Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil Jij 1o Kilo Afvallen? Zo Kan Dat!

Pagina's : [1] 2

missmaya
20-05-2004, 10:07

DAG DAMES. WIL JIJ ZO EEN 8 TOT 10 KILO AFVALLEN IN ZEER KORTE TIJD?BEN JIJ JE GEWICHT OOK ZAT EN WIL JE NU VOOR DE ZOMER EINDELIJK EEN KEER GOED AFVALLEN?DAN IS DIT DE BESTE EN SNELSTE MANIER. IK HEB DIT ZELF GEPROBEERD EN HET WERKT, KIJK OP WWW.SVENSKASOL.NL OF WWW.GEWICHTSVERLIES.COM GROET, :zwaai: MISSMAYA

golddigga
20-05-2004, 13:09
ik wil wel info mail me op golddigga22@hotmail.com en anders op me pm. je mag het natuurlijk ook hier zetten! alvast bedankt

missmaya
20-05-2004, 13:30
hoi, golddigga ik stuur een bestandje met info naar je mail, mocht het niet duidelijk zijn of heb je nog vragen mail mij dan terug. groetjes missmaya

Marocca
20-05-2004, 16:37
Wat houdt dat dan in? Moet je een of ander product promoten ofwat?

xsomayax
20-05-2004, 18:32

ik wil ook,ik wil ook !!!! xsomayax@hotmail.com (ik hoop niet dat ik een of een ander product voor moet kopen) nou alvast bedankt groetjes

miss_mimi
20-05-2004, 23:23
Ja stuur mij ook miryam001@hotmail.com het is zeker zo'n shitprodukt die niet helpt..............maar goed...

missmaya
21-05-2004, 00:18
dag dames, Ik vertegenwoordig geen product, ben niet aangesloten bij een reclame bueau, heb geen aandelen in een product en wil hier al helemaal geen geld mee verdienen. ooh, ja! wat ik wel wil= meiden helpen met overgewicht, omdat ik er zelf mee te maken heb en ik eindelijk iets heb gevonden wat wel werkt en dat graag met andere wil delen, ik weet hoe het is om niet lekker in je vel te zitten. voor de duidelijkheid! groetjes missmaya

Marocana
24-05-2004, 16:57
Herbalife?

islamietje114
24-05-2004, 17:27
stuur ook maar naar mij...ik weeg dan wel 45 kilo maar ik ben wel benieuwd :p islamietje58@hotmail.com

miss_curly87
24-05-2004, 18:48
ik heb je een mailtje gestuurd een paar dagen geleden maar ik heb nog steeds niets gehoord en marokko komt eraan :(

LHBIBAA
24-05-2004, 20:04
ja ik zou er ook graag meer van dat dieet willen weten dus mail me please

nadorchick
25-05-2004, 09:19
salaam stuur het me ook per email. sweetlovermaroc@hotmail.com

missmaya
25-05-2004, 12:35
Dag meiden, Misschien kom ik over alsof ik voor de HCG kliniek werk en hen product wil promoten, vanwege mijn taalgebruik, hahaha ( let op: alleen dat laatste kan kloppen ik werk op een communicatie en PR afdeling), dus gebruik ik minder “ewa wil jij shi 10 kilo kwijt wella, kifash al aila, ewa mail me dan als je wilt!!!” Laatste info: Er zijn 2 klinieken met deze HCG kuur werken: 1 Kliniek Svenskasol in Wormerveer: De kuur kost bij hen 285 euro voor 23 dagen, en voor 13 dagen kost dat je 180 euro. Bij hen moet je om de 5 dagen komen voor hele strenge controle ( dus je kan niet liegen dat je niet hebt gesjoemeld, ze komen er namelijk zo achter, hhihiihih, heb ervaring). Bij hen moet je een informatie bijeenkomst bijwonen van een 1 uur, waar alles wordt uitgelegd. www.svenskasol.nl 2 Kliniek DR. Van der Lith. Zit in Amsterdam op de herengracht. Bij hem kost de kuur 205 euro voor 23 dagen, om de week moet je dan komen voor controle. Op www.gewichtsverlies.com als je geïnteresseerd bent kun je een bestandje aanvragen over de kuur. PS: ik ga zelf volgende week beginnen met een kuur bij svenskasol in wormerveer. De race mag van mij beginnen. Groetjes, missmaya

Remb
25-05-2004, 16:05
285 euro kun je volgens mij beter besteden aan iets aanders. Ik snap het wel als sommige mensen het echt geprobeerd hebben om af te vallen en degenen die met hun gewicht zitten maar als je je inschrijft bij een sportschool is dat veel gezonder want je werkt aan je conditie en bovendien veeeeeeeeeeeeel goedkoper. Ik

missmaya
25-05-2004, 21:28

Dag, Algemeen bekend, sportschool, minder eten en meer bewegen....maar zeg nou is eerlijk, wie doet dat en houdt zich eraan??? dat kennen we allemaal al, dit is bedoeld voor mensen die dat stadium al hebben gepasseerd en iets willen wat wel vol te houden is en zeker op kort termijn resultaat levert.Dus kiezen deze voor alternatief, en als sommige mensen dit hopeloos vinden, hebben zij pech. Doe je er lekker iets anders aan,,of zo. groetjes, missmaya

Pagina's : [1] 2