Bekijk originele versie : zit je iets dwars? Of moet je gewoon ff je verhaal kwijt? KLIK HIER DAN.
lella_najlae
19-05-2004, 15:02
Salaam mensen :zwaai: ,
Wil je je verhaal kwijt? Nou BE MY GUEST:D
Lucht je hart hier op en als je iets dwars zit :) , zit er vast wel iemand op marokko.nl die jou kan helpen ;) :banana:! Nou veel suc6!!!!!!
:zwaai: xx :zwaai:
Ma3a salama,
Najlae:maroc:
OuJdAbOyX
19-05-2004, 15:52
Waarom open je zo een topic :D
Zit jouw wat dwars :D kom op vertel het ons ;)!!
Ik zal er op w8en :D
SoleCuoreAmore
19-05-2004, 15:54
Wat mij dwars zit, is dat het tegenwoordig als je door de stad loopt, het een groot zoekfestijn is.
Wie is beter gekleed, wie heeft het mooiste 'neppe' kapsel etc. En nog beter, wie lokt de leukste jongen.
Ik haat dat.
Vroeger was dat niet, maar nu...
En nee. Doe daar dus echt niet aan mee. Lompe mensen. :ego:
Origineel gepost door kemel_vuitton
euhm vraag me af wanneer ik die CG of Cp kan zien ik wil die Mother'fuc.ker Molestreren!!
haha :hihi:
Ik wil je wel een handje helpen.. :D
Liefs ***MalaGa***
Angel_82
19-05-2004, 16:14
Was vanochtend te laat op mn werk, daarom heb ik in mn lunchtijd doorgewerkt, daarom heb ik niet gegeten en heb ik nu honger... en als ik honger heb krijg ik gelijk hoofdpijn, en daarom ben ik chagerijnig... dus ben heel erg aan t balen....
Zo dat moest r ff uit
marjam123
19-05-2004, 16:23
was vandaag lekker vrij... zit weer eens op marokko.nl... heb best wel wat dingen aan me hoofd.... ik wil naar marokko.... maar ga dit jaar niet :(
binnenkort heb ik examens... ik ben nog niet begonnen met stressen maar dat komt nog wel...
en verder wil ik de groetjes doen aan (bijna) iedereen hier op marokko.nl ;)
o en hadden jullie al gemerkt dat ik niks te doen heb...?
het is heerlijk weer hier... as the world turns is al een kwartier bezig... maar heb geen zin om naar beneden te lopen...
ga zo wat te vreten maken... me broertje valt me lastig...
mijn kamer is 1 groot rommeltje... mijn bureau nog erger...
o ben de komende dagen tot maandag vrij...
en wat mijn dwars zit? de liefde... school... stage... o en mijn broertje zoals ik zei...
sjo... dat was het op dit moment...
xxx
coalitiegenoot
19-05-2004, 16:24
euhm vraag me af wanneer ik die CG of Cp kan zien ik wil die Mother'fuc.ker Molestreren!!
Zammel_vuitton als je een wens hebt zou ik er voor bidden dat het uitkomt, want als ik hem in vervulling moet komen brengen betekent het NOOIT iets goeds voor jou!!
coalitiegenoot
19-05-2004, 16:25
Origineel gepost door Malaga
haha :hihi:
Ik wil je wel een handje helpen.. :D
Liefs ***MalaGa***
Spaanse Ho.er zorg dat je vandaag op tijd achter je raampje zit dan verdien ik nog wat aan je ugly ass!!
OujDa_LaDy
19-05-2004, 16:52
Hmmm Dat Er Hier Van Die Triest Mensen Zijn...Zoals.kemel_vuitton..And coalitiegenoot ..:ego:...
OujDa_LaDy
19-05-2004, 18:06
trieste mensen think before you act als ik je bal dan veroorzaak je een trilling van 8.5 op schaal van richter!! :rolleyes:
Nu Ben Je Nog Triester.... :)
Flower_Girl
19-05-2004, 18:13
Ja, de meeste jongens(lees: jongenTJES) hier zijn triest :jammer: ......niet allemaal hoor...
alhoceimachaima
19-05-2004, 18:36
ewa jah allah is bij hun hersens cellen vergeten:D
lella_najlae
19-05-2004, 18:37
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Wat mij dwars zit, is dat het tegenwoordig als je door de stad loopt, het een groot zoekfestijn is.
Wie is beter gekleed, wie heeft het mooiste 'neppe' kapsel etc. En nog beter, wie lokt de leukste jongen.
Ik haat dat.
Vroeger was dat niet, maar nu...
En nee. Doe daar dus echt niet aan mee. Lompe mensen. :ego:
:goedzo:
xx Najlae
Flower_Girl
19-05-2004, 18:38
Nee, niet hersencellen, maar de hersens zelf ;)
lella_najlae
19-05-2004, 18:38
Origineel gepost door Angel_82
Was vanochtend te laat op mn werk, daarom heb ik in mn lunchtijd doorgewerkt, daarom heb ik niet gegeten en heb ik nu honger... en als ik honger heb krijg ik gelijk hoofdpijn, en daarom ben ik chagerijnig... dus ben heel erg aan t balen....
Zo dat moest r ff uit
ALLAH AJ 3AWNEK
xx Najlae:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.