Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe hebben jullie je...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
14-11-2002, 22:07

Zestienjarige leeftijd ervaren??? Ik ben 16 en ja ik heb op dit moment niet echt iets bijzonders meegemaakt... wat hebben jullie zoal meegemaakt op je 16??? Bent Dagilia :zwaai:

mimi_tangaouia
14-11-2002, 22:10
Origineel gepost door Bent Dagilia Zestienjarige leeftijd ervaren??? Ik ben 16 en ja ik heb op dit moment niet echt iets bijzonders meegemaakt... wat hebben jullie zoal meegemaakt op je 16??? Bent Dagilia :zwaai: nou vertel dan wat je meegemaakt hebt ben wel benieuwd!!

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 22:10
Op me 16e kwam ik de ware tegen :Iluveu: :zwaai:

BentDagilia
14-11-2002, 22:15
Mimi... Ik heb nniets bijzonders meegemaakt dat is het hem nou juist :D Bent dagilia

sherine
14-11-2002, 22:18

nou wacht rustig af lievie ik ben nu 17 en er komen veranderingen ik word een volwassen vrouw je figuur word mooier en veel sjans en veel ontmoeten hun eerste liefde op die leeftijd ikke dus ook en je gaat dingen uitproberen enzo komt helemaal goed je gaat je eigen keuzes maken op het gebied van school en werk en gaat meer denken over je toekomst en gaat de wereld je vrienden in een andere oogpunt bekijken zo zie ik het ik vind het een mooie leeftijd niet te klein en niet te groot

mimi_tangaouia
14-11-2002, 22:19
Origineel gepost door Bent Dagilia Mimi... Ik heb nniets bijzonders meegemaakt dat is het hem nou juist :D Bent dagilia miskiena

BentDagilia
14-11-2002, 22:39
Ach komt wel goed joh... IK weet alleen dat ik het nu onwijs druk heb... heb van alles te doen heb veel nieuwe vrienden gemaakt en zijn ze inderdaad allemaal anders gaan bekijken.. ze betekenen meer voor me dan voorheen.. Ik moet veel keuzes maken vooral als het gaat om de toekomst.. en de ware die ben ik nog niet tegengekomen... maar mischien ben ik te kieskeurig... Bent Dagilia ;)

Aphrodite
14-11-2002, 22:42
Nou kieskeurig mag je best zijn hoor meid.... Want de ware is (bijna) perfect voor jou.... Dus een beetje kieskeurig mag ook wel hoor, en niet zomaar de eerste de beste nemen..... Het komt toch wel.... Liefs Aphrodite

yassine23
14-11-2002, 22:44
op mijn zestiende moest boukharie uit mijn hoofd leren,,,,in karawiyien in fes beslama

BentDagilia
14-11-2002, 22:48
Origineel gepost door Aphrodite Nou kieskeurig mag je best zijn hoor meid.... Want de ware is (bijna) perfect voor jou.... Dus een beetje kieskeurig mag ook wel hoor, en niet zomaar de eerste de beste nemen..... Het komt toch wel.... Liefs Aphrodite Oke gelukkig maar... ja ik heb altijd gezegd me eerste wordt me laatste dus kieskeurigheid is Vereist zelfs in mijn geval:D Bent Dagilia

Aphrodite
14-11-2002, 22:57
Origineel gepost door Bent Dagilia Oke gelukkig maar... ja ik heb altijd gezegd me eerste wordt me laatste dus kieskeurigheid is Vereist zelfs in mijn geval:D Bent Dagilia Nou meid zo denk ik er ook over.... geen gerotzooi, maar meteen goed en daar komt dan kieskeurigheid zeker bij kijken.... Je bent nog jong... Insha allah een heel leven voor de boeg, en dus ook alle tijd om aan iemand vast te zitten... Geniet van je vrijheid nu het nog kan... en doe lekker gek met je vriendinnen... Aphrodite

al_hamka
14-11-2002, 22:59
Origineel gepost door Bent Dagilia Zestienjarige leeftijd ervaren??? Ik ben 16 en ja ik heb op dit moment niet echt iets bijzonders meegemaakt... wat hebben jullie zoal meegemaakt op je 16??? Bent Dagilia :zwaai: 16 zijn is eigenlijk best wel saai (je moet eerst eens je 18/19/20 beleven) :D Ennuhh ben je echt pas 16 :confused: Ik had je veel ouder geschat :D ** SouSou **

BentDagilia
14-11-2002, 23:08
Aphrodite het komt wel goed.. ik bedoel ik geniet van me vrijheid doe zoveel mogelijk gekke dinge met me vriendinnen... en ja ik doe geen DOMME dingen laat niet met me sollen... en laat het allemaal maar over me heen komen En al hamka Ik ben nog 16 meid pas in augustus wordt ik 17... ik wou dat ik ouder was der is echt niks aan tot nu toe..als er wat speciaals gebeurt dan laat ik het jullie als eerst weten:D Bent dagilia

Dida
14-11-2002, 23:09
Origineel gepost door Bent Dagilia Zestienjarige leeftijd ervaren??? Ik ben 16 en ja ik heb op dit moment niet echt iets bijzonders meegemaakt... wat hebben jullie zoal meegemaakt op je 16??? Bent Dagilia :zwaai: hmmm..laat me denken.. ik was ontzettend blij dat ik eindelijk 16 was..maar..in verloop van het jaar..voelde ik me nog zo jong..pff..vond ik niet leuk..nu ik 17 ben...voel ik ME GROOT :D duzzzzzzzzzz :)

laboudanda
14-11-2002, 23:22

16 hmm lemme think...nah nix bijzonders 18? zeg je? Jah héél veel Studiefinanciering voordelen/nadelen VGZ nadelen Rijlessen voordelen/nadelen Sneller vakantie baantje zoeken voordelen hmm wat nog meer op je 18de...

Pagina's : [1] 2