Bekijk originele versie : Het Gescheld Op Marokko.nl...........
Salam mensen
Als ik hier bij marokko.nl over de verschillende topics heen surf,valt het mij op hoeveel er gescholden en gevloekt word................................
MENSEN WAARVOOR IS DAT NODIG.........HET IS NOTABENE RAMADAN
Zoals ik al in een andere topic zei waarom moeten we elkaar altijd afkraken en beschuldigen van allerlei dingen,waarom moeten we allerlei lelijke namen naar elkaars hoofd slingeren???
Waarom niet in de plaats daarvan elkaar te helpen en aansporen het goede te doen................
milieuactivisten hebben een mooie one-liner:
-Een beter milieu begint bij jezelf................
Dit zou ook op onze gemeenschap van toepassing kunnen zijn.......alleen in plaats van de natuur schoon te houden zouden we onze harten schoon moeten maken......
Graag jullie mening hierover
ma salama
wij kunnen niet zonder pijn leven ruzie is gezond
Origineel gepost door said76
Salam mensen
Als ik hier bij marokko.nl over de verschillende topics heen surf,valt het mij op hoeveel er gescholden en gevloekt word................................
MENSEN WAARVOOR IS DAT NODIG.........HET IS NOTABENE RAMADAN
Zoals ik al in een andere topic zei waarom moeten we elkaar altijd afkraken en beschuldigen van allerlei dingen,waarom moeten we allerlei lelijke namen naar elkaars hoofd slingeren???
Waarom niet in de plaats daarvan elkaar te helpen en aansporen het goede te doen................
milieuactivisten hebben een mooie one-liner:
-Een beter milieu begint bij jezelf................
Dit zou ook op onze gemeenschap van toepassing kunnen zijn.......alleen in plaats van de natuur schoon te houden zouden we onze harten schoon moeten maken......
Graag jullie mening hierover
ma salama
ik ben van mening dat als een mens geen respect heeft voor de natuur en de andere schepselen van Allah, er weinig over blijft voor de mede-mens..
Het is goed om dit toch nog even aan te kaarten, juis omdat het ramadan is..helaas kunnen weinig zich aan houden wat al aangeeft dat velen de betekenis van deze heilige maand weten. Niet eten, drinken is het allerminste, zelfs het roken kan men vaak laten en is men standvastig...het roddelen en kwaadspreken is moeilijker...ruzie bijleggen en misverstanden uitpraten is nog moeilijker....
beslama....Sahira... :zwaai:
mimi_tangaouia
14-11-2002, 22:05
Zo een soort gelijkige topic heb ik eerder al geopend en je hebt gelijk Said76 een beter mileu begint bij jezelf ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!!!
mimi :zwaai:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Zo een soort gelijkige topic heb ik eerder al geopend en je hebt gelijk Said76 een beter mileu begint bij jezelf ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!!!
sorry mimi die heb ik niet gezien...dat was niet de bedoeling
maar het gescheld gaat maar door vandaar dat ik deze topic heb geopend
mimi_tangaouia
14-11-2002, 22:12
Origineel gepost door said76
sorry mimi die heb ik niet gezien...dat was niet de bedoeling
maar het gescheld gaat maar door vandaar dat ik deze topic heb geopend
het is ook niet erg!!! het gaat erom dat het ophoud!!
soumaya1
14-11-2002, 22:15
het houd wel een keer op, als we volwassen zijn!
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 22:27
Ik ben eerlijk heb wel een paar ruzies hier gehad jah maar mensen irriteerde mij gewoon zo erg ik kan me dan gewoon niet meer in houden hoe graag ik dat ook zou willen!!! en het is niet dat ik geen respect heb voor andere maar op dat moment kan ik sommige mensen wel schieten!!!! maar jah inshallah zal ik daar verandering in brengen :zwaai:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik ben eerlijk heb wel een paar ruzies hier gehad jah maar mensen irriteerde mij gewoon zo erg ik kan me dan gewoon niet meer in houden hoe graag ik dat ook zou willen!!! en het is niet dat ik geen respect heb voor andere maar op dat moment kan ik sommige mensen wel schieten!!!! maar jah inshallah zal ik daar verandering in brengen :zwaai:
Je moet je niet gek laten maken door een stel kleuters en bovendien moet je je vasten niet laten verpesten door dat soort gasten
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 22:37
Jah daar heb je wel gelijk in maar op dat moment denk ik daar niet aan (ik weet is stom) en achter af krijg ik spijt dan denk ik sh*t wat heb ik gedaan het is ramadan stomme koe!!!!! maar jah ik ga egt me best doen ruzies te vermijden!!!!!
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Jah daar heb je wel gelijk in maar op dat moment denk ik daar niet aan (ik weet is stom) en achter af krijg ik spijt dan denk ik sh*t wat heb ik gedaan het is ramadan stomme koe!!!!! maar jah ik ga egt me best doen ruzies te vermijden!!!!!
Volgende keer als je zo een bui krijgt zeg dan:
AHOEDOE BILAH MINA SAIJTAAN RADZJIEM want dat soort taal is het werk van de vervloekte SAIJTAAN
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.