Bekijk originele versie : Naai atelier
rachideke
09-08-2009, 21:06
Beste,
Ben opzoek naar een naai atelier in marokko of Turkije, die kwalitatief werk kunnen presenteren.
Kan iemand me verder helpen? Andere landen zijn ook welkom;)
tasemant
10-08-2009, 00:19
Mn oom heeft n naaiatelier in marokko.. maar wat dat precies inhoud.? Of voor wie al dat kledij is? Weet niet :kweetnie:
Samir-Fen
10-08-2009, 10:55
Beste,
Ben opzoek naar een naai atelier in marokko of Turkije, die kwalitatief werk kunnen presenteren.
Kan iemand me verder helpen? Andere landen zijn ook welkom;) zie je pm Box
Beste,
Kan iemand me verder helpen? Andere landen zijn ook welkom;)
IN Marokko heb je genoeg naai ateliers die kwalitatief ook erg goed zijn. Het hangt van jouw budget af en de stof en sfiffa's die jij wilt gebruiken
rachideke
10-08-2009, 13:18
IN Marokko heb je genoeg naai ateliers die kwalitatief ook erg goed zijn. Het hangt van jouw budget af en de stof en sfiffa's die jij wilt gebruiken
Eerst en vooral, Bedankt voor jou reactie.
Ik ben niet opzoek naar feestelijke kleding zoals nu bekend is. Ik heb een idee voor een speciaalzaak in Antwerpen in de toekomst mss naar NL en Brussel groeien.
Er zullen geen ingewikkelde stukken tss zitten, maar er moet toch wel aan een hoog tempo geproduceerd worden want wil mijn merk ook aan winkels verkopen, naast een eigen speciaalzaak.
Stoffen zijn wel van hoge kwaliteit maar die zal ik hoogstwaarschijnlijk zelf aankopen in het buitenland en leveren aan de atelier.
Dus als iemand contacten heeft die ik kan aanspreken is een telefoonnr altijd handig;)
rachideke
10-08-2009, 13:19
Mn oom heeft n naaiatelier in marokko.. maar wat dat precies inhoud.? Of voor wie al dat kledij is? Weet niet :kweetnie:
bedankt voor jou reactie,
pm me zijn telefoonnr. vraag ik het hemzelf;)
AtelierElWard
20-10-2009, 09:44
Je mag me een pm zenden of mail :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.