Bekijk originele versie : Zinvolle Topic.....
AnouarBlueEyes
14-11-2002, 20:36
Hoe komt het toch dat het zo moeilijk is om je aan je gebed te houden terwijl een gebed hooguit 5 minuten in beslag neemt....ik hoor vaak van mensen dat ze soms wel bidden en soms niet.....en ik moet eerlijk zijn soms moet ik me werkelijk naar de douche slepen om rotho te doen en te bidden.....ik vroeg me af hoe dat komt......
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 20:37
Omdat er te veel dingen om je heen zijn die je afleiden!!! vb tv computer radio noem maar op!!!!!
xxTigerxx
14-11-2002, 20:37
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Hoe komt het toch dat het zo moeilijk is om je aan je gebed te houden terwijl een gebed hooguit 5 minuten in beslag neemt....ik hoor vaak van mensen dat ze soms wel bidden en soms niet.....en ik moet eerlijk zijn soms moet ik me werkelijk naar de douche slepen om rotho te doen en te bidden.....ik vroeg me af hoe dat komt......
jij bent niet de enige..hier nog 1
Pipo_De_Clown
14-11-2002, 20:43
Bekend PRobleem
Heb er ook last van
Allah in3al sjaitaan...
GreetZZZ Pipo
dulce_lamia
14-11-2002, 20:55
Nou kijk eens wat vaker op Islamitische sites, daar knapt je Imaan van op http://islam.pagina
mimi_tangaouia
14-11-2002, 21:12
IK heb dat ook vaak dat is denk ik de Satan die ons zeg maar van het gebed weg wil trekken maar hebben jullie dat ook niet als je dan zeg maar je gebed verrricht hebt dat je je beter voelt een gevoel van voldoeining!!
mimi :zwaai:
[QUOTE]Origineel gepost door mimi_tangaouia
IK heb dat ook vaak dat is denk ik de Satan die ons zeg maar van het gebed weg wil trekken maar hebben jullie dat ook niet als je dan zeg maar je gebed verrricht hebt dat je je beter voelt een gevoel van voldoeining!!
mimi :zwaai: [/QUOTe
precies mimi dat is het werk van SAIJTAAN.....die probeert je altijd van het pad af te laten dwalen door allerlei verleidingen mooi voor je te maken
AHOEDOE BIELAH MINA SAIJTAAN RADZJIEM..........AHOEDOE BIELAH MINA SAIJTAAN RADZJIEM
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.