Bekijk originele versie : waarom mogen sommige marokkaanen hun vader?
bij de topic van mustafa staan heel veel negatieve reacties over hun
vaders....en dat bijna iedereen zijn vader bereid is te slaan als hij aan zijn moeder slaat.en dat de meeste ook voor zijn moeder kiest en niet voor zijn vader.
ok maar nu een andere discussie, dus niet over slaan...
maak jij verschil tussen je vader en je moeder? en waarom?
de titel klopt niet :D het moet waarom mogen de meeste marokkaanen hun vader niet!!!.
Lady_moi
14-11-2002, 18:29
neen ik zou eerlijk gezegd nooit mijn vader slaan lahyahfed ik vind hem echt een goed mens al zeg ik het zelf
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 18:30
Ik hou van mijn vader met hart en ziel!! wallah ik zou egt niet zonder hem kunnen!!! hij is een schatje!!!!! :zwaai:
Origineel gepost door elmarocani
bij de topic van mustafa staan heel veel negatieve reacties over hun vaders....en dat bijna iedereen zijn vader bereid is te slaan als hij aan zijn moeder slaat.en dat de meeste ook voor zijn moeder kiest en niet voor zijn vader.
hmm..ja ik had die topic gelezen..en wel jammer dat over de vader..:jammer:
Mijn vader is net zo belangrijk als me moeder..Als me vader er niet geweest was..dan was ik er niet..en als me moeder er neit geweest was..dan was ik er ook niet..
dus ik hou van ze allebei..
Mijn vader is overleden toen ik nog klein was. :(
Lady_moi
14-11-2002, 18:33
maar maak jij wel verschil tussen je vader?
wat versta jij daaronder :confused:
Ik denk niet dat ze hun vader willen echt willen slaan, maar dat het ze meer duidelijk willen maken dat hun moeder voor gaat. Als ze het wel menen ja dan weet ik het niet.
Ik zelf zou mijn vader nooit iets kunnen maken, never!
I LOVEEEEEEEEEEEEEE MY FATHER AND I WOULD DO ANYTHING TO PLEASE HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIJN VADER IS ECHT MIJN GROTE VOORBEELD, hoeveel hij wel niet heeft gedaan in zijn leven dit kan ik nooit maar dan ook nooit nadoen hoe graag ik het ook zou willen
En mensen doe je ouders geen kwaad en laat hun trots op je zijn want ze hebben alleen het beste met je voor!!
xxxiessssss
Lady_moi
14-11-2002, 18:40
of je verschil maakt tussen je ouders, ik bedoel het precies hoe ik het zeg...
vb:zie jij je moeder belangrijker dan je vader? of andersom
neen zekers niet!!!!!moest mijn ma mijn vader iets aandoen zou ik ook voor hem opkomen en ook omgekeerd snap je?
berkania1302
14-11-2002, 18:42
JE MOET BLIJ WEZEN ALS JE EEN VADER HEBT IEMAND DIE ER VOOR JE IS EN IEMAND DIE OP JE KAN LETTEN SERIUES IK KEN MEISJES WAARVAN HUN VADERS OVERLEDEN ZIJN OF WEG ZIJN GEGAAN EN WALLAH GELOOF ME OF NIET DAT ZIJ NU DE GROOTSTE HOERTJES
Lady_moi
14-11-2002, 18:46
ze zijn beschaamd whahhahahahhaa
ik hou van mijn vader allahierehmoe omdat ik sinds kleins af aan alleen goede herinneringen aan hem had en mensen om mij heen het een prachtige man vonden...verder kom ik hem soms tegen in mijn dromen....en is altijd blij tegenover mij en inchaillah zit hij nu in de djenna :rolleyes: :D
Lady_moi
14-11-2002, 18:48
inshallah...
bij de topic van mustafa staan heel veel negatieve reacties over hun
vaders....en dat bijna iedereen zijn vader bereid is te slaan als hij aan zijn moeder slaat.en dat de meeste ook voor zijn moeder kiest en niet voor zijn vader.
de titel klopt niet :D het moet waarom mogen de meeste marokkaanen hun vader niet!!!
Volgens mij heeft de profeet zelf de onderscheid gemakt tussen de vader en de moeder.
Ik ken de betrefend hadit nie meer uit mn hoofd. Maar waar het op neer
kwam is dat de moeder op de eerste, tweede en derde plaats komt en
dan pas je vader.(dus vaders komen op de 4de plaats)
Maar een vader slaan dat gaat weer te ver.
eff serieze, voor een keer vertel k geen tnawies :zwaai:
ik mag mijn vader wel:boos:
alleen wie aan mijn moeder komt komt aan mij:D
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.