Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huisje Boompje Beestje

Pagina's : [1] 2 3

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:16

Hoe vaak gebruiken we die woorden wel niet, maar weten we wel eigenlijk waar die woorden wel voor staan ik zou zeggen gebruik je fantasie!! mimi :zwaai:

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 00:19
Jah getrouwd zijn , carriere gemaakt hebben, huisje gekocht, kindertjes enz enz :zwaai:

Dida
15-11-2002, 00:22
ik wil in ieder geval GEEN BEEST, tenzij me MAN die beest is..:stout:

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:23
Origineel gepost door GEBROKEN wat ik daarbij denk dus is huisje(hondenhok) het beestje(hond) de boom die hem beschutting geeft en waar die tegen aan kan pissen. echt een nederlandse gezegde LOL kijk eens wie we daar hebben!!

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:25

Dat huisje zie ik zeg maar als twee personen een verbintenis aangaan, een huwelijk en samen gaan wonen het boompje voor de wortels zeg maar die je gaat laten groeien, carriere dus en beestje staat voor de kids!!!!

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:28
Origineel gepost door GEBROKEN :zwaai: MIMI :zwaai: Gebroken

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:29
Origineel gepost door GEBROKEN HHMMZZZ DAT HAD IK ER NIET ACHTER GEZOCHT IK NAM HET IETS TE LETTERLIJK DENK IK GHEGHE :rolleyes: kig kig kig kig kig :lol:

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:40
Origineel gepost door GEBROKEN JE WEET MIMI JE MOET JE ENIGSZINS AANPASSEN AAN HET NIVEAU...DEZE VRAAG DIE JE HIER STELT KAN NIET HOOR..JE MOET EEN PAAR NIVEAUTJES NAAR BENEDEN..IK HAD ME AL HELEMAAL INGESTELD OP HET YASMINA GEHALTE..JE HEB ME LATEN SCHRIKKEN SCHAAM JE KIND :kwaad: :lekkerpuh: ik zeg wat ik wil!!

laboudanda
15-11-2002, 00:44
ik weet die nog huisje huisje boompje boompje beestje en toen ging die schaap draaien, zag je weer een huisje boompje en weer die schaap draaien... cool man

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:48
Origineel gepost door butterfly1983 Hij ging zo..huisje huisje boompje boompje beestjeee...beestje beestje boompje boopje huisjeeeee...Huisje boompje beestje, beestje boompje huis!!! ja klopt en ik weet nog op de basischool toen keken we die altijd!!

Junkie
15-11-2002, 05:49
Huisje- Rijtjeshuis in Almere, Purmerend etc Boompje- Coniferen als heg/kunstboom met Kerst. Beestje- Poes in de tuin en/of modehond.

Bleu_Sky
15-11-2002, 09:19
Huisje: Dak boven je hoofd Boompje: Tuintje of balkonnetje erbij Beestje: Mijn twee schatten van katten!!!!

mimi_tangaouia
15-11-2002, 10:33
dat is allemaal zo letterlijk bijna

Letizia
15-11-2002, 10:58
huisje boompje beestje..................heel burgerlijk allemaal. een huis met je man en kinderen, het boompje is de natuur dus je tuin of balkon, en je beestje is je hond of kat of slang wat dan ook. Het is de normaalste 'vorm' van leven zeg maar. Soms als je iemand een vraag stelt en je vraagt hoe zie jij de toekomst zeggen ze : huisje boompje beestje. Dan weet je dus al dat het gewoon is. Ik wil dat ook wel hoor.............maar de wereld iz oo groot. Ik wil eerst m'n opleiding afgerond hebben en het liefst zou ik willen rondreizen voor een jaartje.....dan wil ik echt bepaalde streken zien. Mexico.....Bolivia....Jakarta.....enz. enz. Het liefst met m'n man hihi en anders met vriendin ofzo maar in m'n eentje niet. Want als je eenmaal kinderen hebt kun je niet meer een jaartje rondreizen, en dan is het te laat. Met huisje boompje beestje is dat er niet bij hoor dat rondreizen. Liefs en een dikke kus

Harlem69
16-11-2002, 03:00

Origineel gepost door mimi_tangaouia Dat huisje zie ik zeg maar als twee personen een verbintenis aangaan, een huwelijk en samen gaan wonen het boompje voor de wortels zeg maar die je gaat laten groeien, carriere dus en beestje staat voor de kids!!!! OK... XXXX Liefs Alexei :zwaai: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3