Bekijk originele versie : Said Rip
Zonnestraaltje
19-05-2004, 02:10
Rust In Vrede... Allah Rahmek...
Ik Mis Je....
Het Kwam zker onverwacht... het was jammer genoeg zijn tijd...
ik heb hem hetzelfde dag nog gezien ik had 2 jaar met Said...
De dood scheidde ons letterlijk het doet me pijn dat hij er niet meer is.... het was een goede jongen....
hij praatte met iedereen, nooit problemen... altijd blij...
ik was zo verliefd op hem :Iluvu: Niet normaal meer...
Nog steeds... maar ja wat moet je doen... Huilen helpt niet echt veel...
Ik besef het nog steeds niet...
Het erge van alles is dat hij had moeten lijden tijdens die steek ik had gehoord dat hij er een half uurtje lag zonder dat iemand maar dan ook wat deed....Triest gewoon...
door dit hele gebeuren bid ik nu elke dag en doe ik me best om me aan me geloof te houden... en hopen dat ik je snel weer tegenkom....
ik voel me toch wel goed dat je als laatst bij mij was...
ik had je gelukkig er vlak voor nog kunnen zien... en het enge ervan is dat je me afscheid gaf zonder dat ik het wist...
je omhelsde net alsof wist wat er zou gebeuren en gaf me een zoen op me voorhoofd ik vergeet dat nooit meer...
IK VERGEET JOU NIET...
incha allah kom ik je nog tegen...
Zonnestraaltje
19-05-2004, 02:11
Ik Hou Van Je....
Zonnestraaltje
19-05-2004, 02:32
Dank je wel...
Waarom hij...? Vraag ik me af....
maar dan mag je je zoiets niet afvragen want het is hram...
hem kwijtraken is het ergste wat er maar kon gebeuren... en toch is het gebeurd...
Ik kan me gevoel gewoon niet beschrijven het doet pijn en ik wordt er alleen maar gekker van.... Zo'n pijn....
Dan hoef het voor mij ook niet meer... mijn tijd mag ook best wel komen....
Allah ire7moe, het verliezen van een dierbare zijn 1 van de ergste dingen die je in dit wereldse leven kunnen overkomen.
Inna illahi wa inna illahi radjie3oen.
Inna ma3a el3usri yousra (Voorwaar, met de moeilijkheid komt de verlichting)
Veel sbar toegewent meid. :(
Maroc_Oujdia
19-05-2004, 08:53
Origineel gepost door Zonnestraaltje
Rust In Vrede... Allah Rahmek...
Ik Mis Je....
Het Kwam zker onverwacht... het was jammer genoeg zijn tijd...
ik heb hem hetzelfde dag nog gezien ik had 2 jaar met Said...
De dood scheidde ons letterlijk het doet me pijn dat hij er niet meer is.... het was een goede jongen....
hij praatte met iedereen, nooit problemen... altijd blij...
ik was zo verliefd op hem :Iluvu: Niet normaal meer...
Nog steeds... maar ja wat moet je doen... Huilen helpt niet echt veel...
Ik besef het nog steeds niet...
Het erge van alles is dat hij had moeten lijden tijdens die steek ik had gehoord dat hij er een half uurtje lag zonder dat iemand maar dan ook wat deed....Triest gewoon...
door dit hele gebeuren bid ik nu elke dag en doe ik me best om me aan me geloof te houden... en hopen dat ik je snel weer tegenkom....
ik voel me toch wel goed dat je als laatst bij mij was...
ik had je gelukkig er vlak voor nog kunnen zien... en het enge ervan is dat je me afscheid gaf zonder dat ik het wist...
je omhelsde net alsof wist wat er zou gebeuren en gaf me een zoen op me voorhoofd ik vergeet dat nooit meer...
IK VERGEET JOU NIET...
incha allah kom ik je nog tegen...
Wallah schatje echt erg voor je INA.LILAHI WA INA ILAYHIE RAZIJROEN. Jah ik heb gehoord dat al die jongens en meisjes de bus in gingen sprinten en helemaal niks hebbn gedaan tot de volgende bus kwam en hem heeft zien liggen en toen pas de politie gebeld. Tfoee echt matenaaiers. Maar meid ik wens jou echt veel sterkte. En echt goed van je dat je leven probeert op te pakken. Als ik iets voor je kan doen kan je me altijd een pm sturen of als je wil dan praten we verder op MSN kijk jij maar, maar schatje doe rustig alles is elmekteb geweest!
bidaouia2004
19-05-2004, 10:46
Inna illahi wa inna illahi radjie3oen
meid k wens je veel succes en geluk verder...het is el mekteb...en daar kan je niks aan doen
veel geluk en succes verder
groetjes kus bidaouia
TETOUANIET
19-05-2004, 11:08
Lahie re7mo.. echt erg :( . Het was niet el mektab dat ie doodgestoken zou worden, wel dat z'n dag was gekomen.
MotherNature
19-05-2004, 11:17
Allah Ira7moe
Insha’allah heeft hij een mooie blek in junhaa mogen bezitten!
Inna lillahi wa inna illahi raji3oen
Mogen Allah (swt) jou en zijn familie/nabestaanden veel sbar geven, insha’allah!
Thalla fa’rassek
Mn
marococa
19-05-2004, 17:57
allah ie rahmoe ik hoop dat je veel sterkte en veel kracht krijgt van allah om je sterk te houden ik weet ook wel hoe het is om iemand te verliezen van wie je houd ik kan met je meevoelen en ik voel zowiezo mee omdat het is een broeder ook al ken ik hem niet maar het blijft een broeder en vooral omdat hij een goede daad verichte is hij als een sjahied doodgegaan allah ie sabrek
MOcROzINA
19-05-2004, 18:17
EYYY Zonnestraaltje was jij de vriendin van SAID
wis helemaal niet dat ie vriendin had
Hij is vandaag Overgebracht naar marocco he
ben je ook naar moskee geweest om hem te zien ze gingen voor hem bidden ........
Allah roept degenen die Hij het meest liefheeft, het vroegst...
sweet_nadoria
19-05-2004, 18:58
Allahuma inna foelana bna foelanin goeja Said fie dhimmatika, wa habli djiwarika,faqihi min fitnatil qabri wa 3adhabin nari, wa Anta ahloel wafaa-i wal 7aqqi. Faghfirlahoe war 7amhoe innaka Antal Ghafuroe Ra7iem.
Moge Allah zijn zonden vergeven en hem toelaten in Jennat Firdaous..
Moge Allah hem licht schenken in zijn graf en zijn straffen verlichten...
Moge zijn goede daden en gebeden geaccepteerd worden door Allah soubhana Allah ta3ala..
Inna Lilahi, Wa inna Lilahi Raji3oun..
Allah ie hawnek !!
Liefs,
S. Nadoria
salwaatje
19-05-2004, 19:14
hey meid, kwil je heel veel sterkte wensen, en blijf sterk hoe moeilijk en hard het ook is...
allah ma3ek, en heb sabr inshallah.
liefs,
salwa
Lady_Romaisa
19-05-2004, 19:17
Allah Ira7moe
Insha’allah heeft hij een mooie plek in junhaa mogen bezitten!
Inna lillahi wa inna illahi raji3oen
Mogen Allah (swt) jou en zijn familie/nabestaanden veel sbar geven, insha’allah!
Thalla fa’rassek
Lady_Romaisa!
tamazight87
19-05-2004, 20:15
inna lilahi wa ina lilahi raji3oen,
allah ie rahmoe.. veel sterkte de komende tijd en hou vast aan je geloof meid dan ben je het sterkst.... inschallah staan de poorten van jennah wagenwijd voor hem open....inschallah... mijn nichtje is pas vermoord en ik denk elke dag aan haar allah ierahma....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.