Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !! Palestina in NOOD !!

Pagina's : [1] 2 3 4

Hamas_C
19-05-2004, 14:12

Hey allemaal! Ik denk niet dat het nodig is om meer te vertellen, jullie weten wat er nu in Palestina gebeurt! Huizen worden vernield, duizende mannen, vrouwen en kinderen dakloos! Geen warm water, geen toevoer van eten en drinken. En door die vernieling van huizen was er een kind gewond en de ambuland mocht er niet door!DUS± is hij gestorven van de pijn! Is dit normaal!!?? Wat mogen de joden (Israel) nog doen voordat de wereld of wij opstaan en zeggen: STOP!! Dit kan niet meer!! Nou? Ik voel me slecht en zwak als ik naar die beelden kijk! Wat moet ik doen?? Het gewoon pikken en zeggen: wat daar gebeurt gaat mij niks aan zolang het met mij goed gaat! En dat lekker leven? Of moet ik zeggen: Nee!! STOP!! Dit is niet normaal! En het gaat mij niet eens aan dat het Moslims zijn, maar omdat het mensen zijn mogen ze hun niet zo behandelen? Wat moet ik doen??

Hamas_C
19-05-2004, 14:24
Kon ik maar plaatjes plakken! Ik weet niet hoe dat moet! Je ziet dat het leger op de muren schrijft in Palestina: KILL ALL ARABS!! En alle andere foto,s hoe mensen echt vermoord worden van dicht bij! En dan rennen ze weg! En dan pas sturen ze een robot en zeggen ze dat hij een bom had!! En je ziet gewoon dat ze met zen 5en hem hadden gevloerd en op hem gingen staan en gewoon door zijn hoofd geschoten van dichtbij en dan rennen ze weg en sturen ze een robot! Kon ik ze maar plakken!!

king_of_asilah
19-05-2004, 14:27
Origineel gepost door Hamas_C Hey allemaal! Ik denk niet dat het nodig is om meer te vertellen, jullie weten wat er nu in Palestina gebeurt! Huizen worden vernield, duizende mannen, vrouwen en kinderen dakloos! Geen warm water, geen toevoer van eten en drinken. En door die vernieling van huizen was er een kind gewond en de ambuland mocht er niet door!DUS± is hij gestorven van de pijn! Is dit normaal!!?? Wat mogen de joden (Israel) nog doen voordat de wereld of wij opstaan en zeggen: STOP!! Dit kan niet meer!! Nou? Ik voel me slecht en zwak als ik naar die beelden kijk! Wat moet ik doen?? Het gewoon pikken en zeggen: wat daar gebeurt gaat mij niks aan zolang het met mij goed gaat! En dat lekker leven? Of moet ik zeggen: Nee!! STOP!! Dit is niet normaal! En het gaat mij niet eens aan dat het Moslims zijn, maar omdat het mensen zijn mogen ze hun niet zo behandelen? Wat moet ik doen?? Kom laten we wat oprichten dan? Iets nieuws. Tijdelijke ondersteuning van Palestina,... T.O.P Dan gaan we met een hele groep naar de bezette gebieden,.. maken hier een verslag van en gaan terug naar Nederland. We blijven daar 2 weken en dan gaat de volgende groep. Dan doe je tenminste iets. ik denk nu even snel en ruim. Maar ik wil iets oprichten om daarheen te gaan. WALLAH!!! Ik heb geen zin in comentaar,.. tenzij je serieus bent. Shoukran :zwaai:

Hamas_C
19-05-2004, 14:30
Ik ben het met je eens! Maar er gaan al mensen na toe en komen met conclusies waarvan je zegt dat de joden niet van de 2WO hebben geleerd!! Maar toch doen we nog steeds niets! Als we niet wisten wat er daar gebeurt dan zou ik accoord gaan! Maar we weten wat daar gebeurt, we weten dat het onmenselijk is. We moeten nu alleen maar iets doen! Via de politiek van NL!! Niet namens mij! Maar namens de Nederlandse staat! En dat moeten we voor elkaar krijgen!! Wat vind je ervan??

Blizzard
19-05-2004, 14:31

Wat je kan doen? Ze helpen door naar daartoe te gaan he. Als je er klaar voor bent :giechel:

king_of_asilah
19-05-2004, 14:49
MASSAAL zou helpen,.... ze zouden geen europese mensen kunnen vermoorden. Als ze dat doen dan hebben ze heeel europa tegen hun. begrijp je?,.. je moet het politiek bekijken zoals hun politiek gezien steun zoeken bij Amerika. Je kan me uitlachen... maar ik kan niet toekijken en niks doen :(

Hamas_C
19-05-2004, 15:34
Ik kan ook niet alleen toekijken! Ik ben het ook zat!!

miss_bakoia
19-05-2004, 15:37
je kunt ze op zoveel mogelijk manieren helpen, ook vanuit hier hoor. Zoals boycotten, geld sturen, acties voeren (Met meer dan 60 mensen!). ook al ga je erheen en filmen, dat zal helpen ze3ma? Er zijn al genoeg uitzendingen daarvan, demonstraties ook door de joden zelf, alleen mensen die een politieke invloed hebben kunnen iets daarmee bereiken. Wij zijn alleen maar burgers we kunnen veel doen maar het zal niet worden zoals wij dat willen.

Omar17
19-05-2004, 15:42
het is niet normaal daar...die israeliers mogen hun gang gaan hebben vrijheid en de Palestijnen zijn opgesloten moeten eertst toestemming krijgen om naar hen werk enz te gaan.... maar er valt weinig te doen...als die Arabische leiders eens wakker zouden worden dan zouden wij mee kunnen doen...

Omar17
19-05-2004, 15:45
het Antisemitisme groeit door hen...vooral als ze door blijven gaan met dit gedoe....

islamicgirl3
19-05-2004, 15:52
Origineel gepost door Jah Is dit geen onderwerp voor www.ohwatzijndiepalestijnenzielig.plo InshAllah asjgasen rachek, AMIN! Oedaj nr 1!

king_of_asilah
19-05-2004, 16:13
Origineel gepost door miss_bakoia je kunt ze op zoveel mogelijk manieren helpen, ook vanuit hier hoor. Zoals boycotten, geld sturen, acties voeren (Met meer dan 60 mensen!). ook al ga je erheen en filmen, dat zal helpen ze3ma? Er zijn al genoeg uitzendingen daarvan, demonstraties ook door de joden zelf, alleen mensen die een politieke invloed hebben kunnen iets daarmee bereiken. Wij zijn alleen maar burgers we kunnen veel doen maar het zal niet worden zoals wij dat willen. Kijk zowiezo,.. als je het met je eigen ogen ziet ervaar je het anders dan op de t.v. begrijp je?,.... Je zou het als een soort van documentaire kunnen laten worden zodat de rest van Nederland zou kunnen weten hoe het er nou echt aantoe gaat begrijp je?,... Verder heb ik een site: www.PalestinaOnline.com Ik doe verder alles om deze mensen te steunen en nog is het veel te weinig vindt ik zelf. Daarom wil k nu echt actie. Begrijp je?

aii
19-05-2004, 16:50
Origineel gepost door Jah Is dit geen onderwerp voor www.ohwatzijndiepalestijnenzielig.plo ik zou zo graag jouw benen willen breken :) voor de topicstarter :) , je kan niets doen jongen. ik heb zo vaaaak nagedacht wat ik evt. zou kunnen doen . :( ( jaren geleden al ). moet ik in a'dam zuid joden gaan zoeken en hun wat aandoen ,als wraak voor mijn broeders en zusters ? :verdriet:

sword
19-05-2004, 16:52
Hey Hamas, Je vragen zijn volkomen begrijpelijk en het leed dat de palestijnen en Irakezen wordt aangedaan is onnoemelijk groot. De moslims liggen wereldwijd onder vuur, kijk maar naar Tsjetjenië, Afghanistan, Bosnië, Kosovo, India, China, Thailand, Filipijnen, ..... en daarbovenop leeft een overgrote meerderheid van de moslims in armoede en onwetentheid en gaan ze gebukt onder de meest corrupte en repressieve regimes op deze aardbol. Het eind van deze tunnel lijkt soms eindeloos ver en de hoop op een betere toekomst voor de moslims is ons enigste reddingsboei want elke vorm van verzet wordt telkens weer bloedig in de kiem gesmoord. Maar desondanks alle oorlogen,armoede en miserie ten spijt heeft er zich tot op heden nog altijd geen gebeurtenis voorgedaan die men kan omschrijven als een gebeurtenis met een "een vlinderslageffect" in zich. Een naar mijn mening banaal incident die aanleiding gaat zijn voor het ter lichte laaien zetten van de moslimwereld en het startsein zal geven voor verscheidene revoluties en een eventuele paralelle loodzware oorlog met de imperialisten/kolonialisten om onze natuurlijke rijkdommen terug in ons bezit te krijgen en onze bevolkingen te ontwikkelen. Tot zolang Hamas, kan je alleen maar tot Allah bidden en vragen waarom er zoveel bloed moet worden vergoten alvorens hebzucht, tirannie en haat verslagen worden :zwaai: Sword

NoisySilence
19-05-2004, 16:53

Moge Allah de geevolueerde zwijnen(Joden) en hun supporters tot aan het Dag des Oordeels laten leven in Fitna. Amien ya Rab!.

Pagina's : [1] 2 3 4