Bekijk originele versie : hoerenlopers
Bloodymary20
19-05-2004, 13:37
hey allemaal welke gast is wel eens naar de hoeren geweest...dus wie is er een hoerenloper...schaam je maar niet...je mag het zeggen..
hoerenlopers??????
hahahaha volgens mij alle jongens...
Of zitten er ook brave bij ;)
-*-Malaga-*-
Bloodymary20
19-05-2004, 13:41
Origineel gepost door Malaga
hoerenlopers??????
hahahaha volgens mij alle jongens...
Of zitten er ook brave bij ;)
-*-Malaga-*-
Tsja zoals wij marokkaanse meisjes hoeren worden genoemd....Benoem ik vanaf vandaag alle marokkaanse mannen tot Hoerenlopers...Behalve mijn boy niet... :p
coalitiegenoot
19-05-2004, 13:47
Origineel gepost door Bloodymary20
hey allemaal welke gast is wel eens naar de hoeren geweest...dus wie is er een hoerenloper...schaam je maar niet...je mag het zeggen..
Schaam me niet ik ben een P.I.M.P run mijn eigen Bootypalace en jij bent HO!! :rolleyes:
coalitiegenoot
19-05-2004, 13:49
:confused:
ja zo gezicht trek je als je bij mij achter het raam zit!! :rolleyes:
Bloodymary20
19-05-2004, 13:49
Origineel gepost door coalitiegenoot
Schaam me niet ik ben een P.I.M.P run mijn eigen Bootypalace en jij bent HO!! :rolleyes:
hey Cp, doe niet aan ziektes oplopen....gezien jou omstandigheden ziet het er naar uit dat je lijd aan HiV .....wil echter ook geen ziektes oplopen dus beperk ik het tot mijn vriend...solly :p
Bloodymary20
19-05-2004, 13:50
die geen ziekets heeft dus hoef nergens bang voor te zijn...
laterzzzzzz
therealjebli
19-05-2004, 13:51
Salamau alaikum
Niet alle jongens zijn hoe.renlopers en niet alle meisjes zijn ****.tjes.
Alhamdulilah ben ik er geen. Het is haram. Allah heeft het ons verboden, dus moeten we er niet trots op zijn.
Wa salamu alaikum
coalitiegenoot
19-05-2004, 13:52
hey Cp, doe niet aan ziektes oplopen....gezien jou omstandigheden ziet het er naar uit dat je lijd aan HiV .....wil echter ook geen ziektes oplopen dus beperk ik het tot mijn vriend...solly :p
Ziektes :confused: de aidsresultaten van je vriend hebben geen betrekking op mij :rolleyes:
bij jou achter het raam?
Die kop van jou, zul je bedoelen..!
Anyways....No ThnX...!!!!
:D
Oh please!
Bloodymary20
19-05-2004, 13:58
Origineel gepost door coalitiegenoot
Ziektes :confused: de aidsresultaten van je vriend hebben geen betrekking op mij :rolleyes:
nee had het over jou geitenneuker...probeer me maar niet te dissen jou woorden raken mij niet....ben altijd een stap voor..
coalitiegenoot
19-05-2004, 13:58
bij jou achter het raam?
Die kop van jou, zul je bedoelen..!
Anyways....No ThnX...!!!!
:D
Oh please!
Doe maar net als of het vreemd klinkt voor jou :rolleyes:
Malaga weer een domme conclusie van jouw zonder enig onderbouwing...zielig hoor...alle jongens :echo:
coalitiegenoot
19-05-2004, 14:01
nee had het over jou geitenneuker...probeer me maar niet te dissen jou woorden raken mij niet....ben altijd een stap voor..
ik dis niet, ik pis nog liever op je!! geitenneuker... :confused: je hoef je vader niet nogeens te schande te brengen hij is al vaak genoeg in het nieuws geweest!!
Ik raak je niet, zo goed ben ik ;) en jij bent altijd een stap voor, dichter bij de afgrond :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.