Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Niet-marokaan

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:13

Stel je voor je komt de liefde van je leven tegen!! wat blijkt nou hij is geen marokaan zou je dan je liefde doorzetten voor hem en laten zien aan jkou omgeving dat hij het is of zou je ervan afzien en wat nou als hij geen moslim is maar wel bereid is om moslime te worden?? mimi :zwaai: ps graag serieuze reacties please!!!

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 00:15
Jah tuurlijk waarom niet???????? ik heb het zelf ook en het gaat juist heel goed :D maar jah hij is gelukkig wel moslim dus dat scheelt wel :zwaai:

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 00:16
Origineel gepost door Kadir Ja, als hij een grote bana heeft, wat wil je dan doen Here we go again!!!! is niet meer grappig safi!!!!! :boos:

xxTigerxx
15-11-2002, 00:16
eerst moslim worden dan verder gaan in een relatie verband eerst bewijzen dus..

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 00:17

Origineel gepost door Kadir Ja maar turken zijn gewoon dinges, je weet wel Ze Zijn wat???? Jah mijn toerkoe is een moppie jah egt eentje om op te eten maar jah laat ik maar niet iedereen over 1 kam schreren hahahahaaha :p

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:19
Origineel gepost door Kadir Ja, als hij een grote bana heeft, wat wil je dan doen jij hebt een bril nodig, want jij hebt mijn topic niet goed gelezen en trouwens dat faxnummer wat je mij gaf is geen geldig faxnummer!!

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:21
Origineel gepost door xxTigerxx eerst moslim worden dan verder gaan in een relatie verband eerst bewijzen dus.. ok maar wta nou als diegene alleen vor jou moslime word, en niet voor zichzelf zou je daardoor niet anders voelen want als het op zo een manier moet dan hoeft het voor mij niet

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 00:24
Nou dat komt het wel inshallah!!!!

mimi_tangaouia
15-11-2002, 00:27
Origineel gepost door Kadir ja maar, ik zeg, als hij een grote bana had en hij was niet marokkaans , dan wat??? en faxnummer is afgesloten, je weet niet betaald:( blabla bla bla bla bla :gsm:

laboudanda
15-11-2002, 00:41
Origineel gepost door Kadir Ja, als hij een grote bana heeft, wat wil je dan doen jij op bana's vallen oooh iam gonna tell ON you.!

mimi_tangaouia
15-11-2002, 01:04
Origineel gepost door #Thug Shorty# Mijn nicht gaat trouwen met een Belg in de dertig die zich onlangs bekeerd heeft..........heeft zich besneden en is vervolgens naar de moskee geweest eerst in Antw dan naar een grotere moskee in Brussel voor het gebed etc!Op korte tijd heeft die jongen zich verdiept in de islam dus het kan zeker!Mensen die hiervan afzien begrijp ik niet.Wil je dan echt het leven leiden dat anderen voor je uits******en of tot het uiterste gaan in hetgeen waarin je gelooft??? Trouwens de omgeving heeft altijd wel kritiek of commentaar ! ja vind dat zo jammer,maar soms kan de kritiek ook goed zijn want dat kan de band tussen twee personen sterker maken!!

babygirl2002
15-11-2002, 01:15
ik ben zelf ook met een niet marokaan getrouwd en het gaat hartstikke goed. hij is bekeerd tot het islam en we hebben samen een zoontje. in de begin gingen veel mensjes rodellen, opgegeven dacht ik bijmezelf als me famillie het heeft geacpteerd waarom moet ik me druk maken om mensjes van buiten. die niet eens me famillie zijn, ik zou zeggen volg je hart en als je famillie het geacpteerd heeft hoef je nergens zorgen over te maken. laat ze maar eerst naar hun eigen kinderen kijken want die zijn ook niet heilig. ma3slamma babygirl2002. :zwaai:

babygirl2002
16-11-2002, 00:22
Origineel gepost door Lady Cazawia JAA ben ik helemaal mee eens want ik ga inshallah ook met iemand trouwen die indonesisch is en hij was al een moslim dussss ik bedoel het belangrijkste is toch dat ie moslim is en niet marokkaans want volgens mij is hij meer moslim dan 20 marokkanen bij elkaar (niet elke marokaan voordat ik dalijk kritiek krijg) En jaaaaa wat mensen over je zeggen dat interesseert me niet zoalng mijn familie er maar mee akkoord gaat en ik zelf natuurlijk, mensen praten sowieso al over je of je nou met een marokkaan of niet marokkaan trouwt beslamaaaaa :zwaai: helemaal met je eens meid. roddelen doen ze toch sowiesso of je nou met een marokaan trouwt of met een aap geit of koe. hahahahaha beslamma ik wens je succes in je huwelijk en je leven. beslamma babygirl2002.

Harlem69
16-11-2002, 02:44
Origineel gepost door mimi_tangaouia Stel je voor je komt de liefde van je leven tegen!! wat blijkt nou hij is geen marokaan zou je dan je liefde doorzetten voor hem en laten zien aan jkou omgeving dat hij het is of zou je ervan afzien en wat nou als hij geen moslim is maar wel bereid is om moslime te worden?? mimi :zwaai: ps graag serieuze reacties please!!! Hallooooooooooo.... ;) XXXX Liefs Alexei :Iluvu:

mimi_tangaouia
16-11-2002, 17:00

Ik vind het knap als een marokaan met een niet-marokaan trouwt dan moet de liefde wel heel sterk zijn ik weet niet of ik het kan

Pagina's : [1] 2