Bekijk originele versie : weet je ook wat raar en vreemd is ..............
dat marokkaanse jongens, marokkaanse meisjes afkraken en de meisjes ook de jongens?? ik snap dat niet helemaal?????
waarom eigenlijk? je trouwt er toch mee of nou van hier of van marokko het zijn zelfde mensen!!!
insallah komt het goed met jullie!!
Bloodymary20
19-05-2004, 13:38
Origineel gepost door SOmaar
dat marokkaanse jongens, marokkaanse meisjes afkraken en de meisjes ook de jongens?? ik snap dat niet helemaal?????
waarom eigenlijk? je trouwt er toch mee of nou van hier of van marokko het zijn zelfde mensen!!!
insallah komt het goed met jullie!!
omdat marokkanen stinken....en omdat ze geen respect hebben
maroclady4you
19-05-2004, 13:40
Origineel gepost door Bloodymary20
omdat marokkanen stinken....en omdat ze geen respect hebben
:rolleyes:
Ze hebben gewoon geen respect voor elkaar...
En ik hoop dat het insha allah wel goed komt...
-*- Liefs Malaga -*-
Bloodymary20
19-05-2004, 13:44
Origineel gepost door Malaga
Ze hebben gewoon geen respect voor elkaar...
En ik hoop dat het insha allah wel goed komt...
-*- Liefs Malaga -*-
met de marokkanen??? Kom op man die mensen zijn bijna allemaal achterlijk, relschoppers, HOERENLOPERS...Komt echt niet goed...Of er moet een wonder plaatsvinden......Ik zeg altijd theo van gogh keep the soul alive, bud don't push your luck...
Maak niet uit..
Toch hoop ik insha allah dat het wel goed komt...
xx Malaga
met de marokkanen??? Kom op man die mensen zijn bijna allemaal achterlijk, relschoppers, HOERENLOPERS...Komt echt niet goed...Of er moet een wonder plaatsvinden......Ik zeg altijd theo van gogh keep the soul alive, bud don't push your luck...
het blijven onze marokkanen en insallah komt het zeker goed maar hoe ouder ze worden hoe ze beter over het leven gaan na denken denk ik?
en theo van gogh is het achterlijkste persoon!!!!
ach je de einde van de wereld nadert.
Bloodymary20
19-05-2004, 13:53
het blijven onze marokkanen en insallah komt het zeker goed maar hoe ouder ze worden hoe ze beter over het leven gaan na denken denk ik?
en theo van gogh is het achterlijkste persoon!!!!
ach je de einde van de wereld nadert.
achterlijk, en maar goedgebekt...dat zelfs jahjah voor hem wegloopt...pleasss kom op man die gozer is niet stuk te krijgen...hij heeft veel negatieve uitspraken over de islam waar ik het niet mee eens ben....maar zijn uitspraken over de marokkanen kloppen toch wel altijd.....Denk slim na man...wij marokkanen worden gezien als een bedreiging of liever gezegd de islam wordt gezien als een bedreiging.
Bloodymary20
19-05-2004, 13:55
Ik begrijp mensen als Aboe Jah Jah niet. Hebben ze eens een keer de kans om Theo van Gogh publiekelijk aan te pakken en dan lopen ze weg. Ook de kans om zo de vooroordelen over de islam uit de wereld te helpen laten ze daarmee schieten en zo worden deze alleen maar weer nog groter. Eigenlijk is het een heel laf clubje mensen. Voor woorden slaan ze al op de vlucht, en heldhaftigheid is er alleen als er 72 maagden in het vooruitzicht worden gesteld.
achterlijk, en maar goedgebekt...dat zelfs jahjah voor hem wegloopt...pleasss kom op man die gozer is niet stuk te krijgen...hij heeft veel negatieve uitspraken over de islam waar ik het niet mee eens ben....maar zijn uitspraken over de marokkanen kloppen toch wel altijd.....Denk slim na man...wij marokkanen worden gezien als een bedreiging of liever gezegd de islam wordt gezien als een bedreiging.
kom je er achter???? dat de islam een bedreiging voor niet moslims is ?
Bloodymary20
19-05-2004, 13:56
kom je er achter???? dat de islam een bedreiging voor niet moslims is ?
oooh dom dom dom....niet voor de moslims zelf maar voor de niet gelovigen...domie
oooh dom dom dom....niet voor de moslims zelf maar voor de niet gelovigen...domie
lees goed wat er staat!!!!!!!!!! dan reageren en let op je woorden uitschelden heeft geen nut!!!
sexywoman
19-05-2004, 14:11
met de marokkanen??? Kom op man die mensen zijn bijna allemaal achterlijk, relschoppers, HOERENLOPERS...Komt echt niet goed...Of er moet een wonder plaatsvinden......Ik zeg altijd theo van gogh keep the soul alive, bud don't push your luck... wat doe je hier dan bij marokko.nl daar komen allemaal vieze kut marokkanen.....
Origineel gepost door sexywoman
wat doe je hier dan bij marokko.nl daar komen allemaal vieze kut marokkanen.....
sal@@m,
Huahuhauah, groot gelijk!
Ik denk alleen dat hij ook Marokkaan is, want hij zegt: 'wij Marokkanen'
Ma3a salama..!
YF,
pApRiKA
coalitiegenoot
19-05-2004, 14:22
HOERENTOPIC!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.