Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is deze laptop goed

Pagina's : [1] 2

Koeloe_Nafsien
11-08-2009, 23:52

Salaamoe 3aleikoem, is er iemand die verstand heeft van laptops en weet of deze goed is: http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLFolderView?langId=-11&storeId=18157&catalogId=17614 [3x op volende klikken en dan zie je de laptop] Merk: Compaq (is deze merk goed?) Inch: 15,6 (is dit klein of gewoon goed?) Intel pentiumth Dual-Core processor T4200 4 GB werkgeheugen (is dit veel?) 320 GB harde schijf (is dit veel?) Dvd-brander Webcam Intel GMA 4500MHD WiFi b/g 10/100 ethernet cardreader (wat is dit?) HDMi Windows Vista Home Basic kan iemand iets kwijt over deze laptop

Tahmid
12-08-2009, 00:53
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Wat is uwe budget? Wat wilt u met de laptop doen? Voor 444 is dit een redelijke laptop. Compaq is en goede laptop/pc`s/hardware merk. De 15,6/15,4 is wellicht de meeste gewenste laptop beeldscherm grote. 4GB werkgeheugen is uitstekende! En zo ook de 320 GB HD! Al met al een uitstekende laptop voor 444 euro. Indien u het gaat gebruiken voor school,etc dan gewoon doen! Wa Salam.

Koeloe_Nafsien
12-08-2009, 10:31
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Wat is uwe budget? Wat wilt u met de laptop doen? Voor 444 is dit een redelijke laptop. Compaq is en goede laptop/pc`s/hardware merk. De 15,6/15,4 is wellicht de meeste gewenste laptop beeldscherm grote. 4GB werkgeheugen is uitstekende! En zo ook de 320 GB HD! Al met al een uitstekende laptop voor 444 euro. Indien u het gaat gebruiken voor school,etc dan gewoon doen! Wa Salam. Salamoe 3aleikoem, ik had niet echt een budget, ik was gewoon een tijdje op zoek naar een laptop en toen zag ik deze. bedankt voor je antwoorden over de laptop :goedzo:. Ik wil hem idd gewoon voor school/huis dingen gebruiken, geen speciale games of whatever :hihi:. Dan ga ik deze inshallah halen :nijn: waSalaam

Bagi1234
12-08-2009, 10:54
Salamoe 3aleikoem, ik had niet echt een budget, ik was gewoon een tijdje op zoek naar een laptop en toen zag ik deze. bedankt voor je antwoorden over de laptop :goedzo:. Ik wil hem idd gewoon voor school/huis dingen gebruiken, geen speciale games of whatever :hihi:. Dan ga ik deze inshallah halen :nijn: waSalaam Voor school is die ideaal een 15inch screen is goed genoeg, dus een mooi laptopje voor een mooi prijsje.

Koeloe_Nafsien
12-08-2009, 10:59

thnx :goedzo:

kai
12-08-2009, 14:11
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Wat is uwe budget? Wat wilt u met de laptop doen? Voor 444 is dit een redelijke laptop. Compaq is en goede laptop/pc`s/hardware merk. De 15,6/15,4 is wellicht de meeste gewenste laptop beeldscherm grote. 4GB werkgeheugen is uitstekende! En zo ook de 320 GB HD! Al met al een uitstekende laptop voor 444 euro. Indien u het gaat gebruiken voor school,etc dan gewoon doen! Wa Salam. redelijk? voor 444 is dit een hele sterke en nette laptop!

Tahmid
12-08-2009, 16:39
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, @agi kai Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Wat is uwe budget? Wat wilt u met de laptop doen? Voor 444 is dit een redelijke laptop. Compaq is en goede laptop/pc`s/hardware merk. De 15,6/15,4 is wellicht de meeste gewenste laptop beeldscherm grote. 4GB werkgeheugen is uitstekende! En zo ook de 320 GB HD! Al met al een uitstekende laptop voor 444 euro. Indien u het gaat gebruiken voor school,etc dan gewoon doen! Wa Salam. "Redelijk" omdat 1) het niet duidelijk was waar men het voor wou gebruiken, 2) budget is niet bekend. Er zijn laptops die qua hardware to price ratio het wat beter doen dan deze. Ik zei echter: "Voor een school/thuis gebruik is dit een "uitstekende laptop" Maar ben het met u eens, hoe dan ook een hele nette laptop voor 444 euro. Wa Salam.

kai
12-08-2009, 17:22
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, @agi kai "Redelijk" omdat 1) het niet duidelijk was waar men het voor wou gebruiken, 2) budget is niet bekend. Er zijn laptops die qua hardware to price ratio het wat beter doen dan deze. Ik zei echter: "Voor een school/thuis gebruik is dit een "uitstekende laptop" Maar ben het met u eens, hoe dan ook een hele nette laptop voor 444 euro. Wa Salam. redelijk had geen betrekking tot waar men het voor wou gebruiken maar tussen de specificaties van de laptop en de prijs. De prijs is uitermate goedkoop, daar bestaat geen twijfel over mogelijk. Met een btw aftrek kan het natuurlijk nog goedkoper, kleine omweggetje maar goed. er worden geen computers/laptop meer gemaakt voor enkel Ms word/beetje internette ( school/huis) tegenwoordig is iedere computer/laptop onnodig opgevoerd. Ik bedoel; een pent 2 is genoeg voor school/huis maar je kan niemand wijsmaken dat we deze in de winkel tegen zullen komen. Maar goed, ff binnenkort een mc pro hale:D bn mn vaio zat van 2.26

0ntsnapte
12-08-2009, 17:28
redelijk had geen betrekking tot waar men het voor wou gebruiken maar tussen de specificaties van de laptop en de prijs. De prijs is uitermate goedkoop, daar bestaat geen twijfel over mogelijk. Met een btw aftrek kan het natuurlijk nog goedkoper, kleine omweggetje maar goed. er worden geen computers/laptop meer gemaakt voor enkel Ms word/beetje internette ( school/huis) tegenwoordig is iedere computer/laptop onnodig opgevoerd. Ik bedoel; een pent 2 is genoeg voor school/huis maar je kan niemand wijsmaken dat we deze in de winkel tegen zullen komen. Maar goed, ff binnenkort een mc pro hale:D bn mn vaio zat van 2.26 Een netbook heb je voor 250-300 euro. Is prima voor middelbare schoolopdrachtjes/internet/msn. Iets kan trouwens een goede prijs kwaliteit verhouding hebben maar als het niet voldoet aan de eisen van die persoon dan is het niet geschikt en dus ook niet goed voor die persoon. Goed kan dus een relatief begrip zijn.:p

kai
12-08-2009, 17:30
Een netbook heb je voor 250-300 euro. Is prima voor middelbare schoolopdrachtjes/internet/msn. Iets kan trouwens een goede prijs kwaliteit verhouding hebben maar als het niet voldoet aan de eisen van die persoon dan is het niet geschikt en dus ook niet goed voor die persoon. Goed kan dus een relatief begrip zijn.:p netbook is heel wat anders dan een laptop. aan een netbook heb je niks. Ik snap niet waarom men die dingen koopt. Je gooit er 100 euro bij en dan heb je een super computertje ( laptop) Eisen van een gemiddelde persoon ... kom op.. die gaan nergens over. Kijk als je over designers praat mag je praten.. maar een simpele standaard persoon.. iedere laptop/pc in de winkel tegenwoordig voldoet aan iedere eis...

0ntsnapte
12-08-2009, 17:33
netbook is heel wat anders dan een laptop. aan een netbook heb je niks. Ik snap niet waarom men die dingen koopt. Je gooit er 100 euro bij en dan heb je een super computertje ( laptop) Eisen van een gemiddelde persoon ... kom op.. die gaan nergens over. Kijk als je over designers praat mag je praten.. maar een simpele standaard persoon.. iedere laptop/pc in de winkel tegenwoordig voldoet aan iedere eis... Hoezo heb je niks aan een netbook. Zijn handige dingetjes voor lichte applicaties. Dingen installeren moet wel op usb ofzo maar is geen probleem. Ze zijn lekker compact, vind ik een groot voordeel.

Tahmid
12-08-2009, 17:36
Ik bedoel; een pent 2 is genoeg voor school/huis maar je kan niemand wijsmaken dat we deze in de winkel tegen zullen komen. Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Ben het niet helemaal met je eens broeder. Probeer met een pnt 2 vista/Office 2007 te draaien en ik stuur je de 444 euro laptop gratis toe. School hoeft verder niet alleen te wijzen naar wat simpele word/html applicaties. Mensen van grafisch beheer zijn tegenwoordig sterke laptops nodig. Zo ook mensen die programmeren, etc. Ik begrijp u natuurlijk wel. 444 euro is erg weinig voor zo`n laptop. Zoals broeder 0ntsnapte zegt: "Iets kan trouwens een goede prijs kwaliteit verhouding hebben maar als het niet voldoet aan de eisen van die persoon dan is het niet geschikt en dus ook niet goed voor die persoon. Goed kan dus een relatief begrip zijn." Nogmaals een redelijk tot zeeer sterke laptop (afhankelijk van hetgeen men wens te doen) :p) Wa Salam.

kai
12-08-2009, 17:39
Hoezo heb je niks aan een netbook. Zijn handige dingetjes voor lichte applicaties. Dingen installeren moet wel op usb ofzo maar is geen probleem. Ze zijn lekker compact, vind ik een groot voordeel. kom op joh, 15 min werken met een netbook en je hebt een stijve nek.. verder is de prijs nogal belachelijk duur. Verder is het typen ook drie keer niks. 'Ongeveer de helft van de ondervraagde personen gebruiken hun netbook elke dag. De hoofdactiviteiten zijn: surfen op internet, het versturen van mails en het uitvoeren van kantoortaken.' nou sry ik gebruik liever mijn iphone of blackberry, gaat nog sneller en fijner ook! en een feit wat vast staat is netbook en windows gaan niet samen !! oke dan heb je wel linux, daar kan ik wel meeleven maaar alsnog ik ben iemand die van snel werken houdt en typen op een netbook is het niet waard. de oplossing voor emailen.surfe en uitvoere van kantoortaken heb je een blackberry of iphone voor. Ik kan het zeggen want ik heb ze allemaal, hoewel ik de netbook heb weggegeven nadat ik er mac os x leopard op had gezet. tot nu werkt mn vaio het fijnst. ( naast de iphone/blackberry)

kai
12-08-2009, 17:43
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Ben het niet helemaal met je eens broeder. Probeer met een pnt 2 vista/Office 2007 te draaien en ik stuur je de 444 euro laptop gratis toe. School hoeft verder niet alleen te wijzen naar wat simpele word/html applicaties. Mensen van grafisch beheer zijn tegenwoordig sterke laptops nodig. Zo ook mensen die programmeren, etc. Ik begrijp u natuurlijk wel. 444 euro is erg weinig voor zo`n laptop. Zoals broeder 0ntsnapte zegt: "Iets kan trouwens een goede prijs kwaliteit verhouding hebben maar als het niet voldoet aan de eisen van die persoon dan is het niet geschikt en dus ook niet goed voor die persoon. Goed kan dus een relatief begrip zijn." Nogmaals een redelijk tot zeeer sterke laptop (afhankelijk van hetgeen men wens te doen) :p) Wa Salam. alaik. slm waarom zou je vista willen installeren als je aan xp genoeg hebt. de meeste mensen willen xp en krijgen vista mee. wat ik wilz eggen is dat men verplicht is besturingsysteem aan te schaffen die zij helemaal niet willen, zo is dat ook met de hardware. misschien begrijp je mijn eerdere reacties nu. voorbeeld, persoon 1 : ik wil een computer, enkel huiswerk. muziek downloade en wat kantoor werken.. verkoper; ( in gedachte: welke zal ik hem aansmeren?) ik heb dan hier een leuke en nette computer. Wat persoon 1 niet weet is dat iedere hedendaagse computer voldoet aan zijn eisen. Dus persoon 1 kan eigenlijk zelf naar de allergoedkoopste laptop/computer gaan. De tijden van verschil kwa hardware en de eisen van een gemiddelde gebruiker zijn voorbij. tenzij; zoals ik eerder al had aangegeven, je echt hoge specs nodig hebt.

Tahmid
13-08-2009, 01:49

alaik. slm waarom zou je vista willen installeren als je aan xp genoeg hebt. de meeste mensen willen xp en krijgen vista mee. wat ik wilz eggen is dat men verplicht is besturingsysteem aan te schaffen die zij helemaal niet willen, zo is dat ook met de hardware. misschien begrijp je mijn eerdere reacties nu. voorbeeld, persoon 1 : ik wil een computer, enkel huiswerk. muziek downloade en wat kantoor werken.. verkoper; ( in gedachte: welke zal ik hem aansmeren?) ik heb dan hier een leuke en nette computer. Wat persoon 1 niet weet is dat iedere hedendaagse computer voldoet aan zijn eisen. Dus persoon 1 kan eigenlijk zelf naar de allergoedkoopste laptop/computer gaan. De tijden van verschil kwa hardware en de eisen van een gemiddelde gebruiker zijn voorbij. tenzij; zoals ik eerder al had aangegeven, je echt hoge specs nodig hebt. Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte broeder, Ik snap u heel goed en dit is al jaren gaande. Het is zelfs zo dat Microsoft XP eigenlijk uit productie moest worden gehaald toen Vista uit kwam. (Vista deed het niet goed en dus zal het moeten wachten tot Windows 7). Het zelfde gaande in de gaming industrie. Ik had ooit een X800GTO2 (videokaart) super ding (een jaar of 2 geleden) die alle games aankon. Toen brachten met opeens games uit met Shader 3.0.... en mijn kaart kon maar tot 2.0 Waar Shader 3.0 voor nodig was wist men niet, mijn kaart kon alle games gemakkelijk draaien, maar slechts wegens de 3.0 moesten zo`n 50 a 100 duizend mensen nieuwe 3d kaarten kopen.... Deze smerige trucjes zijn overal gaande en het is helaas niet anders. Ik begrijp uwe reactie heel goed en ben eerlijk gezegd slechts aan het jennen. Nogmaals een goed laptop voor school/thuis gebruik. http://activerain.com/image_store/uploads/3/7/3/9/9/ar122237268999373.jpg

Pagina's : [1] 2