Bekijk originele versie : Definitief onthraren (waar, tips, ervaringen)
alhoceimia_20
07-08-2009, 23:22
ik ben van plan dit te gaan doen.
wat is het beste doen? laser, of iets anders?
waar kan ik dit het beste doen?
zijn er mensen die dit hebben gegdaan?
en alle tips zijn welkom;)
RiffiaGirl87
07-08-2009, 23:51
mijn nicht in belgie heeft het gedaan met de laser..
ik begreep dat daar een vrouw is nu die het voor 2000 euro doet
jeel je lichaam ofzo iets..
het heeft haar wel ruim 6000 euro gekost in totaal..
maar ze is haar vrij op de meeste plekken..
volgens mij heeft ze alleen nog haar op dr kop en wenkbrauwen:hihi:
Les_baronnes
16-08-2009, 15:53
www.beautypakaceeindhoven.nl
040 8422296
goede ervaring..
in eindhoven
alhoceimia_20
16-08-2009, 17:36
staat niet eens een prijs bij die eindhoven.
zal wel heel erg duur zijn.
limoenaa
17-08-2009, 08:35
ik denk niet je helemaal defintief van lichaamshaar af bent. Er zullen ongetwijfeld wat plekken zijn waar de haargroei blijft ondanks ..tig keer laseren en plekken waar amper een haartje zal groeien.
Ik heb ook lang nagedacht omdat te doen, maar kwam tot conclusie dat het TE veel geld kost zonder volledig voldoende resultaat....
hup dan maar harsen....x
zina_berkenia
17-08-2009, 12:28
ik heb ooit eens gehoord dat je het ook bij het ziekenhuis kan doen. Zeg maar door verwijzing van je huisarts naar de dermataloog.
Of klopt dat niet??
Wie weet daar meer over, en hoe zit het dan met de ziektekostenverzekering???
Les_baronnes
17-08-2009, 12:43
staat niet eens een prijs bij die eindhoven.
zal wel heel erg duur zijn.
vind helemaal niet duur, helemaal met de ervaring die ze heeft, ze heeft in een kliniek gewerkt, is daar opgeleid door chirurg.. dus ik ben happy
maar je zag geen prijzen klopt, je kan beste even bellen, of wat wil je doen dan zal ik prijs ervan opzetten.. indicatie oke :D
Les_baronnes
17-08-2009, 12:44
ik denk niet je helemaal defintief van lichaamshaar af bent. Er zullen ongetwijfeld wat plekken zijn waar de haargroei blijft ondanks ..tig keer laseren en plekken waar amper een haartje zal groeien.
Ik heb ook lang nagedacht omdat te doen, maar kwam tot conclusie dat het TE veel geld kost zonder volledig voldoende resultaat....
hup dan maar harsen....x
neej definitief 100% kan niet, degene die dat zeggen liegen.
,aar 85 tot 90 % is heel erg veel.. ik ben er wel heel erg tevreden over succes :goedzo:
RiffiaGirl87
17-08-2009, 15:22
100% kan nooit je moet denken aan 80% of meer..maar
definitief dat kan niet..er zullen altijd wel een aantal haartjes terug komen..
Experience
19-08-2009, 22:05
Vergeet niet dat je waarschijnlijk wat vergoed krijgt mits het om je gelaat gaat.
RiffiaGirl87
20-08-2009, 12:00
je kunt trouwens ook via de dokter het laten doen..dan kan het vergoed worden door je zorg verzekeraar..als de dokter je een soort verwijsbrief geeft dan kun je het ook in het ziekenhuis laten doen of je zoekt een kliniek en laat het daar doen..maar ik weet wel dat je een vergoeding kunt krijgen..
alhoceimia_20
20-08-2009, 12:02
vind helemaal niet duur, helemaal met de ervaring die ze heeft, ze heeft in een kliniek gewerkt, is daar opgeleid door chirurg.. dus ik ben happy
maar je zag geen prijzen klopt, je kan beste even bellen, of wat wil je doen dan zal ik prijs ervan opzetten.. indicatie oke :D
ik wil de prijs voor heele lichaam. van top tot teen;)
alhoceimia_20
20-08-2009, 12:02
Damess , ik kan jullie helpen !!
Mijn moeder gebruikt de IPL om mensen te ontharen dit is een andere methode dan de laser de laser straalt kleine opervlaktes en doet best pijn met de ipl pak je een wat grotereoppervlakte aan het doet stukken minder pijn !
Ik spreek uit ervaring heb het zelf ook gehad en ben uitermate tevreden .
Klik voor meer info en kom langs voor een gratis proefflits !
Voor meer vragen stuur me egrust een PM !
hebben jullie ook een site?
of een prijzenlijst. ik wil heele lichaam doen.
alhoceimia_20
20-08-2009, 12:03
je kunt trouwens ook via de dokter het laten doen..dan kan het vergoed worden door je zorg verzekeraar..als de dokter je een soort verwijsbrief geeft dan kun je het ook in het ziekenhuis laten doen of je zoekt een kliniek en laat het daar doen..maar ik weet wel dat je een vergoeding kunt krijgen..
is alleen gezicht die krijg je iets van 75%ofzo vergoed, ja daar doe je het niet voor. je snor is maar 20euro:hihi:
Marokkaantye__
23-08-2009, 23:11
Ik had iets gehoord over miereneierenolie. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.