Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je terug kon keren...

Pagina's : [1] 2 3

Morgaine
15-11-2002, 01:11

Als je via een tijdmachine terug zou kunnen keren in de tijd, naar welke periode zou je dan willen terugkeren? Met dank aan elmarocani die het jammer vindt dat hij in deze eeuw leeft... :D Morgaine

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 01:12
Gewoon trug naar de tijd dat ik nog een baby was ofzo geen gezuer aan je hoofd tog??????

Military_Minded
15-11-2002, 01:12
Origineel gepost door Morgaine Als je via een tijdmachine terug zou kunnen keren in de tijd, naar welke periode zou je dan willen terugkeren? Met dank aan elmarocani die het jammer vindt dat hij in deze eeuw leeft... :D Morgaine Ik zou terug gaan naar 1993....toen Wu tang Clan...met Enter the 36 Chambers uitkwam....dat is het beste jaar p-

Morgaine
15-11-2002, 01:14
Jullie zijn allemaal zéér bescheiden, slechts enkele jaartjes terug in de tijd... mag het ook een onsje meer zijn? :D

jimpie
15-11-2002, 01:15

Origineel gepost door Morgaine Jullie zijn allemaal zéér bescheiden, slechts enkele jaartjes terug in de tijd... mag het ook een onsje meer zijn? :D Ik zou wel terug willen naar de middel-eeuwen..

Morgaine
15-11-2002, 01:17
Ik ga voorlopig even niet terug in de tijd maar terug naar mijn bed... iedereen een goede nachtrust toegewenst !

Military_Minded
15-11-2002, 01:17
Origineel gepost door jimpie Ik zou wel terug willen naar de middel-eeuwen.. dat is geen tijd voor vrouwen!!! p-

jimpie
15-11-2002, 01:20
Origineel gepost door Military Minded dat is geen tijd voor vrouwen!!! p- Maakt mij niets uit... Ik ben toch geen veeleisende vrouw... Ik wil gewoon terug naar de tijd dat er een beetje vrede was..Ik hoop dat dat in de middel-eeuwen was...ik heb biet goed opgelet tijdens mijn geschiedenis les :D

jimpie
15-11-2002, 01:25
Origineel gepost door Timoucha Ook een oogje op die robin hood, of hoe noem je die in driouch..................... hamed sakoh! :D Hahaahahaha...

jimpie
15-11-2002, 01:32
Origineel gepost door Timoucha Wallah je zult met mij een riddergevechtje aan moeten..................... HIS MINE! :eek: :eek: Wajaw..wat ben jij gataarlijk... Ik durf het niet aan Timoucha.. Ik ga maar voor die oude robin hood.. Je hebt het gevecht gewonnen :( :D

jimpie
15-11-2002, 01:50
Origineel gepost door Timoucha :D :cool: I know!! Nu niet bijdehand doen hé :kwaad: :D

jimpie
15-11-2002, 01:54
Origineel gepost door Super_Marokkaan Ik zou teruggaan naar de middeleeuwen met een scherpschutter geweer+dozen vol munitie, en dan alle kruisvaarders een voor een neerknallen. Youssef die lekker zit weg te dromen :cool: Nou...misschien zie ik je wel daar...maar niet mij neerknallen hé :kwaad:

jimpie
15-11-2002, 02:03
Origineel gepost door Super_Marokkaan Ik zal proberen om je uit mn vizier te krijgen :D Trouwens Middeleeuwen sucks!!!!!! Geen internet...... :p Youssef die gaat dromen over SALMA HAYEK :zwaai: Oke dan is het goed en droom zacht over Salma

Letizia
15-11-2002, 12:13
naar de tijd van ridders prinsen en prinsessen en draken hahaha en dan wou ik dat ik zo'n prinses was en de prinsen vanuit het hele land om me gingen vechten hahaha en de winnaar is ??????? de middeleeuwen is dat dus........

Morgaine
15-11-2002, 12:46

Origineel gepost door Super_Marokkaan Ik zou teruggaan naar de middeleeuwen met een scherpschutter geweer+dozen vol munitie, en dan alle kruisvaarders een voor een neerknallen. Youssef die lekker zit weg te dromen :cool: Neenee.... je mag verder niks meenemen in die teletijdmachine ! Je zult het dan toch echt met de middelen van die tijd moeten doen... :D

Pagina's : [1] 2 3