Bekijk originele versie : Post Partum Psychose!!!
Meknes_ifrane
19-05-2004, 09:47
Salaam oe aleikoum allemaal....
Ik ben bezig met een projekt dat gaat over Post Partum Psychose die na de bevalling onstaat bij vrouwen....
Nou wil ik vragen of iemand van buitenlands afkomst mij wat meer hierover kan vertellen..
- Hoe ging je ermee om?
- Of ze nog last hiervan heeft?
etc....
Ik hoop graag dat iemand mij kan helpen en natuurlijk kunnen jullie mij ook pm-en als jullie dat toch liever hebben...
yallah thallawww allemaal
Origineel gepost door Meknes_ifrane
Salaam oe aleikoum allemaal....
Ik ben bezig met een projekt dat gaat over Post Partum Psychose die na de bevalling onstaat bij vrouwen....
Nou wil ik vragen of iemand van buitenlands afkomst mij wat meer hierover kan vertellen..
- Hoe ging je ermee om?
- Of ze nog last hiervan heeft?
etc....
Ik hoop graag dat iemand mij kan helpen en natuurlijk kunnen jullie mij ook pm-en als jullie dat toch liever hebben...
yallah thallawww allemaal
Eleikum salaam,
Wat is een Post Partum Psychose??
Post netale depressie?
Thanks..
partum = bevalling
post = na
dus psychose na een bevalling
(post partum = hetzelfde als post nataal)
psychose is wat men in de volksmond "gekte" noemt.
shirien85
19-05-2004, 20:40
Origineel gepost door doc25
partum = bevalling
post = na
dus psychose na een bevalling
(post partum = hetzelfde als post nataal)
psychose is wat men in de volksmond "gekte" noemt.
een slimmertje :D
Origineel gepost door shirien85
een slimmertje :D
echt ? :o
Meknes_ifrane
19-05-2004, 22:47
bedankt voor jullie reacties... ik heb al heel wat gevonden en gelezen maar toch is dat blijkbaar niet genoeg voor mij gevoel maar daar kunnen jullie mijn niet bij helpen en dat hoeft ook helemaal niet en vraag dat ook niet van jullie.....
maar tja nou mis ik een deel en inschallah zal het snel gebeuren dat ik misschien een marokaanse of van ander afkomst, een vrouw krijg die haar verhaal hier op forum kan zetten en of zei hier mee te maken heeft gehad dus bedoel ik met de PPP (post partum psychose)....
yallah ma3 salama
en al ghoettttttttttttt shokran 3la zwab djalie...
allah ma3koem
chebalatifa22
21-05-2004, 15:47
hoi hoi,
Vreemd eigenlijk dat men hier in Nederland zo weinig afweet van deze depressie, terwijl er nog geen honderden kilometer hiervan (Groot Brittanie) dit zelf in de wet heeft geregeld,
ik met nieuwsgierigheid je bericht gelezen. Momenteel ben ik bezig met het zoveel mogelijk lezen over postpartumdepressie. Ik ben nu bezig met boek nummer 8. en daarnaast studeer ik Psychologie.
Ik weet niet exact waar je precies naar op zoek bent, is het mondelinge toelichting of boeken e.d.
laat me dat weten en ik zal je proberen verder te helpen
ze heeft het over PSYCHOSE, niet over DEPRESSIE
dat zijn totaal andere dingen
shirien85
21-05-2004, 18:27
Origineel gepost door doc25
echt ? :o
jah :o
Origineel gepost door shirien85
jah :o
en jij bent lief :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.