HaKiM_HaKeeM
20-05-2004, 14:54

salaaam beste moslimbroeders en zusters ! er was mij overlaatst een vraag gesteld waarop ik niet kon antwoorden en die vraag werd gesteld door een meid :jammer::( de vraag was : ''waarom bestaat er schoonheid als die niet mag vertoont worden???'' :confused::confused::confused: Islam Discussion 14.05.2004 Najat El Moutaoui thallah , beslamaa... :zwaai: Hakim

MiSsS_PaRa
20-05-2004, 14:55
Rare vraag :confused:

sweet_karima
20-05-2004, 14:57
je schoonheid moet je bewaren voor één speciaal iemand...

HaKiM_HaKeeM
20-05-2004, 15:00
Origineel gepost door MiSsS_PaRa Rare vraag :confused: ja he :confused:

HaKiM_HaKeeM
20-05-2004, 15:03

Origineel gepost door sweet_karima je schoonheid moet je bewaren voor één speciaal iemand... jep dat dacht ik ook en heb het haar ook gezegd en ze zei me ja dat kan wel zijn maar waarom moet juist de meid het bewaren voor die speciaal iemand en waarom laten de jongens hun schoonheid zien aan iedereen ??? :confused:

mocro_souhaila
20-05-2004, 15:07
moeilijke vraag

xXxangelxXx
20-05-2004, 15:16
''waarom bestaat er schoonheid als die niet mag vertoont worden???'' schoonheid is er om aan je partner te toonstellen, als je die aan meerdere mensen tentoonsteld dan komje in aanmerking met verleidingen, wat wij willen voorkomen. en als er verleiding is dan onstaat er zina en ontstaat er zina dan word er een zonde gepleegd!! althans iets in deze richting :rolleyes: :zwaai:

Intisar
20-05-2004, 15:20
ik weet het antwoordt omdat de islam op alles een antwoordt heeft...... god zet ons met een bepaald doel op aarde...met allerlei factoren die daar ons van kan weerhouden..daarbij kan je denken.... allerlei factoren waarmee je dagelijks te maken hebt en zo ook de schoonheid.....god wil weten zhoe zo iemand ermee omgaat....zal jij je schamen om je schoonheid of zal je er misbruike van maken..daarbij kan je denken het hartje van de mannen sneller laten tikken.....en ze laten fantaseren over dingen wat niet mag.....als jij je schooonheid weet te verbergen en te beschermen....dan ben je een schoonheid van binnen en buiten.......

Mandalay
20-05-2004, 15:33
Origineel gepost door Intisar ik weet het antwoordt omdat de islam op alles een antwoordt heeft...... god zet ons met een bepaald doel op aarde...met allerlei factoren die daar ons van kan weerhouden..daarbij kan je denken.... allerlei factoren waarmee je dagelijks te maken hebt en zo ook de schoonheid.....god wil weten zhoe zo iemand ermee omgaat....zal jij je schamen om je schoonheid of zal je er misbruike van maken..daarbij kan je denken het hartje van de mannen sneller laten tikken.....en ze laten fantaseren over dingen wat niet mag.....als jij je schooonheid weet te verbergen en te beschermen....dan ben je een schoonheid van binnen en buiten....... Mooi antwoord!:goedzo:

nadoria86
20-05-2004, 15:36
intisar je haalt de woorden uit mn mond... dat wou ik net zeggen..toen ik aan het lezen was... er wordt inderdaad naar gekeken hoe diegene daarmee om zal gaan dat dacht ik ook.... maar aalhoe a3lam.. Nadoria

lady_khadija
20-05-2004, 15:36
Origineel gepost door Intisar ik weet het antwoordt omdat de islam op alles een antwoordt heeft...... god zet ons met een bepaald doel op aarde...met allerlei factoren die daar ons van kan weerhouden..daarbij kan je denken.... allerlei factoren waarmee je dagelijks te maken hebt en zo ook de schoonheid.....god wil weten zhoe zo iemand ermee omgaat....zal jij je schamen om je schoonheid of zal je er misbruike van maken..daarbij kan je denken het hartje van de mannen sneller laten tikken.....en ze laten fantaseren over dingen wat niet mag.....als jij je schooonheid weet te verbergen en te beschermen....dan ben je een schoonheid van binnen en buiten....... mooi verwoord.....

Rayhane_20
20-05-2004, 15:37
maar waarom moet juist de meid het bewaren voor die speciaal iemand en waarom laten de jongens hun schoonheid zien aan iedereen ??? :confused: [/B][/QUOTE] Salaam 3aleikoem Volgens mij moeten niet alleen meiden hun schoonheid bewaren, maar is het ook de taak aan onze moslimbroeders. Broeders zijn in de islam verplicht om een baard te laten staan, zodat zij daardoor ook hun schoonheid verbergen. Ik heb een aantal keren gelezen dat een baard gelijk staat aan de hijab van de dames. Wa3aleikoem salaam

Lady_moi
20-05-2004, 15:38
Heel mooi gezegd tbarakallah :hoedaf: Origineel gepost door Intisar ik weet het antwoordt omdat de islam op alles een antwoordt heeft...... god zet ons met een bepaald doel op aarde...met allerlei factoren die daar ons van kan weerhouden..daarbij kan je denken.... allerlei factoren waarmee je dagelijks te maken hebt en zo ook de schoonheid.....god wil weten zhoe zo iemand ermee omgaat....zal jij je schamen om je schoonheid of zal je er misbruike van maken..daarbij kan je denken het hartje van de mannen sneller laten tikken.....en ze laten fantaseren over dingen wat niet mag.....als jij je schooonheid weet te verbergen en te beschermen....dan ben je een schoonheid van binnen en buiten.......

Lalabouya
20-05-2004, 15:39
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM jep dat dacht ik ook en heb het haar ook gezegd en ze zei me ja dat kan wel zijn maar waarom moet juist de meid het bewaren voor die speciaal iemand en waarom laten de jongens hun schoonheid zien aan iedereen ??? :confused: Een man moet een baard laten groeien om zijn schoonheid te verbergen..

_SiMa_FoR_LiFe_
20-05-2004, 15:49

Ken niet man........:jammer:

Pagina's : [1] 2 3