Bekijk originele versie : Ik kan de pijn niet mer verdragen.
Salam,
Ik heb een gevoel dat mijn beste vriendin en mijn verloofde een affaire hebben achter me rug. Ze heeft namelijk eerder zoiets uitgehaald. Iedereen zegt dat ik niet met haar om moet gaan. Maar we kennen elkaar al 6 jaar. En ik zeg altijd: Ik laat nooit een jongen tussen ons in komen. Maar nu heb ik het vermoeden dat ze met hem gaat achter mijn rug.Ze wisselen namelijk steeds van die blikken uit als we met zijn 3-en zijn. En soms word ze gebeld en dan doet ze heel geheimzinnig.
Als ze weet dat ik met Karim aan de telefoon ben dan doet ze heel overdreven en zegt dat ik hem de groeten moet doen etc etc.
En hij vertoond hetzelfde gedrag. Ik durf hem hier niet over aan te spreken, want ik ben bang dat ik het mis heb. Is zo iemand dan nog je vriendschap waard???
Ik ga hier kapot aan.
Wat moet ik doen????
Karima_Belgie
19-05-2004, 23:20
Vind het erg voor je als het zo is zet beiden aan de deur.
Probeer het te weten te komen op een of andere manier :) Tis niet gemakkelijk maar het kan niet anders .
EgYpTiAn_EyEs
19-05-2004, 23:23
probeer eerst stiekem achter te komen of het klopt
eerst bewijs en dan beschuldigen en als het klopt......en je verloofde speelt met haar.....DUMPEN DIE HANDEL ALLEBEI!!!
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
probeer eerst stiekem achter te komen of het klopt
eerst bewijs en dan beschuldigen en als het klopt......en je verloofde speelt met haar.....DUMPEN DIE HANDEL ALLEBEI!!!
Dumpen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik koester zoveel liefde voor deze man.
Ik kan hem niet zomaar aan de kant zetten.
Zij daarentegen is een heel ander verhaal.
We hebben de bruiloft al gepland en alles.
Misschien heb ik het wel helemaal mis.
En misschien ook niet.
Misschien trouw ik wel met een onbetrouwbare judas.
Of heb ik een judas als beste vriendin
Dit is een reden waarom ik eigenlijk tot 6 jaar geleden nooit met marokkaanse meisjes omging.
Ze zijn 99% achterbaks.
En sneaky doen daar hou ik niet van. :(
misSanae
19-05-2004, 23:27
Als ze zoiets al eerder heeft gedaan, zou ik haar niet meer vertrouwen. Ik hoop niet dat ze dat bij jou heeft gedaan anders zou ik helemaal niet met zo iemand omgaan. En natuurlijk is het erg dat je vriendschap kapot gaat, maar vriendschap moet van beiden kanten komen. Maar ja, het is natuurlijk moeilijk om erachter te komen, maar wel heel belangrijk, het is tenslotte je verloofde. Wens je veel sterkte, inshallah komt het allemaal op zijn pootjes terecht, hoop voor je dat je vermoedens verkeerd zijn.
echt hele moeilijke situatie ... :(
good luck girl
Origineel gepost door misSanae
Als ze zoiets al eerder heeft gedaan, zou ik haar niet meer vertrouwen. Ik hoop niet dat ze dat bij jou heeft gedaan anders zou ik helemaal niet met zo iemand omgaan. En natuurlijk is het erg dat je vriendschap kapot gaat, maar vriendschap moet van beiden kanten komen. Maar ja, het is natuurlijk moeilijk om erachter te komen, maar wel heel belangrijk, het is tenslotte je verloofde. Wens je veel sterkte, inshallah komt het allemaal op zijn pootjes terecht, hoop voor je dat je vermoedens verkeerd zijn.
Goh. Die vriendschap interesseert me momenteel weinig.
Ik wil een gezin stichten.
En daarbij heb ik haar toch niet nodig.
EgYpTiAn_EyEs
19-05-2004, 23:36
en als hij nou tijdens je huwelijk verder gaat met meiden wat doe je dan
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
en als hij nou tijdens je huwelijk verder gaat met meiden wat doe je dan
Dit ga ik de kop indrukken voor dat ik teken.
DaNGeRouZLy
19-05-2004, 23:40
vermoedens hoeven niet te kloppen, maar in ieder geval zou ik die meid alvast dumpen, ben je van dat overdreven gedoe af. En gewoon je ogen goed open houden want als er echt wat is gebeurd tussen hun komt het toch altijd uit.
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
vermoedens hoeven niet te kloppen, maar in ieder geval zou ik die meid alvast dumpen, ben je van dat overdreven gedoe af. En gewoon je ogen goed open houden want als er echt wat is gebeurd tussen hun komt het toch altijd uit.
Haar ga ik zeker bij het grof vuil dumpen. :cool:
moi_lady
19-05-2004, 23:44
het is echt erg dat je in zo`n situatie zit.
ik begrijp dat je niemand zomaar ergens van kan beschuldigen. maar om het zeker te weten, denk ik echt dat je met je verloofde moet gaan praten.
ik kan me voorstellen dat je eraan kapot gaat, en al helemaal aan die onzekerheid.
dus praat met hem.
ik wens je echt heel veel succes.
doe rustig aan meid
Karim_nour
19-05-2004, 23:45
nog meer katten gejank...???
Origineel gepost door Karim_nour
nog meer katten gejank...???
Je bent aan het zeveren. :moe:
Luister naar je gevoel!!!
Je instinct liegt niet gauw, je denkt dat toch niet altijd dat er iets speelt? Of bij andere vrouwen in zijn omgeving of zo? Tis toch alleen tussen hun, dus het komt niet zomaar aanwaaien meid. Ik zou ze goed in de gaten houden en check anders es zijn telefoon om te kijken welke nrs hij gebeld heeft. Ik zou er in ieder geval achteraan gaan. Verloving of geen verloving en ook al heb je morgen de bruiloft. Je hebt niks aan een echtgenoot die je niet kunt vertrouwen.
Succes......
Kus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.