Bekijk volle/desktop versie : Teleurgesteld.



28-02-2002, 11:58
Hallo iedereen,

Met alle respect voor jullie,maar ik wil effe mijn mening kwijt.

Ik ben zeer teleurgesteld in de maatschappij betreffende Nederland.
Het is niet fair hoe het de laatste tijd aan toe gaat.
En het gaat niet alleen maar om de Nederlanders,maar ook de marokkanen.O wee als er maar iets negatiefs vermeld wordt in de media.
Dan staat iedereen op springen"Waarom altijd de marokkanen?"
Ik ben het er niet mee eens dat de media een heel stuk van de krant volneemt met Marokkanen.Ze mogen in mijn ogen dat woord niet eens gebruiken.Want wees eerlijk wanneer zie Nederlanders vermoorden bejaard vrouwtje???Nee er staan altijd initialen,ook als het engelsen zijn fransen die hier wonen.Maar we mogen niet voordelen nee,wel via een omzeiling.Weet je ik word hier ziek van,er gaat geen dag voorbij of ik word geconfonteerd met mijn afkomst.Ik ben toch hier geboren?O nee als ik dat zeg word ik door de marokkanen veroordeeld als wannabe Hollandia.Ja wat willen we eigenlijk.Dan moeten we als gelijke gezien worden en dan weer als een buitenlander.Ik ben trots op mijn cultuur het mooie warme land.Er is niks mis mee.Maar ik word lastiggevallen door 2 kanten zogenaamd mijn landgenoten en nederlanders.
Een voorbeeld van mijn dagelijks leven,ik werk in de finaciele dienst verlening.Als eerste komt Kees naar me toe:Goeimorgen,wat hebben jullie nu weer gedaan,waarom doen jullie moslims zoeits?Kees ik heb hem uitgelegd dat er een verschil is tussen cultuur en geloof.Maar blijkbaar begrijpt Kees het niet,welnee ik ben niet de media he.
Dan denk je ik ga lekker lunchen in een BRASSERIE,je bestelt je een tosti gezond zonder ham een cappucino.,
Pakt de krant en gaat lekker lezen,komt abdu en hassan,proberen je te versieren,kijken je speels je aan.Ik heb geen interesse ik wil gewoon pauze pakken meer niet.Nou dan ben je in een keer minderwaardig niks waard en vernederlandst.En ik heb geluk dat ik niet met een nederlandse collega ben gaan luchen ,want dat wordt ie direct als je vriend gezien.En dat betekent dat je de ergste dingen naar je hoofd krijgt.
Ik zeg niet dat iedereen zo is,maar voor het grootste gedeelte word ik door beide onterecht veroordeelt.En dat doet echt pijn.Voor mij is het frustererend.Vind je het gek dat men op fortuijn gaat stemmen.
Waarom kan men niet gewoon normaal doen,zonder andere mensen te kwetsen.Begrijpt men op een gegeven moment niet waar het vandaan komt?Wordt het niet eens tijd dat men zijn hersen gebruikt,die hebben we niet voor de sier gekregen.Want wat mij het meeste stoort is dat mensen in de naam van Islam gaan spreken.Het geloof is een rein en een rustgevend geloof.Ze kunnen mij niet wijsmaken dat de Islam zegt dat je zo met mensen moet omgaan.Het spijt dat ik het moet zeggen maar een klein beetje van de oorzaak van Discriminatie komt toch door personen zelf.Ze vragen er zelf om,en het betreurende is dat ze ander zielen erop nagekeken worden.Mijn vraag is wat wil men?

28-02-2002, 12:39


de grootste klootzakken

zijn gewoon Turken

in het jaar 2001 waren zij veruit de grootste allochtoonse moordenaars
hier in Nederland


Turken zijn zo erg

Maar ook slim

want niemand heeft het in de gaten bij eeen turk



P-


Plaoh!!!!
(Nas Escobar)

28-02-2002, 13:42
Van een kant bij ik het met je mee eens,maar ik heb geen last van die turken,of wie dan ook.Degene die mij kwetst is mijn eigen volk

28-02-2002, 17:49
manalia .. maak je niet druk meid ..zo gaat het nou eenmaal op deze
wereld ..en omdat we maar 1 wereld hebben heb je ook geen keus dan maar het beste van zien te maken en soms is het ook nodig een roze bril op te zetten alleen maar om de mensen te omzeilen die
op aarde zijn gezet om hun medemens tot last te zijn..dat is hun taak
zucht...

28-02-2002, 19:37


Amai zeg,
mij verbaast hij ook hoor.

remii,
ik zie dat je al begonnen bent om Emshoom's taak over te nemen, wel, doe ze voort jongeman. Je haalt het nog.

Estée.


28-02-2002, 20:15
estee lieverd ...ik ben the one and only remii..he
ik doe niemand na en immiteer niemand zelfs the great emshooom niet haha

28-02-2002, 20:17
remii,
ook niet een klein, heel klein beetje? Echt niet??
Zijn geslijm, allée, zijn geslijm heb je toch overgenomen.
Geef toe.