Bekijk originele versie : Geslachte ziekte.....
tatata_matata
19-05-2004, 15:27
Ik vroeg me af.....als je de ware heb ontmoet....en het is serieus....je trouwt met elkaar....en achteraf verteld je partner dat hij HIV heeft....wat zou je dan doen.....
mocro_souhaila
19-05-2004, 15:28
ik zou hem afslachten en anders zou me vader het wel doen
maar mij zal dat nooit gebeuren, ik wil eerst een dokter verklaring zien voordat ik trouw:)
chouroek
19-05-2004, 15:34
Origineel gepost door tatata_matata
Ik vroeg me af.....als je de ware heb ontmoet....en het is serieus....je trouwt met elkaar....en achteraf verteld je partner dat hij HIV heeft....wat zou je dan doen.....
Een huh wat versta je onder serieus?? eeen serieuze iemand houdt zo iets niet achter, want als van iemand houdt zou ej degene ten eerste niet kunnen beschadigen. ten tweede eerlijk zijn en aan haar/hem de keuze laten.
Het is dan te laat om iemand te slachten jullie zitten dan op een zeil (ALLAH YEHFED) daar ga ik zeker een test laten doen en mijn aanstaande ook het hoeft niet via seksuele contact te zijn maar ook andere dingen!
Origineel gepost door mocro_souhaila
ik zou hem afslachten en anders zou me vader het wel doen
maar mij zal dat nooit gebeuren, ik wil eerst een dokter verklaring zien voordat ik trouw:)
Groot gelijk.....eerst de doktersverklaring...
Dat vragen ze toch ook altijd van een meisje..dus
nu ook van een jongen.. kom nou!
Groetjes
Lady_moi
19-05-2004, 15:40
Mn man zal inchallah maagd zijn
Misslai_d
19-05-2004, 15:44
Origineel gepost door Arabella
Girly Girl, hoe oud ben je? Weet je wel wat dit zou betekenen? Dat hij je op jullie huwelijksnacht heeft besmet met een ziekte die niet te genezen is, je gaat dood!! Jij hebt het over hem steunen omdat het de liefde van je leven is en elke dag met hem genieten. Geloof me, als je in die situatie zit, geniet je niet meer. Het enige waar je dan nog aan kan denken is die dodelijke ziekte waar hij je mee besmet heeft, en dat terwijl hij het had kunnen voorkomen! Je zult hem gaan haten. En zeker niet gelukkig verder leven.
kwas beetje suf:moe: vergete dat ik dan ook zou hebbe ja:D
daarom berichtje ook verwijderd;)
tatata_matata
19-05-2004, 15:50
En verder nog reacties....want ik ken iemand namelijk die dit heeft meegemaakt
chouroek
19-05-2004, 16:00
Origineel gepost door Lady_moi
Mn man zal inchallah maagd zijn
Ik hoop het voor jou :confused: !
Lady_moi
19-05-2004, 16:09
Zijn voorbehoedsmiddellen haram? :confused:
Origineel gepost door chouroek
Ik hoop het voor jou :confused: !
RealCasawia
20-05-2004, 00:44
Ik heb laatst nog gelezen dat er sowieso een test wordt afgenomen op erfelijke overdraagbare ziektes die doorgegeven kunnen worden op het nageslacht dus dan zou hiv denk ook niet over het hoofd worden gezien..
Het staat in de laatste oplage van M-Zine een heel artikel erover als je interesse hebt lees het zou ik zeggen
mijn man zal later ook inscha'Allah nog maagd zijn, tja allez dat wil ik toch, maar als dat niet zo is zou ik heb toch voor de zekerheid een test laten nemen, je weet maar nooit
xx
Gijs_Rijbewijs
20-05-2004, 02:29
Geslachte ziekte.....
Is dat iets nieuws?
Karima_Belgie
20-05-2004, 02:51
Hahaha Ewa die bestaan ook Gijs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.