Bekijk originele versie : Video-Last Breath
Asalaamu 3alaikum wa Ra7matulahi wa Barakatuhu
Kijk luister en huiver en leer ervan
niemand weet wanneer onze dag zal komen,
dat is alleen bekend bij Allah,
het kan nu zijn of morgen of in de avond.
Zorg er insha Allah voor dat je er altijd
voor klaar bent en voorbereid...
Kom mijn broeders en zusters
laten we bidden voor het te laat is
http://******************/sensable/LastBreath.htm
(Deze heeft alleen wat lastige reclames of anders de link hieronder insha Allah mocht je anders Norton personal firewall hebben of een andere stel het dan in op Block Ads dit blokkeerd al die lastige reclames)
http://www.geocities.com/faccinoplacez/LastBreath.htm
sweet_nadoria
19-05-2004, 19:19
Wa salam oe alaikoum wa rahamtoelah wa barektoehoe ....
Djazaak Allah oe Gairan !!!
Niet iedereen realiseert dit ...
Shokran voor het plaatsen ..
Dit laat je weer denken :(
Krijg er gewoon kippenvel van ...
Wa alaikoum salam wa rahamtoelah wa barektoehoe .
Liefs,
S. Nadoria
Flower_Girl
19-05-2004, 19:23
Ja echt, mensen realiseren het gewoon niet dat ze gewoon de volgende seconde - poetsj - niet meer leven.
Ik hoop dat vele hiernaar zullen kijken en zich dit beseffen...
Wassalaamo aleykum, wabarakatuh :zwaai:
Lady_moi
19-05-2004, 19:27
Ik kreeg er ook kippevel van :eek:
Vooral die voetballer is het echte bewijs dat je leven zomaar kan weggenomen worden :(
Soubhanallah op het veld is hij gestorven
Ya rabi vergeef al onze zonden Amien!!! :traan1:
misz_sanae
19-05-2004, 19:43
Wa salaam alaikoum wa rahamtoelah wa barektoehoe,
ik vind echt echt heel goed dat je dit geplaatst hebt..meen ik echt...
alleen ik vind het wel jammer dat veel mensen er niet aan denken...ik hoop dat er een dag komt dat alle mensen het ingaan zien. want ik gun niemand de hel. tenzij je het verdiend hebt...maar jah moge allah jullie allemaal helpen.
beslama
Origineel gepost door Lady_moi
Ik kreeg er ook kippevel van :eek:
Vooral die voetballer is het echte bewijs dat je leven zomaar kan weggenomen worden :(
Soubhanallah op het veld is hij gestorven
Ya rabi vergeef al onze zonden Amien!!! :traan1:
AMIEN INCHA ALLAH
Saartje20
19-05-2004, 22:28
EU ik wil wel kijken, maar het is niet weer een onthoofding of zo he? Want ik kan nu pas terug eten.
salimma19
19-05-2004, 23:12
Ik heb deze link ook via een mailtje ontvangen en kijk er regelmatig naar terug. Jammer alleen dat men wel geintresseerd is als je het over seks hebt en niet iets dat over de islam gaat :(
Origineel gepost door salimma19
Ik heb deze link ook via een mailtje ontvangen en kijk er regelmatig naar terug. Jammer alleen dat men wel geintresseerd is als je het over seks hebt en niet iets dat over de islam gaat :(
juist ja!! als je het over de s.e.k.s hebt of al die haramdingen, dan is het interresant. Maar over de islam dan is er weinig interesse lijkt het wel. Ik zeg niet dat het zo is, maar het lijkt er op.
Ik vindt het een goede topic. Het zet mensen aan het denken, ik kreeg er werkelijk tranen van. Het opent de ogen van mensen die op het pad zijn van de shatan! Want die wilt ons natuurlijk verblinden! Maar inchallah we overwinnen hem wel! A3oedoe bilahi mina sheitani razim!
ma3a salama jihanetje
heu... ik heb geprobeerd te kijken maar ik heb altijd al problemen gehad met deze computer wil iemand mij vertellen hoe je dat doet...
wil niet zielig overkomen maar is gewoon werkelijk zo...
xx
OuJdAbOyX
20-05-2004, 01:42
Uhmm niemand is zielig zuster Emaneke ;) Je moet Realplayer hebben!!
Anders kan je hem niet bekijken volgens mij..
Subhannallah, Ma7allah. La Howa Wala Quata Illah Billah Illah Hadiem! Dit is mooi, Moge Allah swt de amkers belonen.
Het leven is korter dan je denkt!
Moge Allah swt ons behoeden van de kwade Satan!
Subhannaka Rabie Hazatie Hama Yasiefoen Wasalamoen Ahlal Morsalien!
Wahelikoum Asalaam Waramatullahie Wabarakatuhu!
Wa 3alaikum Asalaam wa Ra7matulahi wa Barakatuhu broeders en zusters
Djazaakum Allahu Alfa Gairan wa Djazaakum Allahu Fil Djannat Alfirdaus Amien Yaa Rabi Al3alamien wa Djamee3 Almuslimien walmuslimaat wal muminien walmuminaat fie Kulli mekaan wa Baraka Allahu Fiekum
Betekenis:
Moge Allah jullie allen rijkelijk Belonen en Moge Allah jullie de Djannat Alfirdaus Schenken Amien O Heer der Werelden en alle moslims en moslima's en gelovige mannen en gelovige vrouwen overal ter wereld en Moge Allah jullie Zegenen
--------------------------------------------------------------------------------
De dood zal ons allen onverwachts overvallen...Denkt erover na elke nieuwe dag die je krijgt is een Geschenk van Allah om het goed te maken, een nieuwe kans om je best te doen, ik adviseer jullie allen om zoveel mogelijk kennis te vergaren van jullie geloof er zijn Alhamdulilahi vele boeken in de aanbieding tegenwoordig, in plaats van een nieuw outfit te kopen, koop een boek een outfit verslijt naarmate van tijd maar die boeken over je geloof kunnen je eeuwigheid in het hiernamaals bepalen, vergaar kennis prakteriseer wat je leert en verdeel kennis, onder diegene die niet weten, zoek al je antwoorden op je waarom-vragen: bv. "Waarom moeten we bidden?" enz enz. En Leer je Heer kennen en Zijn Profeet (Salla Allahu 3alaihi wa Sallam) enz.
En Allah Weet het Beste
Origineel gepost door Saartje20
EU ik wil wel kijken, maar het is niet weer een onthoofding of zo he? Want ik kan nu pas terug eten.
Beste zuster er staat daar niks over een onthoofding het is slechts een video clip van een Nasheed van Ahmed Bukhatir in het engels luister ernaar kijkt ernaar en leert ervan, en vooral denk erover na
marjam123
20-05-2004, 10:40
asalamoe alaikoem...
Faccino... bedant voor het prachtige filmpje...
wa alaikoem asalaam...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.