Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beverwijkse bazaar?

Iman_salmaW
07-08-2009, 09:46

Salaam aleikom zusters, Hoe is de beverwijkse bazaar qua hoofddoeken en abaya's enzo? Ik ga er morgen voor het eerst heen, waar kan ik de hoofddoeken vinden? Ik heb gehoord dat het allemaal hallen zijn ofzo. Alvast bedankt!

OumJuwayria
07-08-2009, 13:39
Bij de marokkaanse/turkse hallen ik denk ongeveer hal 30/31/32 .. Vergeef me als het niet zo is.. Er lopen zat marokkaanse vrouwen daar op ztrdg of zondag vraag het hun en ze weten het vast wel.. Je moet echt elk pad langs bij die buitenlandse hallen dan zie je een paar winkeltjes met abaya's boeken ghimaars en alles. ik heb er ooit een abaya gehaald na 2 jaar heb ik um nog steeds is mijn beste abaya ooit. Liefs OumJuwayria

Iman_salmaW
07-08-2009, 14:22
ooh shoukran voor je antwoord! Ik zal het daar zeker even vragen waar het te vinden is. Masha'Allah leuk dat dat je beste abaya ooit is. Hoe zijn de prijzen daar? Het verschilt namelijk veel

OumJuwayria
07-08-2009, 15:21
Toen ik er was een jaar geleden of zo .. ik denk 20/25 euro.. maar inschAllah vind je ook goedkopere. Mijn advies is niet meteen kopen, want als je goed rondkijkt zijn er ook goedkopere.

Figurante
07-08-2009, 16:16

De eerste hal, waar je ook meteen verderop fruit/groente kunt kopen, daar heb je onwijs veel. Afdingen en niet meteen bij de eerste Kees iets kopen.

Iman_salmaW
07-08-2009, 20:30
hihi goede tip, anders zou ik het namelijk wel doen hihi meteen kopen :hihi: maar hebben ze er ook grote hoofddoeken van 150 bij 150 want de meesten zijn 130 ofzo

OumJuwayria
07-08-2009, 21:41
hihi goede tip, anders zou ik het namelijk wel doen hihi meteen kopen :hihi: maar hebben ze er ook grote hoofddoeken van 150 bij 150 want de meesten zijn 130 ofzo Ja ze hebben hamdoelilah grootte hoofddoeken:o

Iman_salmaW
08-08-2009, 19:04
ik ben vandaag naar beverwijk geweest, heb hamdoulilah 5 grote hoofddoeken gekocht, tenminste dat dacht ik, 3 zaten in verpakking en die waren 130 bij 130 :jammer: terwijl de andere 2 die hij liet zien 150 bij 150 was, vind ik echt jammer, voor mij was het 2,5 uur in de auto zitten en dan deze teleurstelling, mja kben toch blij met me hoofddoeken kheb ook nog abaya's gekocht, waren 25 euro per stuk, echt hele mooie soepele stof :D echt mooi daar hihi, is maar goed dat ik er zo ver vanaf woon, anders ben ik binnen de kortste keren failliet :hihi:

mysteriousmb
08-08-2009, 19:53
Salam alaikom zusters, Ik ben een Nederlander die bekeerd is tot de islam Alhamdoulillah. En ik ben op zoek naar mannelijke islamitische kleding. Nu kan ik deze niet echt op internet vinden (bijna niks) ik kan geen jelaba's vinden enzo. Kan je deze wel in beverwijk kopen? En hebben jullie een idee wat een jelaba ongeveer kost. Bedankt alvast voor jullie antwoord. Masalama