Bekijk originele versie : deze vraag is bedoeld alleen voor de dames???
mojo1503
18-05-2004, 23:43
wat zou je doen als je vriend je vraagt om het samen te doen??
en je houd heel erg van hem?
of vinden jullie het niet erg om het te doen?
Hanaetje
18-05-2004, 23:49
Als hij zo iets vraagt en ik hou zielsveel van hem zou ik dat echt erg vinden dat hij zo iets zelfs durft te vragen terwijl hij weet dat s e x voor huwelijk haram is....en eigenlijk als ne jongen/man dat vraagt betekend dat hij ook niet echt respecteert wat je wilt en niet wilt....Want dan zou hij die vraag zelf niet stellen.
EN als we toch zielsveel van elkaar houden wat houd ons dan tegen om te trouwen ? ( buiten de details é :D).
xxxjes
mojo1503
18-05-2004, 23:52
kijk ik zeg niet dat ik het goed keur maar sorry in een relatie is het belangerijk dat je ook goeie lichamelijke contact heb. als je met andere worden 1 jaar alleen op zoenen houd dan gaat het niet goed je moet wel steeds een stapje verder gaan want anders heb je geen spaning in je relatie!!!!!!!!!
Origineel gepost door mojo1503
kijk ik zeg niet dat ik het goed keur maar sorry in een relatie is het belangerijk dat je ook goeie lichamelijke contact heb. als je met andere worden 1 jaar alleen op zoenen houd dan gaat het niet goed je moet wel steeds een stapje verder gaan want anders heb je geen spaning in je relatie!!!!!!!!!
:rolleyes:.
Als jij zo wilt leven neem dan een Nederlands ongelovig s.letje die toch niks te verliezen heeft en laat dat Marokkaanse meisje met rust. :moe:
Je mag al blij zijn dat ze met je zoent nerdo. :)
mojo1503
18-05-2004, 23:56
kijk nu begrijp je me verkeert ik zij ik zeg niet dat ik er zo over denk maar dat is vaak de reden van me geslachtsgenoten.
Miss_Honey
18-05-2004, 23:58
Origineel gepost door Daarom
Als jij zo wilt leven neem dan een Nederlands ongelovig s.letje die toch niks te verliezen heeft en laat dat Marokkaanse meisje met rust. :moe:
Waarom nou die domme reactie: Als jij zo wilt leven neem dan een Nederlands ongelovig s.letje die toch niks te verliezen heeft en laat dat Marokkaanse meisje met rust.
Er zijn genoeg Marokkaanse meiden dit dit ook doen...
Wordt toch 's volwassen en stop met dat gegeneraliseer en die vooroordelen...
DaNGeRouZLy
19-05-2004, 00:00
of een marokkaans s.letje :rolleyes:
Hanaetje
19-05-2004, 00:01
Origineel gepost door mojo1503
Geen spanning???
Met andere woorden, je kan dus geen spanning hebben als je leuke dingen samen doet , zonder die soort intimiteit???...
Dat is eerder meneertje die daar beneden hangt die spreekt en u woorden dicteert.
Niet alles heeft met s e x te maken hoor!!!!
Origineel gepost door Miss_Honey
Waarom nou die domme reactie: Als jij zo wilt leven neem dan een Nederlands ongelovig s.letje die toch niks te verliezen heeft en laat dat Marokkaanse meisje met rust.
Er zijn genoeg Marokkaanse meiden dit dit ook doen...
Wordt toch 's volwassen en stop met dat gegeneraliseer en die vooroordelen...
Néé ik stop er niet mee. :moe:
Er zijn genoeg ongelovige Tjikkies die niks te verliezen hebben, waarom moet hij het dan doen met een Marokkaanse moslimsmeisje? :moe:
Dat meisje krijgt uiteindelijk spijt en kan zichzelf wel van alles aandoen. :moe:
DaNGeRouZLy: Moge Allah sub7ana wa ta3ala hen leiden tot het goede en ze weghouden bij het slechte. :moe:
mojo1503
19-05-2004, 00:08
oke jullie hebben wel gelijk het is mischien wel verkeerd maar kom op!!!!! wees eerlijk als je echt van iemand houd dan wil je elkaar liefde geven en liefde geef je elkaar niet alleen door te praten ook door elkaar verleiden heeft niks met sletje te maken het heeft met gevoel te maken liefde heet dat!!!!!!!!!!
DaNGeRouZLy
19-05-2004, 00:09
DaNGeRouZLy: Moge Allah sub7ana wa ta3ala hen leiden tot het goede en ze weghouden bij het slechte. :moe:
Ameen
Je wilt advies: Ik zeg niet doen. :moe:
Trouw met haar en doe het van mijn part elke avond, maar nu niet. :moe:
mojo1503
19-05-2004, 00:14
nee hoor ik ben nieuwschierig ik weet dat ik dat nooit aan me vriendin zal vragen als ik er een had als het van zelf gebeurt dan gebeuurt het ik haar er niet toe dwingen!!!!
OuJdAbOyX
19-05-2004, 00:53
HuahU ja sorry ik lig dubbel!
Karima_Belgie
19-05-2004, 04:01
Ik heb al eerder zo een topic geopend, omdat ik zelf twijfelde om het te doen.
Ik ben blij dat het zo niet is, want het is verkeerd afgelopen.
En wat betreft relaties, als de man niet wil trouwen dan is hij de ware niet.
Trouw en doe dan wat jullie willen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.