Bekijk originele versie : Rijbewijs 2009
Beste mensen door zeer vervelende omstandigheden ben ik genoodzaakt m'n rijbewijs project te beeindigen. Indien u gegevens heeft overlegd kan ik u het volgende mededelen. Alle gegevens zijn zorgvuldig vernietigd (papierversnipperaar) Er zal dus op geen enkele wijze sprake zijn van (eventueel) misbruik van de aangeleverde gegevens.
Mijn diepe verontschuldigen bied ik aan degene die hierdoor benadeeld zijn.
Door justitiele 'interesse' is het hele project vroegtijdig beeindigd.
De (eventueel) aanbetaalde borg kan niet meer worden terugbetaald.
Tot slot, niemand zal jurdische consequenties ondervinden van deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Jimmy S..
EL_Mohdadi
06-08-2009, 23:23
wat is dit voor bla..
aanbetaalde borg dient trouwens altijd worden terug betaald..
dus verwacht maar aangiftes van mensen verder weet ik niet waar het over gaat ciao!
wat is dit voor bla..
aanbetaalde borg dient trouwens altijd worden terug betaald..
dus verwacht maar aangiftes van mensen verder weet ik niet waar het over gaat ciao!
:haha:
EL_Mohdadi
07-08-2009, 22:29
:haha:
:o
Pleeborstel
29-08-2009, 13:12
Vind dit maar een onzinverhaal.
En dan ook nog eens alles op justitie afschuiven. Alsof die zomaar vanuit het niets interesse in iemand hebben :rolleyes:
Ik adviseer om degenen die hun geld kwijt zijn aangifte te doen, want het is belachelijk dat iemand zomaar je doekoe in zijn zak kan steken onder het mom van 'justitionele interesse'.
Een eerlijk persoon zorgt er altijd voor dat mensen hun geld terugkrijgen, het is namelijk niet hun probleem als jij opeens in het vizier van de politie komt.
Voor degenen die eraan denken lessen te nemen bij een rijschool: let vooral goed op met wie je te maken hebt en hoe betalingen gaan, want zoals je ziet zijn er dus mensen die jou voor niks laten dokken.
Aliyanah
29-08-2009, 14:39
Wat gaan die mensen zeggen? Ik wou een nep rijbewijs kopen, maar hij heeft me opgelicht ofzo??
Als t goed is ging het daarover :rolleyes:
zuidholland
29-08-2009, 14:46
Beste mensen door zeer vervelende omstandigheden ben ik genoodzaakt m'n rijbewijs project te beeindigen. Indien u gegevens heeft overlegd kan ik u het volgende mededelen. Alle gegevens zijn zorgvuldig vernietigd (papierversnipperaar) Er zal dus op geen enkele wijze sprake zijn van (eventueel) misbruik van de aangeleverde gegevens.
Met vriendelijke groet,
Jimmy S.
Omg wat is dit allemaal vuile dief die je bent jij probeert mensen te stelen en hun bang te maken wacht maar af als de aangiftes komen dan zult u zien wat er achter gaat komen,
succes met je verotte haat levens.
SgattigMeisje
29-08-2009, 14:52
Wat gaan die mensen zeggen? Ik wou een nep rijbewijs kopen, maar hij heeft me opgelicht ofzo??
Ja toch dit begrijp ik ook uit zijn verhaal:stoned:!
Maroc_Tresure
29-08-2009, 14:53
Met vriendelijke groet,
Jimmy S.
Voor je het weet zit jij met justitiele interesse want marokkanen zijn geen lieverdjes als zij hun geld niet terug krijgen en al helemaal als het ging om een gekochte rijbewijs.. :hihi:
Pleeborstel
29-08-2009, 16:24
Sja, in dat geval gaat mijn commentaar niet helemaal op omdat je dan doelbewust met iemand in zee gaat die de boel bedondert en je alles voor eigen risico doet.
Vind het belachelijk dat er mensen zijn die een vermogen willen uitgeven voor een vals of op andere illegale wijze verkregen rijbewijs terwijl je het ook op normale wijze kunt doen.
Ik heb afgelopen maandag mijn rijbewijs gehaald en alles bij elkaar heeft het me 1295 euro gekost. Gewoon zelf hard voor gewerkt en mijn best voor gedaan.
Snap niet dat mensen nergens moeite voor willen doen en denken dat alles maar vanzelf aan komt waaien.
Aliyanah
29-08-2009, 18:22
Sja, in dat geval gaat mijn commentaar niet helemaal op omdat je dan doelbewust met iemand in zee gaat die de boel bedondert en je alles voor eigen risico doet.
Vind het belachelijk dat er mensen zijn die een vermogen willen uitgeven voor een vals of op andere illegale wijze verkregen rijbewijs terwijl je het ook op normale wijze kunt doen.
Ik heb afgelopen maandag mijn rijbewijs gehaald en alles bij elkaar heeft het me 1295 euro gekost. Gewoon zelf hard voor gewerkt en mijn best voor gedaan.
Snap niet dat mensen nergens moeite voor willen doen en denken dat alles maar vanzelf aan komt waaien.
Ja kan me echt herinneren dat er een topic over was. Ja ik vind het zelf ook belachelijk. Je kan het beter zelf gaan halen met alle moeite en pijn, dan is die rijbewijs je ook nog eens wat waard. Ja die mensen zijn zelf heel dom geweest, en naar hun geld kunnen ze fluiten. Het was iets met een vriend die bij het cbr werkt ofzo, en die dan jou een rijbewijs kan verschaffen of wat dan ook. Je moest wel afrijden. Weet het niet meer zeker.
Pleeborstel
29-08-2009, 20:23
Ja kan me echt herinneren dat er een topic over was. Ja ik vind het zelf ook belachelijk. Je kan het beter zelf gaan halen met alle moeite en pijn, dan is die rijbewijs je ook nog eens wat waard. Ja die mensen zijn zelf heel dom geweest, en naar hun geld kunnen ze fluiten. Het was iets met een vriend die bij het cbr werkt ofzo, en die dan jou een rijbewijs kan verschaffen of wat dan ook. Je moest wel afrijden. Weet het niet meer zeker.
Ja, dat klopt. Ik dacht alleen dat dat een topic van een meisje was. Haar nick is geloof ik 'Vollemeid' ofzo. Het was in elk geval geen jongen die de topicstarter was, dat weet ik zeker. Heeft waarschijnlijk niks met dit onderwerp te maken als ik het goed zie.
In die topic werd er 1700 euro gevraagd voor een rijbewijs, je zou dan inderdaad afrijden bij een corrupte examinator. Onverantwoord in mijn ogen, maar goed, mensen doen soms alles voor geld :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.