Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom & schrijf je in!!

Pagina's : [1] 2

Omaima0
07-08-2009, 16:43

Salaam dames, wie doet er ook mee en schrijft zich inchAllah na de ramadan in bij een sportschool?! Yallah, we gaan hiero namen noteren en na de ramadan gaan we kijken of iedereen zich aan de afspraak heeft gehouden! 1. Omaima0. 2. Sunamila. 3. Hartenboefje 4. MamaVanM

sunamila
07-08-2009, 17:19
ok ik doe mee,mag ik??ik ben nu al bezig met de andere topic, maar bij mij is er geen vrouwen sportschool,maar ik doe het op mezelf,

Omaima0
07-08-2009, 17:33
Tuurlijk mag je lieverd! Wat doe je zoal op je zelf?

hartenboefje
07-08-2009, 18:54
mag ik ook meedoen :) :D maar bedoel je dat we nu beginnen of na de ramadan pas, ik sta al ingeschreven in een sportschool alleen ze hebben zomersluiting wat ik echt verrot vind :jammer:

Omaima0
07-08-2009, 18:57

mag ik ook meedoen :) :D maar bedoel je dat we nu beginnen of na de ramadan pas, ik sta al ingeschreven in een sportschool alleen ze hebben zomersluiting wat ik echt verrot vind :jammer: Ik wou me van de zomer inschrijven maar toen bedacht ik me; Ramadan komt er aan. Dus meteen na de ramadan inchAllah ga ik me inschrijven!

hartenboefje
07-08-2009, 19:04
Ik wou me van de zomer inschrijven maar toen bedacht ik me; Ramadan komt er aan. Dus meteen na de ramadan inchAllah ga ik me inschrijven! incha'allah ;) ik ga ook weer pas na de ramadan sporten:pin de ramadan is het echt moeilijk:D

sunamila
07-08-2009, 21:15
Tuurlijk mag je lieverd! Wat doe je zoal op je zelf? ik ga joggen,lopen,fietsen,arobics ,ik doe thuis oefeningen enz... spinning soms en let echt op men voeding ,maar vandg was het overdreven,heb een bijna heel speculoos ijs gegeten:( maar zo verrukkelijk:wow:

MamaVanM
07-08-2009, 21:54
Wa3aleikoem salaam wr allah wb Ik ben laatst nog bij een sportschool langsgegaan, maar liet me vertellen dat het niet handig is om in de ramadan in te schrijven. Al zou ik dat heel graag willen. MEteen na de ramadan dan wil ik ook heel graag mee doen. Schrijf mijn naam erbij :D Vind het heerlijk om gemotiveerd te worden, inshallah gaat het ons lukken. Ik heb er zin in :banana:

Omaima0
07-08-2009, 22:15
ik ga joggen,lopen,fietsen,arobics ,ik doe thuis oefeningen enz... spinning soms en let echt op men voeding ,maar vandg was het overdreven,heb een bijna heel speculoos ijs gegeten:( maar zo verrukkelijk:wow: Foei foei, in de hoop dat t in de ramadan er af gaat.. :hihi: Wa3aleikoem salaam wr allah wb Ik ben laatst nog bij een sportschool langsgegaan, maar liet me vertellen dat het niet handig is om in de ramadan in te schrijven. Al zou ik dat heel graag willen. MEteen na de ramadan dan wil ik ook heel graag mee doen. Schrijf mijn naam erbij :D Vind het heerlijk om gemotiveerd te worden, inshallah gaat het ons lukken. Ik heb er zin in :banana: Ik had het met mijn zus er over, dat ik me wou inschrijven als ik via haar zou inschrijven zou ik geen aantal x bedrag te hoeven betalen en zou zij een maandje gratis mogen sporten. Toen bedacht ik me; hey bijna ramadaan inchAllah dus het heeft geen zin aangezien ik dan een maand voor niets betaal. Ik zet je naam er meteen bij inchallah! En wel meteen inschrijven he! Im watching you!

Omaima0
07-08-2009, 22:19
incha'allah ;) ik ga ook weer pas na de ramadan sporten:pin de ramadan is het echt moeilijk:D Zeer zeker, je hebt al geen energie om normaal te lopen etc laatstaan intensief sporten.

MamaVanM
07-08-2009, 22:38
Foei foei, in de hoop dat t in de ramadan er af gaat.. :hihi: Ik had het met mijn zus er over, dat ik me wou inschrijven als ik via haar zou inschrijven zou ik geen aantal x bedrag te hoeven betalen en zou zij een maandje gratis mogen sporten. Toen bedacht ik me; hey bijna ramadaan inchAllah dus het heeft geen zin aangezien ik dan een maand voor niets betaal. Ik zet je naam er meteen bij inchallah! En wel meteen inschrijven he! Im watching you! Komt goed mijn inschrijfformulier ligt hier op tafel :stout: :goedzo:

Omaima0
07-08-2009, 22:40
Komt goed mijn inschrijfformulier ligt hier op tafel :stout: :goedzo: Wel invullen en meteen inleveren inchAllah! :banana: Wil je afvallen of doe je het voor je conditie like me?

MamaVanM
07-08-2009, 22:42
Wel invullen en meteen inleveren inchAllah! :banana: Wil je afvallen of doe je het voor je conditie like me? Ik ben al bezig met afvallen. Maar met afvallen alleen is het niet genoeg, wil inshallah mijn buik die ik als cadeau aan een zwangerschap heb overgehouden, wegwerken.

Omaima0
07-08-2009, 22:43
Ik ben al bezig met afvallen. Maar met afvallen alleen is het niet genoeg, wil inshallah mijn buik die ik als cadeau aan een zwangerschap heb overgehouden, wegwerken. Hahaha, je hebt er in ieder geval wel wat moois voor gekregen Alhamdouliallah. Huppa, ga er voor! Hoeveel ben je tot nu toe afgevallen en wat is je streefgewicht?

MamaVanM
07-08-2009, 22:53

Hahaha, je hebt er in ieder geval wel wat moois voor gekregen Alhamdouliallah. Huppa, ga er voor! Hoeveel ben je tot nu toe afgevallen en wat is je streefgewicht? Ik was eerst 75 kg ik volgde toen 3 weken lang maaltijdvervangers dieet. Viel daarmee 5 kg af. Nu wil ik naar mijn volgende doel 65, ben bezig met het ziekenhuisdieet ( even snel afvallen voor de ramadan :o ). Mijn streefgewicht is 62 inchallah.

Pagina's : [1] 2