Bekijk originele versie : wat hebben jullie, Draadlooz of kabel netwerk
112233moh
09-08-2009, 01:04
ik heb nu even een kabel netwerk in me laptop gedaan. omdat die draadlooz netwerk niet wil pakken. vindt het heel vreemd want ik heb een ingebouwde draadlooz in me laptop. en wij hebben een router van linkys aangesloten op een upc modem. maar die van mijn pakt die niet daarop. en die van me broer wel. want hij heeft ook een linkys usb stick. en zeg niet dat ik ook zo´n usb stick moet halen. want daar ligt het niet aan denk ik. weet iemand waar het dan wel aan ligt:rolleyes:
Amazigh_United
09-08-2009, 01:21
als je zoekt in bij draadloze netwerken, zie je m daar wel?
112233moh
09-08-2009, 01:30
als je zoekt in bij draadloze netwerken, zie je m daar wel?
ja heb ik gekeken bij Linkys maar lukt. ik heb ook van de buren ff internet stiekem gejat. maar dan valt de internet verbinding gelijk weg. ik heb nu gewoon die kabel erin gestopt. internetverbinding is nu ook veel beter.
Amazigh_United
09-08-2009, 01:31
ja bekabeld ben je stabieler.
Maar dan ligt het niet aan jouw wireless van de laptop, die doet het dan gewoon
Heb je al geprobeerd om de linksys router te resetten?
Wat geeft ie aan als je er op klikt..
-verbonden?
-veriffieren?
-netwerkadres verkrijgen
112233moh
09-08-2009, 01:57
ja bekabeld ben je stabieler.
Maar dan ligt het niet aan jouw wireless van de laptop, die doet het dan gewoon
Heb je al geprobeerd om de linksys router te resetten?
Wat geeft ie aan als je er op klikt..
-verbonden?
-veriffieren?
-netwerkadres verkrijgen
nee eerst staat erop dat die verbonden is, en dan later geeft die aan indentificeren. heel vreemd. en het ligt inderdaad niet aan de laptop nee, want die is pas gisteren nog nieuw gekocht. :)
Amazigh_United
09-08-2009, 02:08
kan aan software ligge van de linksys die moet je ook update volgens mij
Jeweetog
09-08-2009, 16:39
Hai,
Weet je zeker dat je de juiste linksys uit de lijst hebt genomen :D
En wat is ongeveer de afstand tussen je router en laptop :)
Masterrr
09-08-2009, 16:58
Ik zit ook met een vraag, hopelijk hebben jullie daar een antwoord op.
Wie heeft Chello van UPC draadloos, maar dan wel met een stick, dus geen modem...
112233moh
09-08-2009, 21:58
Hai,
Weet je zeker dat je de juiste linksys uit de lijst hebt genomen :D
En wat is ongeveer de afstand tussen je router en laptop :)
half meter, zit er gewoon naast. maar daar ligt het niet. het ligt inderdaad aan de software. maar ik ga morgen een sitecom halen. :)
maghrebclub
09-08-2009, 22:10
ik heb nu even een kabel netwerk in me laptop gedaan. omdat die draadlooz netwerk niet wil pakken. vindt het heel vreemd want ik heb een ingebouwde draadlooz in me laptop. en wij hebben een router van linkys aangesloten op een upc modem. maar die van mijn pakt die niet daarop. en die van me broer wel. want hij heeft ook een linkys usb stick. en zeg niet dat ik ook zo´n usb stick moet halen. want daar ligt het niet aan denk ik. weet iemand waar het dan wel aan ligt:rolleyes:
ik heb draadloos netwerk
linksys moet je nemen heeft allerlij firewals is irritant ik had die ook.
ik heb die van Sitecom
112233moh
09-08-2009, 22:31
ik heb draadloos netwerk
linksys moet je nemen heeft allerlij firewals is irritant ik had die ook.
ik heb die van Sitecom
Ja inderdaad, Zo´n man hij is Techniceur voor computers. en hij raade me aan om sitecom te halen. hij gaat morgen met me mee halen inschallah. kan ik mooi in de zolder interneten. we hebben 5 verdiepingen in huis. pakt die hem dan wel goed..:rolleyes: en die modem zit dan helemaal in de 1ste verdieping woonkamer
Jeweetog
10-08-2009, 00:23
half meter, zit er gewoon naast. maar daar ligt het niet. het ligt inderdaad aan de software. maar ik ga morgen een sitecom halen. :)
Als je windows 95/98 hebt, dan zou het misschien aan de software liggen. Maar als jij wel kunt internetten met kabel, dan zou je ook moeten kunnen internetten zonder kabel (draadloos).
Je kunt dus in dit geval 2 dingen fout doen.
1e) je pakt de verkeerde linksys uit de lijst met draadloos netwerken.
2e) of dat ding is beveiligd.
En routers zijn tegenwoordig redelijk universeel. Dus wat jou niet lukt met linksys kan net zo goed met sitecom gebeuren :D
112233moh
10-08-2009, 02:04
Als je windows 95/98 hebt, dan zou het misschien aan de software liggen. Maar als jij wel kunt internetten met kabel, dan zou je ook moeten kunnen internetten zonder kabel (draadloos).
Je kunt dus in dit geval 2 dingen fout doen.
1e) je pakt de verkeerde linksys uit de lijst met draadloos netwerken.
2e) of dat ding is beveiligd.
En routers zijn tegenwoordig redelijk universeel. Dus wat jou niet lukt met linksys kan net zo goed met sitecom gebeuren :D
ok:) ik zie wel..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.