Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie of wat zou jij voor een dag willen zijn ?

Pagina's : [1] 2 3

Sensabillah
18-05-2004, 22:00

[B]Gezien alle heftige onderwerpen die we hier op deze rubriek dagelijks de revu zien passeren een algemene vraag aan alle forumleden; Wat of wie zou je voor één dag willen zijn, en waarom ? Je zou hierbij een voorbeeld aan kunnen kaarten waarbij je denkt een toegevoegde waarde voor een ''betere wereld'' denkt te kunnen betekenen. Je zou b.v. ook aan kunnen geven dat je voor 1 dag als vrouwzijnde de gedachten van een man zou kunnen lezen, al is het alleen maar om ze wat beter te kunnen begrijpen ;) Dus forumleden, wie of wat zou jij voor een dag willen zijn ?

amina01
18-05-2004, 22:30
Origineel gepost door Sensabillah [B]Gezien alle heftige onderwerpen die we hier op deze rubriek dagelijks de revu zien passeren een algemene vraag aan alle forumleden; Wat of wie zou je voor één dag willen zijn, en waarom ? Je zou hierbij een voorbeeld aan kunnen kaarten waarbij je denkt een toegevoegde waarde voor een ''betere wereld'' denkt te kunnen betekenen. Je zou b.v. ook aan kunnen geven dat je voor 1 dag als vrouwzijnde de gedachten van een man zou kunnen lezen, al is het alleen maar om ze wat beter te kunnen begrijpen ;) Dus forumleden, wie of wat zou jij voor een dag willen zijn ? Salaam aleikoem Sensabillah, Zoals verwacht :p Wie of wat ik voor één dag zou willen zijn? Ik wil graag voor één dag mijn moeder zijn, vaak heb ik met de gedachte gezeten "hoe moet het zijn om moeder te zijn", niet een moeder, maar mijn moeder. Vooral om een antw te krijgen op al mijn vragen. Aan de andere kant wil ik ook een rijke dame zijn, om te weten hoe het voelt om met geld te smijten, rijke tassen te kopen, véél schoenen :D maar dan wil ik ook ervaren hoe het voelt om een arme dame te zijn die honger heeft, in armoede leeft en toch haar dank uit jegens God. Een man? zie ik niet zitten, laat een man een man zijn ;) Ma3a salaama,

Peej
18-05-2004, 22:54
Ik zou heel graag éémn dagje Said2reffie alias saidoo7 willen zijn. En dan zou ik meteen zelfmoord plegen. Dan zou ik de wereld pas een plezier doen. En de dag erna zou ik zo weer lekker mezelf kunnen zijn. Bij deze biedt ik bij voorbaat mijn reactie aan aan de topicstarter voor deze ongenuanceerde reactie.

Peej
18-05-2004, 22:56
En nu serieus; Ik zou graag één dag de wereld willen regeren als Mahatma Ghandi. en dan zou ik hopen dat ik op mijn (Ghandi's) eigen vredelievende en geweldloze wijze een duurzame wereldvrede tot stand zou kunnen brengen.

Deliana
18-05-2004, 22:56

Het zit diep heren, jullie willen al bijna in elkaars huid kruipen :d

DaNGeRouZLy
18-05-2004, 23:29
ik zou graag een dag kohiNoor willen zijn en dan zou ik de shahada afleggen :o

DaNGeRouZLy
18-05-2004, 23:57
Origineel gepost door KohiNoor Wat lief! :Iluvu:Wil je dan ook even alle goede dingen van de islam in mijn hoofdje stoppen, hoef ik niet zoveel te zoeken. (Dat zoeken is niet gemeen bedoeld hoor, het is gewoon dat ik zoveel meningen hoor dat ik door de bomen het bos niet meer zie) En trouwens ik durf geen moslim te worden, ben bang dat ik teveel zondig :o ja hoor dat wil ik wel doen Insha`allah :Iluvu: Elk mens is zondig hoor moslim of niet het belangrijkste is dat je Allah SWT erkent als jouw Schepper en gelooft in de eenheid van God. De profeten saws de boeken, de engelen, de dag des oordeels en El Qadr (het lot) De Islam is niet moeilijk maar mensen maken het moeilijk :( Bovendien is de Islam niet in 1 dag gekomen dat je alles maar moet weten en perfect(wat toch niet haalbaar is)moet zijn. Step by step ;) Als je intensie maar goed is :) ciao xxx Aminaatje :zwaai:

klonbyz
19-05-2004, 00:06
Origineel gepost door Sjorsdubbeljoe Ik zou voor 1 dag het hoofd van de meest geheime inlichtingen organisatie in de verenigde staten willen zijn. Om echt te kijken wat de reden voor de Irak oorlog was, wie ze allemaal bespioneren en waarom, of er echt Aliens zijn gevonden in Roswell, en wat het masterplan is van de VS met deze wereld, wie de macht heeft in de VS etc. Daarna moet alles duidelijk zijn :bril: Vertel mij dan gelijk ook even waarom JFK is vermoord

klonbyz
19-05-2004, 00:11
Hmmm,aantrekkelijk aanbod. Ik zou Monica Belucci wel een dagje willen zijn.Dan zou ik de hele dag naakt gaan touwtje springen in een kamer vol spiegels :o

DaNGeRouZLy
19-05-2004, 00:18
Origineel gepost door KohiNoor Ik geloof in al deze dingen die je zegt en ik ben vooral blij dat Jezus ook erkent word, want ik hou ook van hem en van de Profeet. :o Ben alleen nog op zoek maar wie weet dat ik mijn geloofsbelijdenis nog afleg :) Maar lieffff dat je aan me denkt! :Iluvu: Daaaag xx Kohi. Masha`Allah:goedzo: Insha`allah meid Allah Oe Alem doeiii xxx :zwaai:

Erwin
19-05-2004, 08:23
Ik wil graag een dag de man zijn die op de grote rode knop mag drukken en dan op de grote rode knop drukken.

Moezhint
19-05-2004, 10:08
Zoals Amina zou ik ook voor een dag de rijkste vrouw op aarde willen zijn. In geest en in het materiele...Zou ik de hele wereld aankunnen...

minga
19-05-2004, 10:20
...hmmm ik zou voor een dag de maliek al mawt willen zijn :D.....(engel des doods)....dan zou ik de goede mensen verlossen en de slecht straight to HELL sturen :gsm: >>>>> :auw: hmmm nee maar ff serieus....ik zou niemand anders willen zijn ben blij met mezelf....alhowel ik wle iemand zou willen zijn die de mogelijkheden heeft om een betere wereld te maken....(veranderen)

Sweet_Chic
19-05-2004, 10:30
ik zou voor een dag getrouwd willen zijn, en zwanger raken... Heb ik toch op een heilige manier een kind ter werled gebracht... :hihi:

KARIM_FADIL
19-05-2004, 11:34

Origineel gepost door klonbyz Hmmm,aantrekkelijk aanbod. Ik zou Monica Belucci wel een dagje willen zijn.Dan zou ik de hele dag naakt gaan touwtje springen in een kamer vol spiegels :o :haha: rwinaaa

Pagina's : [1] 2 3