Bekijk originele versie : elhoeb en ramadan?
is elhoeb halal of haram tijdens de ramadan?.
Lady_moi
14-11-2002, 18:35
ze zeggen dat haram is ik vroeg da ook hier op de topic en wayaaaaaaw hoe ze me aanvielden zo van:"DAT MAG NIET !!"
Origineel gepost door moul_elmachakil
is elhoeb halal of haram tijdens de ramadan?
In welke zin Elhoeb, je kan elhoeb hebben voor de mensen naast je, je moslimvrienden ouders familie kennissen..
duzz..duidelijker pleasse..anders gaan er hier verwarringen onstaan..
hay hay hay za3ma je weet niet wat ik bedoel ? ga ga...galini 3lik trakil
pffffffffffffffffff :stomp:
haha..ja..tuurlijk..je moet eerst zeggen wat je bedoelt..dan kan ik pas je vragen beantwoorden..:D
want er zijn hier ook mensen die dan de vraag misschien wel verkeerd gaan opvatten..snappie.. :rolleyes:
Lady_moi
14-11-2002, 18:42
moul zie je wat ik bedoel :D zie je?
whahaha ofniet rachido ;) elhoub is niet haram maar om dat in *DOEN* over te brengen :stout: if you know what i mean wel..over het algemeen gewoon niet alleen in de ramadan
Lady_moi
14-11-2002, 18:44
zo starten ze en je moet eens raden hoe ze eindigen
ja ja ik snap het al ... yalak hom met anrwoord nu
elhoeb (relatie, vriendje, vriendinnetje, verkering) Is net zo goed na de ramadan ook Haram.
Dus het is logisch dat het in De Ramadan ook niet mag:)
lawah zamita!!! (dat zegen oujada en brakna) wie zegt dat? heb je bewijzen wela waloe...
De profeet (Allah's zegen en vrede zij met hem) heeft gezegd: "Iedereen die in Allah en de Laatste Dag gelooft mag nooit alleen met een vrouw zijn zonder haar mahram te zijn, want anders zal satan de derde persoon (blijken te) zijn." Overgeleverd door Ahmed.
Zo is dit een beetjuh duidelijk..?
Lady_moi
14-11-2002, 18:53
draag jij een hoofdoek rachida
Origineel gepost door lady_moi
draag jij een hoofdoek rachida
Nee
Lady_moi
14-11-2002, 18:55
waarom nie?
Origineel gepost door lady_moi
waarom nie?
Gaat jou niks aan :rolleyes:
niet zo vaag aub zeg nou gewoon wat je wil zegen ... ik snap niet wat je bedoeld
Melek ntina 3ouwed jietie jdied hneja ked fhem 3liya :kwaad: :kwaad: :ego: sir tekka :lekkerpuh :vingers:
:hihi: nee hoor grapje...where was i ehmmmm ik bedoel met liefde je mag altijd gevoelens hebben enzo maar je mag het niet uitproberen op iemand...snap je? :D
Lady_moi
14-11-2002, 19:01
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Gaat jou niks aan :rolleyes:
je moet een hoofdoek dragen als je van god houd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.