Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is een moeilijke...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

BentDagilia
14-11-2002, 23:11

je bent een hele goede moslim je doet alles perfect maar dan kom je erachter dat je HOMO bent maar je blijft je geloof goed beoefenen ben je dan nog moslim??? Ik heb hier geen antwoordenblad bij of zo... ik bedoel zeg mij of dit een moslim is ja of nee... na een aantal reacties zal ikz eggen wat ik ervan denk... Bent dagilia :zwaai:

BentDagilia
14-11-2002, 23:13
beargumenteer dan kadir :D Bent Dagilia

DINIM3AK
lahawla walakowata ila bilahi l3aliyu l3adim. bismilahi rahmani rahiem. dinim3ak. jij riag mot gaan. beslam

narcis
Ja, tenminste als je je niet gaat vermengen met andere homos enzo en je ontwijkt je homo zijnde

sherine
14-11-2002, 23:15

jah tuurlijk..... als mensen ontmaagd worden alcohol drinken vriendjes vriendinnen hebben dat kan allemaal wel.....eigenlijk niet maar er zijn mensen ze zien het door de vingers waarom dat dan niet????? liefde voor god hoeft niet te veranderen door je afschrikkende gevoelens

AnouarBlueEyes
14-11-2002, 23:16
Origineel gepost door Bent Dagilia je bent een hele goede moslim je doet alles perfect maar dan kom je erachter dat je HOMO bent maar je blijft je geloof goed beoefenen ben je dan nog moslim??? Ik heb hier geen antwoordenblad bij of zo... ik bedoel zeg mij of dit een moslim is ja of nee... na een aantal reacties zal ikz eggen wat ik ervan denk... Bent dagilia :zwaai: Nee dan ben je geen moslim meer....wat is dat voor vraag....zoals el Moumni al zei....homo zijn is een besmettelijke ziekte.....

BentDagilia
14-11-2002, 23:16
Ga door.. we komen er well... Bent Dagilia

-Reda-
14-11-2002, 23:17
Origineel gepost door Bent Dagilia Ga door.. we komen er well... Bent Dagilia zozo...je bent weer es diepzinnig bezig...:goedzo:...was je vandaag in Nieuwezijds Kolk?

BentDagilia
14-11-2002, 23:18
Anouar denk er wat beter over na... dan kom je tot een heel ander conlusie en lees goed wat er boven staat.. Ik respecteer je mening maar het komt over alsof je er niet goed over nagedacht hebt .. Bent Dagilia

AnouarBlueEyes
14-11-2002, 23:18
Origineel gepost door sherine jah tuurlijk..... als mensen ontmaagd worden alcohol drinken vriendjes vriendinnen hebben dat kan allemaal wel.....eigenlijk niet maar er zijn mensen ze zien het door de vingers waarom dat dan niet????? liefde voor god hoeft niet te veranderen door je afschrikkende gevoelens Sherine denk na voordat je wat zegt.....al die dingen die je noemt kunnen worden vergeven door Allah....maar als iemand eenmaal homo is dan blijft diegene dat denk ik altijd en zal dus nooit vergeven kunnen worden.... Allah heeft de mens geschapen om zich voort te planten en Hem te aanbidden....

BentDagilia
14-11-2002, 23:19
Crazy mocro ja man.. ik werkte niet ik ging fftjes Op bezoek hoezo ??? :stout: Bent dagilia

-Reda-
14-11-2002, 23:20
Origineel gepost door Bent Dagilia Crazy mocro ja man.. ik werkte niet ik ging fftjes Op bezoek hoezo ??? :stout: Bent dagilia ewa, ik was ook 'op bezoek';)

BentDagilia
14-11-2002, 23:20
Sherien de vraag is ben je dan nog Moslim.. en de punten die jij hebt opgenoemd dat vergeeft allah je niet zo snel .. Nog wat beter nadenken... Bent Dagilia

Boyfriend
14-11-2002, 23:21
Origineel gepost door Bent Dagilia je bent een hele goede moslim je doet alles perfect maar dan kom je erachter dat je HOMO bent maar je blijft je geloof goed beoefenen ben je dan nog moslim??? Ik heb hier geen antwoordenblad bij of zo... ik bedoel zeg mij of dit een moslim is ja of nee... na een aantal reacties zal ikz eggen wat ik ervan denk... Bent dagilia :zwaai: de topic is niet "dit is een moeilijke" maar "dit is een onmogelijke" hoe kan je nu ontdekken als moslim, dat je homo bent ? ...moslim die homo is, smehly gaat niet, bestaat niet, ofwel moslim, ofwel afvallig en schijnheilig doen en zahma moslim blijven yeah right in z'n dromen dan... :zwaai:

BentDagilia
14-11-2002, 23:21

iwa Crazy waar was je... Als ik je ove rhet hoofd heb gezien hets pijt me zeer want ik heb je echt niet gezienn... :D Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6