Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie Maaarr Wat........

Pagina's : [1] 2

hayat17
18-05-2004, 20:49

Je Hebt Eeen relatie Maar Wat Als Je Verliefd Wordt Op iemand Anderss Dat KAn Toch.. Dat Je Eeen Jongen ontmoet En Je Bent StapelVerliefd Op hem :Iluvu: Hoe ZOu Jij daar Dan Mee Om gaan? ZOu Je Het Eeerlijk Tegen Je Vriend/Vriendin Zeggen..

Lady_moi
18-05-2004, 20:52
Ik begin nooit een relatie als ik gewoon verliefd ben Ik ben pas serieus met iemand als ik van hem hou Trouwens ik doe nie meer aan relaties

hayat17
18-05-2004, 20:58
En Je Bent StapelVerliefd Op hem Ik bedoel en je Wordt StapelVerliefd Op hem Haha SpelFoutje Lady_ Moi:goedzo: Ik Doe Ook Niet aan relaties Nu Nog Nietttt.. En heb Nog Nooit een relatie gehad

hayat17
18-05-2004, 21:07
Heel Wijs En Goed

shetherapy
18-05-2004, 21:59

.. ik zou me niet kunnen voorstellen dat me zoiets zou overkomen .. ( maar jah zeg nooit nooit ) .. maar mocht het ooit gebeuren .. dan zou ik die gevoelens onderdrukken .. maar jah aan de andere kant .. denk ik dat er iets niet goed zit in je huidige relatie ( sleur, verveling etc. ) .. je staat er blijkbaar voor open om verliefd te worden op iemand anders dan je huidige partner dus je hebt het eigenlijk allemaal zelf in de hand .. mocht het me toch overkomen want ( zeg nooit nooit ) dan zou ik het zeker niet gelijk vertellen ik zou ff afwachten en kijken hoe de gevoelens zullen ontwikkelen in meer gevoelens of het koelt af en het waait over .. en zou het pas vertellen als ik allen gevoelens een plaatjes heb gegeven en zeker ben .. .. she ..

tonymontana
18-05-2004, 22:06
ik ga naar haar toe en geef haar wat hete sex en dan is de verliefdheid over en zoek ik een ander :)

SCHULDIG
18-05-2004, 22:07
:jammer: Hoelang heb je al met je vriend

lady_khadija
18-05-2004, 22:09
Origineel gepost door tonymontana ik ga naar haar toe en geef haar wat hete sex en dan is de verliefdheid over en zoek ik een ander :) is de sex dan zo slecht??? :D

lai7la
18-05-2004, 22:11
ik zou nooit ana een relatie beginnen dan is het altijd goed stel je word verlieft op een andere komt niemand in de problemen en je kwetst niemand

tonymontana
18-05-2004, 22:17
Origineel gepost door lady_khadija is de sex dan zo slecht??? :D de sex is onvergeetelijk :) wil je ook wat :o je wilt daarna nooit meer anders :)

miss_saliha
18-05-2004, 22:18
Natuurlijk proberen te vermijden...En nee mijn vriend zal het nooit te weten krijgen ben je gek ofzo!? :D

lady_khadija
18-05-2004, 22:52
Origineel gepost door tonymontana de sex is onvergeetelijk :) wil je ook wat :o je wilt daarna nooit meer anders :) ik sla het aanbod liever af....... :o onvergetelijk zei je?????????? :eek: :stout:

Miss_Honey
18-05-2004, 23:37
Origineel gepost door hayat17 Je Hebt Eeen relatie Maar Wat Als Je Verliefd Wordt Op iemand Anderss Dat KAn Toch.. Dat Je Eeen Jongen ontmoet En Je Bent StapelVerliefd Op hem :Iluvu: Hoe ZOu Jij daar Dan Mee Om gaan? ZOu Je Het Eeerlijk Tegen Je Vriend/Vriendin Zeggen.. Die jongen vermijden... Ik heb weleens gevoelens gekregen voor een goeie vriend van me en ik merkte dat zijn gevoelens ook verder gingen dan vriendschap...hij had me ook eerlijk toegegeven dat hij verliefd op me was. Ik heb hem toen verteld dat ik heel veel van mijn vriend hou en dat ik hem trouw ben en blijf. Daarna heb ik afstand genomen van die vriend... Ik heb het later ook eerlijk tegen mijn vriend gezegd...en ja hij was er natuurlijk best kapot van (niemand vind het leuk om te horen dat zijn/haar vriend/vriendin gevoelens heeft gekregen voor iemand anders)...maar hij had er veel respect voor dat ik het eerlijk heb verteld. Het heeft onze relatie gelukkig geen schade aangericht en we zijn nog steeds gelukkig! :verliefd: Ik denk dat als je gevoelens voor iemand anders krijgt, je diegene het best kan vermijden. Maar als je verliefd bent geworden op iemand, moet je toch echt ff bij jezelf nagaan of je relatie nog wel goed is. Ik ben namelijk van mening dat je niet op iemand anders verliefd kan worden als je werkelijk van je vriend/vriendin houdt. Je wordt niet zomaar verliefd op de eerste de beste die voorbij komt...je hebt dan al een fout gemaakt (je hebt diegene dus niet vermeden toen je merkte dat er gevoelens kwamen/waren) en dan is het toch eigenlijk wel je eigen schuld... :zwaai: Ps. dit is alleen maar mijn mening...mensen hoeven zich niet meteen aangevallen te voelen.

hayat17
19-05-2004, 10:42
:goedzo: Ik ben Het Wel Met Je Eeens Miss_ Honey

paprika
19-05-2004, 11:09

sal@@m, Gewoon alles oprecht vertellen aan je partner! Precies datgeen wat je voelt. En afhankelijk daarvan zie je wel verder! Ma3a salama..! YF, pApRiKA

Pagina's : [1] 2