Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stomme arrogante meisjes.

Pagina's : [1] 2

IkBenSaliha
19-05-2004, 14:45

Wat heb ik gedaan… het lijkt erop dat als het een beetje slecht met mij gaat dat het dan heel slecht gaat. Dan komt alle slechte in een keer over mij heen. En soms… soms moet ik er gewoon een traantje voor weg vegen. Meisjes… altijd hetzelfde meisjes… twee meisjes die me altijd heel arrogant na kijken en ruzie proberen te zoeken…. Wallah ik durf niet eens naar hen te kijken. Bang dat ze naar mijn hoofddoek grijpen en als ik er geen droeg naar mijn haren… Wallah dit keer ben ik echt bang… weetje waarom omdat ze langer en dikker zijn dan mij….

Malaga
19-05-2004, 14:49
Origineel gepost door IkBenSaliha Wat heb ik gedaan… het lijkt erop dat als het een beetje slecht met mij gaat dat het dan heel slecht gaat. Dan komt alle slechte in een keer over mij heen. En soms… soms moet ik er gewoon een traantje voor weg vegen. Meisjes… altijd hetzelfde meisjes… twee meisjes die me altijd heel arrogant na kijken en ruzie proberen te zoeken…. Wallah ik durf niet eens naar hen te kijken. Bang dat ze naar mijn hoofddoek grijpen en als ik er geen droeg naar mijn haren… Wallah dit keer ben ik echt bang… weetje waarom omdat ze langer en dikker zijn dan mij…. :confused: Waar heb jij het over???

IkBenSaliha
19-05-2004, 14:52
Origineel gepost door Malaga :confused: Waar heb jij het over??? Meisjes proberen met mij ruzie te zoeken en ik ben bang voor ze!!! Ik hou niet van vechten!!!

Malaga
19-05-2004, 14:57
Tjah... Hebben die geen leven? Maar goed, kunnen jullie niet uitpraten ofzo...en hoezo ben jij bang van ze!! Kom op zeg,, wees een echte dame..en laat duidelijk zien dat je niet bang voor hun bent.. Liefs malaga

IkBenSaliha
19-05-2004, 15:00

Origineel gepost door Malaga Tjah... Hebben die geen leven? Maar goed, kunnen jullie niet uitpraten ofzo...en hoezo ben jij bang van ze!! Kom op zeg,, wees een echte dame..en laat duidelijk zien dat je niet bang voor hun bent.. Liefs malaga Nee wallah... ik ben 1.60 en weeg 55 ben niet zo sterk... Heb dunnen armpjes die je snel kunt breken. Zij zijn 1.70 wegen heel zwaar zeker 80 of 90 kilo... Wallah dit keer ben ik echt bang... Wat moet ik doen... Ik zie ze vaak als ik richting bus loop... Echt verschrikkelijk... Dan zijn hun met zijn tweetjes wayawa ayama :huil:

mohaha
19-05-2004, 15:10
ALLEREERST WIL IK JE DE REDEN GEVEN WAAROM ZE JE PESTEN EN ARROGANT REAGREN; HET LIGT IN DE AARD VAN VELE VROUWEN OM ELKAAR TE PESTEN OMDAT DE ANDERE VROUW AANTREKKELIJKER IS DAN HUN, ZE VOELEN ZEICH BEDREIGD IN HUN WEZEN, IN HUN VERSCHIJNING TEGENOVER HET ANDERE GESLACHT. MEID...JE BENT GEWOON EEN TE GOEDE CONCURRENT VOOR HUN, JE BENT ZEKER KNAPPER DAN HUN EN DAT KUNNEN ZE NIET HEBBEN, ZE STAAN IN DE OCHTEND TIJDEN LANG ACHTER DE SPIEGEL MAAR WORDEN NIET MOOIER DAN JOU...DAN RAAK JE ECHT WEL GEFRUSTREERD EN DIE FRUSTRATIES UITEN ZICH OP DEZE MANIER DOOR JOU TE PESTEN... NU VOLGT EEN REMEDEDIE TEGEN JOU PROBLEEM: -ALS JE EEN BROER HEBT ZEG HET TEGEN HEM, WANT ALS HET MIJN ZUSJE ZOU OVERKOMEN IK ZOU DE GANGEN VAN DE SCHOOL MET ZE SCHOONVEGEN -ANDERS MOET JE GEWOON NAAR DE LEIDING STAPPEN

Malaga
19-05-2004, 15:23
Origineel gepost door VerwendKreng haha ken je marokkaanse meiden nog niet!! die hoeven geen aandacht, voor je het weet zijn er al een paar stoten uitgedeeld ahhaha juist! Soms valt er met hun gewoon niet uit te praten.. en vliegen ze op je af.. En waarschijnlijk zijn ze jaloers op je gewicht :confused: Thalla :zwaai:

marjam123
19-05-2004, 15:26
saliha... geef ze gewoon geen aandacht... en ik moet wel zeggen: ze zijn wel erg levenloos... lay7sel3aun.... echt erg sommige mensen... mochten ze je een keer echt aanraken... dan zou ik echt een groot en sterk iemand op hun af sturen... en zoals mohaha al zei: waarhschijnlijk zijn ze gewooon jaloers op je... xxx

eyes_of_maroc
19-05-2004, 17:31
meid als ik daar was zou ik ze laten zien wat echte arrogant kijken is.. tfoe ik haat zulke mensen.. wallahila als je een broer hebt ofzo moet je tegen hem zeggen en als ik daar was zou ik je vast en zeker wel helpen hoe dik en lang ze wel niet zijn.. maar meid laat niet zien dat je bang bent.. en negeer ze gewoon.. dat is het beste denk ik .. maar veel succes meid..

noui
19-05-2004, 17:36
A wiely wat haat ik zulke meiden maar je moet hun straal voorbij lopen en niet naar hun kijken ja ze worden wel boos enzo omdat je dan geen aandacht besteed maar als ze willen ruzie maken en jij wil niks met hun te maken hebben stuur neef nicht broer zus weej ik veel iemand die stevig is mischien vrienden weet ik niet op ze af en laat je niet kennen.

Flower_Girl
19-05-2004, 18:22
Saliha, ik ben ook niet zo sterk. Wat ik dan in zo'n soort gevallen doe is arrogant terug kijken, zo kijken dat ze ineens bang voor je worden en denken dat je ze gaat verscheuren als een leeuwin. En weet je wat het gekke is: ze worden ook nog eens bang voor je(als het van die bange Nederlanders zijn). Zelfs die grote zware gaan soms snel huilen, echt.......ze worden best snel bang....

Flower_Girl
19-05-2004, 18:22
maar je kunt ze natuurlijk ook negeren zoals andern zeggen! :D

tonymontana
19-05-2004, 18:31
Origineel gepost door IkBenSaliha Nee wallah... ik ben 1.60 en weeg 55 ben niet zo sterk... Heb dunnen armpjes die je snel kunt breken. Zij zijn 1.70 wegen heel zwaar zeker 80 of 90 kilo... Wallah dit keer ben ik echt bang... Wat moet ik doen... Ik zie ze vaak als ik richting bus loop... Echt verschrikkelijk... Dan zijn hun met zijn tweetjes wayawa ayama :huil: je kan me in huren weet zeker dat ze je nooit lastig zullen vallen na dat ik hen onder handen heb genomen :o just call me il be there

Lady_moi
19-05-2004, 18:44
Negeren zulke wijven!!! Als zij u vies bekijken bekijk hen dan nog viezer terug!!! Wayoo en zeeeeeeeeeeekers nie bang zijn en als ge toch bang zijt toon da nie!!! Alatief ge moe echt nie bang zijn als zijn ze 2m lang En als ze u aanraken u nie laten doen ayaw wayaw terugslaan als ze u iets doen en iemand op afsturen Wollah moest iemand mij da aanflikken ik stuur heel mijn stad op die wijve af You know my style I got the thugs on my left Nd the bitches on my right You diss with one of us Heel the gangsta achter hen!! Kijk shoef negeer hen laat hen imoetoe bejnoen

sweet_nadoria
19-05-2004, 19:08

Dan kijk je tog lekker de andere kant op :o Geen aandacht geven, en niet op hun reageren ... Gewoon doen alsof ze niet bestaan :rolleyes:

Pagina's : [1] 2