Bekijk originele versie : Vrede en vrede zij met mijn meest geliefde Profeet Mohamed (sws)
ALHAMDOELLILAAHHI ALHAMDOELLILAAHI Moehlikke tawagit!
Oftewel in het Nederlands:
Allah zij dank, Allah zij dank dat hij de zwaarste criminelen (thagoet) vernietigt!
En ik vraag Allah Het Witte huis ZWART doen te maken en het Kremlin doen te VERNIETIGEN.
BUIGT NIET VOOR het Witte Huis en VERSTOPT u niet voor het Kremlin in Rusland!!!
Vrede en vrede zij met mijn onderwijzer, voorbeeldige, parel, uitverkorene, rechter, leider en Profeet Mohamed (sws)!!!
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Jullie zijn mijn voorbeelden en ik ben jullie voorbeeld. Moge Allah jullie doen schenken met het paradijs en moge Allah ons behoeden tegen het kwaad van de vijanden van de Islam.
Oh mijn geliefde moslimvrouwen, kinderen, mannen, baby's worden in Irak dood gemarteld. Ik heb pijn en leef met jullie mee. De moslims slapen en kijken jullie toe hoe jullie door de Amerikanen vernederd, gemarteld en verkracht worden. Waar blijft de trots van de moslims?
Ik heb PIJN!
Alhamdoellillaaaaah!.
Origineel gepost door Djoelaibib
[U]De moslims slapen en kijken jullie toe hoe jullie door de Amerikanen vernederd, gemarteld en verkracht worden. Waar blijft de trots van de moslims?
Ik heb PIJN!
Alhamdoellillaaaaah!
cha3b al Arab wheen, dam al Arab wheen, gadab al Arab wheen,charaf al Arab wheen?
Gegroet,
Origineel gepost door saidoo7
ik heb gehoord dat jij de beste versierder van m.nl ben is dat waar ????
Tegen wie heb je het?
Gegroet,
hbohuisvrouw
18-05-2004, 21:25
Ben je d'r weer, Hypocriet?
Je durft wel!!!!
Origineel gepost door hbohuisvrouw
Ben je d'r weer, Hypocriet?
Je durft wel!!!!
Krijsende kindjes moet je een tutter geven om op te houden voor een aantal momenten,
Ma3a salaama,
hbohuisvrouw
18-05-2004, 21:34
Heb je die Topic gezien over Djoelaibib hier op dit Forum op de 2de pagina, Amina?
maisenne
18-05-2004, 21:54
neri neri neri neri neri neri
ik geloof m'n ogen niet.
En said007, zo iemand noem je niet 'de beste versierder' maar die noem je de grootste ........... (ik ben te netjes opgevoed om dat woord te kunnen schrijven) Maar in ieder geval is hij een h.o.e.r. en een ****. En dit zeg ik niet om te schelden, maar het is de ernstige waarheid.
Mijn hart doet echt diep pijn nu ik zie dat hij gewoon doorgaat. Echt waar. Mijn hart doet pijn.
En dan durft hij te zeggen 'ooh mijn geliefde moslimvrouwen.....' Er is er maar 1 waar Djoelaibib van houdt en dat is niet Allah, dat is niet de profeet Mohamed en dat zijn ook niet die ongelukkige mensen in Irak, maar dat is Djoelaibib zelf.
En om zijn pleziertjes te krijgen moeten er nogal wat meisjes het vertrouwen in de wereld om hun heen kwijtraken.
Echt waar dit is om te huilen.
Ik begrijp het gewoon niet. Zo erg. Ik kan het nog niet bevatten.
Origineel gepost door Djoelaibib
Een bericht voor HINDAATJE!! (Bericht #)
Beste Hindaatje,
Ik heb niets te verbergen. Ik heb niets te vrezen. Ik heb verschillende Marokkaanse meiden gehad. Een aantal van hen dacht nou echt dat ze met mij konden trouwen en kinderen krijgen. Ik heb de relatie voortgezet, pur voor de lust. Puur voor de sex, soms was het erg leker en ik he ervaak behoefte aan. Ik ben niet getrouwd. Ik houd van sex. Verder bleven zij vaak aan mij plakken, omdat ze toch erin bleven geloven in de eeuwige relatie met mij. Ik heb merder vriendinnen tegelijk gehad. Ik ga niet zitten liegen, ik ben een mens die zondigt en voornamelijk in de sex. Ik vind het lekker en prachtig. Ik heb de behoefte en kan dus daarom GRATIS sex krijgen endaarom doe ik dit ook. Ik hoef dus de sex niet t betalen. Ik hoef dus ook niet een bzoe te brengen aan de dames van lichte zeden.
Verder denk je mij voor gek te zetten door een bericht hier te plaatsen. en toch kan ik je beloven een vrouw te huwen waar ik KINDEREN mee wil!!!!!!!!!! Lees KINDEREN mee wil!!!!!! Vele Marokkaanse jongens zijn zo. Ik ben er een van, e wellicht de meest extreme ervan. Ik heb me niet te verantwooorden tegenover de mens, maar tegen over ALLAH (SWT).
Ik weet dat jij heeel erg veel moet verbergen, zeker jouw zedelijk gedrag als Marokkaanse dame. Ik als jongeman zijnde hoeft dat niet. Het enige verschil met vele Marokkaanse jongeman, is dat ik erover praat en dit zeker niet verberg. Kijk toch eens hoe vele Marokkaanse jonge mannen zeggen, "ja ik ben een nette man". Ik ben wel eens in Utrecht geweest bij de dames van lichte zeden. Je ziet alleen maar Marokkaanse jongemannen getrouwd en niet getrouwd. Vooral in Utrecht. In vele grote steden worde de dames van lichte zeden bezocht door Marokkanen. Wat ik toch ook zooooo grappig en leugenachtig vind is dat die Marokkaanse vrouwen zeggen dat mijn man niet naar de hoeren gaan, hahahahahahhahaha, wie zijn al die Marokaanse mannen dan die te vinden zijn in die roze buurten, hahhahahah. Lekker hoor.
NOGMAALS ik heb niets te verbergen, ik veel meiden gehad voor de sex en lust! Ik kom er openlijk voor uit.
Moge Allah (swt) mij doen begeleiden op het goede pad!!!
nOU HINDAATJE, heb je nog wat te vragen!!!!
Lekker hoor!!!!
Dit is de post waar het over gaat. Meer is te vinden onder de link die hierboven al genoemd is.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4730190#post4730190
En dan probeert mijnheer Djoelaibib hier de vrome moslim uit te hangen. Een hypocriete hufter, dat is het.
Djoelaibib schijnt de digitale loverboy van Marokko.nl te zijn.
Dames, weest op uw hoede voor deze hypocriete mega-zondaar.
Origineel gepost door hbohuisvrouw
Heb je die Topic gezien over Djoelaibib hier op dit Forum op de 2de pagina, Amina?
Salaam aleikoem hbohuisvrouw,
Neen, heb de topic niet gezien of gelezen, maar heb eerder postings van Djoelaibib gelezen, vandaar mijn reactie op deze topic.
Hij mag zich afvragen waar zijn dam is, waar zijn charaf is en waar zijn gadab is!!!!!
Ma3a salaama
Ps. Naar het schijnt is Don guan Djoelaibib de virtuele verslinder van Marokko.nl,
Origineel gepost door Peej
Dit is de post waar het over gaat. Meer is te vinden onder de link die hierboven al genoemd is.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4730190#post4730190
En dan probeert mijnheer Djoelaibib hier de vrome moslim uit te hangen. Een hypocriete hufter, dat is het.
Damn, dat zijn gevallen waarvan ik moet kotsen en die uitgekotst moeten worden.
Gegroet,
wat kan jij slijmen zeg ,jij probeert hier marokkanen tegen elkaar te zetten ,nu pas geloof ik echt dat je en zionist ben ,en ik hoop dat moderatos nou eindelijk je door hebben en een ip_ban geven ,
niet dat ik goed kuur of zo ,wat djoebalibib doet.
het is natuurlijk altijd geen strafbaar feit wat hij doet ,volgens de nederlandse wet dan ,
Hou je der buiten kleuter.
Deze man misbruikt vrouwen virtueel. En als ik ergens een ontzettende hekel aan heb is het aan mannen die vrouwen misbruiken, ongeacht de nationaliteit.
Als je zo'n aanhanger bent van de posts van Zyklon_B die hier een kruistocht tegen vrouwenmisbruik voert zou je moeten walgen van een testikelopslagreservoir als Djoelaibib.
Of is het soms een held voor je omdat hij een moslim is en moslimvrouwen voor de gek houdt.
Hij is misschien niet strafbaar voor de Nederlandse wet. Maar uit hetgeen wat ik hier inmiddels geleerd heb van het Islamitisch recht kan ik wel opmaken dat hij zal moeten branden in de hel nadat hij gestenigd is.
En jij said2reffie, kleine snotaap, jij steunt dit soort wezens?
Ga je schamen kind.
maisenne
18-05-2004, 22:53
wat kan jij slijmen zeg ,jij probeert hier marokkanen tegen elkaar te zetten ,nu pas geloof ik echt dat je en zionist ben ,en ik hoop dat moderatos nou eindelijk je door hebben en een ip_ban geven ,
niet dat ik goed kuur of zo ,wat djoebalibib doet.
het is natuurlijk altijd geen strafbaar feit wat hij doet ,volgens de nederlandse wet dan ,
Rot toch op Said. ik heb jou nog geen DUIDELIJK woord van afkeuring zien schrijven over deze vuile trucjes van D. Maar Peej heeft dat wel duidelijk gedaan. Hij komt tenminste als een ECHTE MAN op voor de veiligheid en bescherming van de vrouwen en meisjes.
Ja, je leest het goed. Een ECHTE MAN hoort de vrouw te beschermen en hoort niet mee te heulen met sletterige h.o.e.r.ige mannen.
Sorry, ik kan hier echt geen nette woorden voor verzinnen. En ik kap hier ook zo mee, want ik ga helemaal door het lint zo
nou ik zou zeggen grijp je kans ,en laat hem voor al niet gaan .hij is trouwens en jood 38 jaar en ook nog alcoholist ,en vergeet niet die marokkaanse meisjes die said uit rotterdam de dood hebben gejacht , en vergeet ook niet hoeveel marokkaanse meisjes voor negers de h o e r spelen ,huil ze vrolijkt op .
Said, even ademhalen lieverd :D
maisenne
19-05-2004, 00:18
nou ik zou zeggen grijp je kans ,en laat hem voor al niet gaan .hij is trouwens en jood 38 jaar en ook nog alcoholist ,en vergeet niet die marokkaanse meisjes die said uit rotterdam de dood hebben gejacht , en vergeet ook niet hoeveel marokkaanse meisjes voor negers de h o e r spelen ,huil ze vrolijkt op .
Dank u, mijn vertrouwen in mannen is al voorgoed kapot. Zelfs zulke ECHTE MANNEN als Peej komen niet meer door die muur van wantrouwen heen.
Alleen blijven, lijkt me héérlijk. Dan heb je alleen jezelf te vertrouwen.
Maar gelukkig weten we dat we nooit alleen zijn en dat Allah er is en ons ziet. En gelukkig kunnen we Allah helemaal vertrouwen. En dat is mij genoeg. Dit leven is gelukkig kort ten opzichte van de eeuwigheid.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.