Bekijk originele versie : 10 kilo afvallen in zeer korte tijd!!
missmaya
19-05-2004, 17:01
Dag lieve dames,
Ik heb misschien voor vele van jullie wel heel goed nieuws, ik ken een methode waardoor je in zeer korte tijd, 20 dagen, 8 tot 10% van je lichaamsgewicht kan kwijtraken. Dus weeg je bijvoorbeeld 80 kilo, kun je in 20 dagen tijd tot 8 kilo pure, overtollige lichaamsvet kwijtraken, of zelfs meer.
Natuurlijk gaat dat er niet zomaar vanaf, vooral als je bedenkt dat je voor 1 kilo lichaamsvet, 7000 calorieën moet verbranden en dat is een hele boel.
Ik heb het hier over de zogenaamde HCG kuur, momenteel zeer succesvol op de markt.
Ik heb een aantal maanden geleden zelf een poging gewaagd en met succes. Ik wil voor de zomer nog een paar kilo kwijt raken en wil daarom nog een kuur volgen.
Uit ervaring weet ik dat de kuur heel intensief is en veel motivatie en discipline eist, daarom ben ik op zoek naar meiden uit Amsterdam en omgeving ( mag ook verder) , die heel goed willen afvallen en dat in groepsverband zouden willen doen. Samen sta je sterker en motiveer je elkaar om het vol te houden ( weightwatchers methode), en dat is precies wat je nodig hebt wil je veel kilos in korte tijd kwijtraken.
als je geintresseerd bent, kijk dan op www.svenskasol.nl deze zit in wormerveer, of op www.gewichtsvelies.com deze zit in amsterdam.
groetjes
missmaya
:zwaai:
tatouzient
19-05-2004, 17:14
kben wel nieuwsgierig over wa vr 'dieet' je het hebt...
zou je me da bestandje en de info kunne opsture?
kheb je al gemaild ;)
Tatou.
CharLie_Da
19-05-2004, 17:50
Die dikke meisjes durven niet te reageren is wel goed met de zomer op komst voor hun, zag vandaag nog een paar dikkerdjes die een paar Turkse pizza's naar binnen werkten nie normaal :D
Origineel gepost door CharLie_Da
Die dikke meisjes durven niet te reageren is wel goed met de zomer op komst voor hun, zag vandaag nog een paar dikkerdjes die een paar Turkse pizza's naar binnen werkten nie normaal :D
Eerst las ik je bericht en vroeg me af, wat doet ie hier?
daarna zag ik je ondertekening :jammer:
samira70
19-05-2004, 19:33
ik weeg 58 maar kan wl wat af , ik woon ion amsterdam ik heb je gemaild ;)
missmaya
19-05-2004, 21:58
Dag dames,
Thanks voor jullie reactie, ik heb iedereen een mailtje teruggestuurd met meer informatie. Wil je wat vragen of wil je wat kwijt, mail me dan naar missmaya@ilse.nl
Groetjes!
amiratangawija
20-05-2004, 13:26
hey meid...ik heb je net een mailtje gestuurd en ik hoop dat je reageert..
groetjes amira
missmaya
21-05-2004, 00:25
dag dames,
Ik vertegenwoordig geen product, ben niet aangesloten bij een reclame bueau, heb geen aandelen in een product en wil hier al helemaal geen geld mee verdienen.
ooh, ja! wat ik wel wil= meiden helpen met overgewicht, omdat ik er zelf mee te maken heb en ik eindelijk iets heb gevonden wat wel werkt en dat graag met andere wil delen, ik weet hoe het is om niet lekker in je vel te zitten.
voor de duidelijkheid!
groetjes
missmaya
sugerbabe_18
21-05-2004, 11:31
:o hai hai
Ik zou graag wat info willen hebben.....als je me een bestandje zou willen mailen op het adres sugerbabe_18@hotmail.com??? alvast bedankt schat
Saloua1978
21-05-2004, 11:36
Hoi meid,
Kun je niet gewoon de info hierop zetten is toch veel makkelijker
berberia_16
21-05-2004, 11:45
Hey ik heb een vraagje ik ben niet echt dik maar ik heb wel een vettig buikje ik wil dat verminderen maar voor de rest wil ik niet afvallen
wat voor oefeningen ken ik daar voor doen dat alleen me buik minder vettig word
Alvast bedankt :)
Selaam aleikoum, ik ben ook wel benieuwd stuur je mij ook ?
x_siham_x@hotmail.com
missmaya
21-05-2004, 13:09
Dag dames,
De reden waarom ik hier geen informatie neer zet is omdat het het gaat om enkele A4, ik kan ook niet bepaalde informatie weglaten.
Het gaat hier niet om zomaar een dieet, het is een kuur onder begeleiding van een dokter. Het is niet bepaald makkelijk en alleen gechikt voor mensen die echt heel graag willen afvallen en er wat voor over hebben.
Dus alleen echt geintresseerden wil ik hier graag over informeren, ( dit om onnodige reacties te vermijden).
Groetjes,
missmaya
missmaya
21-05-2004, 19:59
he, ooh ja dames.
als ik iemand ben vergeten terug te mailen of bijlage vergeten, zet het dan even hier onder. Sorry kan het niet meer zo goed bijhouden wie wie is.
groetjes,
missmaya
najlae_tanger
21-05-2004, 21:31
IS ZEKER SHIE 300 EURO OFZOW :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.