Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mgarba zijn om op te eten, maar ik mag ze niet aanraken

Pagina's : [1] 2 3

Karima_Belgie
19-05-2004, 23:51

Ik VIND sommige echt zo schattig dat ik ze zelf wil bespringen, maar een dame mag dat niet doen he we moeten ons ogen neerslagen, maar ik zeg altijd kijken mag en aankomen niet. Dus gluren als zij het niet zien :D Heb wel eens 'per ongeluk' gebotst op een jongen. Ik voelde me in de zevende hemel. Sindsdien bots ik nogal vaak. Ik denk dat ik een Nymf ben :zwaai:

Abdel_Amsterdam
20-05-2004, 00:02
oooh dus jij botste tegen me aan vanmiddag? ik wou al te graag tegen je aan botsen

LadyBerkania
20-05-2004, 00:36
Origineel gepost door Karima_Belgie Ik VIND sommige echt zo schattig dat ik ze zelf wil bespringen, maar een dame mag dat niet doen he we moeten ons ogen neerslagen, maar ik zeg altijd kijken mag en aankomen niet. Dus gluren als zij het niet zien :D Heb wel eens 'per ongeluk' gebotst op een jongen. Ik voelde me in de zevende hemel. Sindsdien bots ik nogal vaak. Ik denk dat ik een Nymf ben :zwaai: helemaal leip..........in je hoofd meid.......... :D

RealCasawia
20-05-2004, 00:52
Hahahah zooo schattig deze spacet em hier helemaal meid volgens mij moet je maar je bedje gaan opzoeken nymfje

Karima_Belgie
20-05-2004, 01:42

Hihi.. Ik ben nog lang niet moe :p eerst lekker gezellig babbelen met enkele knapperds en dan een koude douche nemen ;)

Karima_Belgie
20-05-2004, 01:45
Niet zo boos kijken mevrouw, ik ben ook maar een mens, ik praat over niets vies, ik hou me aan de regels ;)

marjam123
20-05-2004, 11:01
Origineel gepost door Karima_Belgie Ik VIND sommige echt zo schattig dat ik ze zelf wil bespringen, maar een dame mag dat niet doen he we moeten ons ogen neerslagen, maar ik zeg altijd kijken mag en aankomen niet. Dus gluren als zij het niet zien :D Heb wel eens 'per ongeluk' gebotst op een jongen. Ik voelde me in de zevende hemel. Sindsdien bots ik nogal vaak. Ik denk dat ik een Nymf ben :zwaai: :giechel:

tonymontana
20-05-2004, 11:06
ik bots ook vaak tegen marokkaanse meiden aan.. maar dan met mn kadet :lekkerpuh:

alhoceimachaima
20-05-2004, 11:19
met je kadet:rolleyes: heb je er een dan

coalitiegenoot
20-05-2004, 11:20
Origineel gepost door alhoceimachaima met je kadet:rolleyes: heb je er een dan hou je kop strax eet ik je marokkaanse TIET OP!!

tonymontana
20-05-2004, 11:20
Origineel gepost door alhoceimachaima met je kadet:rolleyes: heb je er een dan ik doe het niet met mn bempie zonde voor mn lak ;)

Lady_moi
20-05-2004, 11:46
Eerste blik is halal 2de nie ;)

kloppendhartje
20-05-2004, 14:31
Origineel gepost door levuuuh ik met me broertje de driewieler hahahhahahahahhaha :giechel: Wollah jij bent grappig :giechel: :giechel:

lady_khadija
20-05-2004, 15:45
Origineel gepost door Karima_Belgie Ik VIND sommige echt zo schattig dat ik ze zelf wil bespringen, maar een dame mag dat niet doen he we moeten ons ogen neerslagen, maar ik zeg altijd kijken mag en aankomen niet. Dus gluren als zij het niet zien :D Heb wel eens 'per ongeluk' gebotst op een jongen. Ik voelde me in de zevende hemel. Sindsdien bots ik nogal vaak. Ik denk dat ik een Nymf ben :zwaai: :hihi: ziek!!!!!! je bent niet de enige meid.... alleen ik hou me wel ff in :o ... ga niet botsen ofzo... :D

jellaba
20-05-2004, 15:59

in de zevende hemel omdat je tegen een jongen botste?????????

Pagina's : [1] 2 3