Bekijk originele versie : Pff roos
oujdia89
08-08-2009, 23:28
Dag dames,
Sinds ik van marokko terug ben gekomen heb ik opeens zoveel roos. Ik wordt er gek van en ik schaam me er dodelijk voor. :(
Kan iemand me helpen??
Ibtisaam_
08-08-2009, 23:32
Head & Shoulders
:hihi:
oujdia89
08-08-2009, 23:35
Head & Shoulders
:hihi:
:haha:
ik gebruik die van l'oreal. Die deed het altijd heel goed bij mij, maar nu is die shampoo tegen mij gekeerd ofzo:rolleyes: son of a b*tch
siham515
08-08-2009, 23:38
haal Ketoconazol shampoo bij je Apotheek het helpt beter en snel
oujdia89
08-08-2009, 23:39
haal Ketoconazol shampoo bij je Apotheek het helpt beter en snel
Ik zal het proberen:D
Tnx voor de snelle reacties meiden:goedzo:
tangaouiaatje
08-08-2009, 23:39
wil je een echte tip...
Doe je haren splitsen door 2,,, Neem een marokkaans kammetje,, of laat desnoods je moeder, zus, nicht vriendin,, voor je uitkammen,, mensen die denken dat je ff shamppooo snel snel krabben en hup et is eruit,, no way,,!
Roos,, heeft een truckje,, als jij het er niet uitkamt,, blijft het op die plek tot er hoopjes gaan ontstaan,, waar LAH i star,, luizen op gaan leven,,
dus neem je haren links en rechts bij de hand,, en begiinn gewn stuk voor stukk alles naar beneden te kammen,,
Believe me,, na 2 x per week eruit kammen,, ben je na 2 weken roosvrij,,!
En was je haren om de 2 dagen,, !!
Groetjes..
Dag dames,
Sinds ik van marokko terug ben gekomen heb ik opeens zoveel roos. Ik wordt er gek van en ik schaam me er dodelijk voor. :(
Kan iemand me helpen??
Weet je zeker dat het roos is en niet bijvoorbeeld huidschilfers omdat je je hoofdhuid hebt verbrand? Want als je je hoofdhuid hebt verbrand dan gaat je hoofd (net zoals je lichaam) vervellen en dat lijkt op roos, maar het de vlokken zijn wel veel groter dan roos.
Ik verbrand altijd mijn hoofdhuid en dan gaat het vervellen, maar als het klaar is heb je er geen last van en ik schaam me ook altijd, want wie weet denken mensen idd wel dat het roos is. Maar don't worry about it na een paar dagen gaat het gewoon van zelf weg, althans bij mij.
Hoe weet je of je je hoofdhuid hebt verbrand? Dit merk je doordat ten eerste de kleur van je hoofdhuid - en dan niet je hele hoofd, maar een bepaald gebied zoals je scheidingslijn- verkleurd is. Meestal is dit rood of bruinig van kleur (want als je je lichaam verbrand is het rood maar na een tijdje wordt dit bruin en dan ga je vervellen!) en het vervelende van een verbrande hoofdhuid is dat het ook erg pijnlijk is als je het kamt, aanraakt, staartje doet (met name strakke) of zelfs gaat douchen - door de straal-.
Mocht jij toevallig je zelf hierin herkennen dan weet je dus dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je dus gewoon je hoofdhuid hebt verbrand en dat je geduld moet hebben. Het gaat vanzelf over. Je kan er niet veel aan doen.
Mocht dit het niet zijn dan heb je hoogstwaarschijnlijk roos. Ik zou naar een kapper gaan en daar een shampoo halen special tegen roos. Ik had ooit jaren geleden ook roos gehad en mijn kapper adviseerde mij een shampoo die je alleen bij professionele kappers kan halen. Ik weet niet meer hoe die shampoo heet, ik weet alleen nog wel dat ie van het merk Wella was en 10 euro kostte. Ik heb er onwijs lang meegedaan, omdat je belachelijk weinig hoefde te gebruiken en ik zeg je sinds ik die shampoo had gebruikt heb ik nooit meer last gekregen van roos. :D
Lang verhaal, maar dan heb je ook wat. Succes
moslimaNL
09-08-2009, 15:57
Je kan even langs de huisarts gaan, dan krijg je een receptje van een speciale shampoo die je bij de apotheek kan halen, denorex heet dat :goedzo:
L7ouB_FieLaah
09-08-2009, 21:08
Je kan die van Sweet Sunnah proberen. Die is heel goed, ze hebben ook een anti-roos shampoo..
oujdia89
09-08-2009, 21:25
Ohh meiden echt bedankt voor jullie reactie.
Ik ben langs de etos gegaan vandaag en heb een speciale shamppo gekocht met ketonazol. Kijken of dit helpt en anders heb ik jullie adviezen nog :D
Dikke boessa :kus:
Ohh meiden echt bedankt voor jullie reactie.
Ik ben langs de etos gegaan vandaag en heb een speciale shamppo gekocht met ketonazol. Kijken of dit helpt en anders heb ik jullie adviezen nog :D
Dikke boessa :kus:
Ik neem aan dat het roos is en niet n.a.v. een verbrandt hoofdhuid?
oujdia89
10-08-2009, 00:26
Ik neem aan dat het roos is en niet n.a.v. een verbrandt hoofdhuid?
Ja klopt sorry, vergeten te reageren:o . Mn hoofdhuid is niet rood en doet geen pijn o.i.d.;)
Shoukran:kus:
Ja klopt sorry, vergeten te reageren:o . Mn hoofdhuid is niet rood en doet geen pijn o.i.d.;)
Shoukran:kus:
Maar het doet niet altijd pijn, na een tijdje voel je er niks meer van. Maar goed succes ermee :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.