Bekijk originele versie : Goed baan,maar geen huis te vinden
De huizenmarkt begint steeds zichtbaarder de arbeidsmarkt te verstoren. Vooral starters zitten als gevolg van de scherp gestegen huizenprijzen diep in de hypotheekschuld. Hoge woonlasten weerhouden veel mensen ervan in deeltijd te gaan werken, van beroep of werkgever te wisselen of een eigen bedrijf te beginnen.
Huurwoningen is erg moeilijk vinden of lang wachtlijst.. enz
klopt dat of niet ?????.
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 23:47
Jah zal wel :confused:
Ik heb een peeskamertje voor je
Origineel gepost door Rolex
geen dank,
ik zoek geen kamer of huis. :D :D
oke next time better
Zeer actueel probleem voor mij persoonlijk. Ik had mijn huis te koop gezet, omdat ik een groter huis wil, idd. een andere baan en omdat ik de hypotheeklast nog maar nauwelijks op kan hoesten. Het verkopen is echter een stuk sneler gegaan dan ik had verwacht, en voor een huurhuis via de woningbouwvereniging ben ik voorlopig nog niet aan de beurt. Over 2,5 week moet ik het hier overdragen, dus dat is peentjes zweten. Vanmiddag ga ik wel wat bekijken bij een particulier, maar vooralsnog is het afwachten.
Bleu_Sky
15-11-2002, 09:15
Ken het probleem... Sta over een week op straat met mijn twee katten..... en bij de woningstichting ben ik nog lang niet aan de beurt....
Heeft iemand een tip waar ik betaalbare huurhuizen vandaan kan vissen in amsterdam of den haag?????
Elke tip is welkom!!!!!!!
stoeipoes
15-11-2002, 09:17
Ik woon nog thuis! Geen problemen dus! Maar als ik met mijn schatje trouw en we hebben nog geen mooi groot huis kunnen bemachtigen, dan wil ik best bij mijn schoonouders in wonen! Zolang ik maar bij mijn mannekke ben! Het is dan toch tijdelijk......................................... ...
saidaaatje
15-11-2002, 09:49
tja......ik woon lekker bij me ouders maarre ik denk dat tegen die tijd dat als ik t huisuitga de situatie nog erger zal zijn............
stoeipoes
15-11-2002, 09:51
weetje....we kunnen nog altijd naar Mghreb heen....hihihi...mijn pappie is daar toch een huissie aan het bouwen voor ons!!! Dan trek ik daar wel bij in...hihihi...anders dan blijf ik bij mijn schoonouders
Ja het probleem klopt zeker,
ik werk bij een woningbouw en ik zie hoe erg het is en hoe erger het
steeds word.
in de randstad moet je nu ongeveer 7 jaar ingeschreven staan om een 3 kamer woning te bemachtigen.
anders word het een twee kamerwoning en daar moet je weer zo lang in wonen voordat je weer kan wisselen. Echt beroerd, de woningmarkt zit echt verstopt.
Origineel gepost door hilwa
Ja het probleem klopt zeker,
ik werk bij een woningbouw en ik zie hoe erg het is en hoe erger het
steeds word.
in de randstad moet je nu ongeveer 7 jaar ingeschreven staan om een 3 kamer woning te bemachtigen.
anders word het een twee kamerwoning en daar moet je weer zo lang in wonen voordat je weer kan wisselen. Echt beroerd, de woningmarkt zit echt verstopt.
En dan hadden ze nog niet eens zo gek lang geleden die campagne "huren kan toch ook". Leugenaars. :kwaad: Nu ik het dus verkocht heb, wordt ik dan wel aangemerkt als doorstromer, maar een urgentie? Ho maar. Ik stroom regelrecht door naar het Leger des Heils op deze manier. Je wordt eigenlijk wel gedwongen om te kopen, maar dat vertik ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.