Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negaffa/***** mirjam!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

sexymy
18-05-2004, 18:25

hey allemaal, Ik zou graag willen weten of jullie neggafa mirjam kennen. Ze komt uit utrecht. Ik zou graag informatie willen hebben over deze nagaffa zoals is ze goed, komt ze op tijd enz. Nou ik hoor nog van jullie hoop ik dan. Alvast bedankt.

beni_bouyachie
18-05-2004, 19:43
-heb haar meegemaakt -ze is goed -ze komt op tijd .

20arimas20
18-05-2004, 20:37
heey ik ga binnenkort verloven en wil haar graag als mijn neggafa, ik zij een beetje flink want ik weet niet of we over het zelfde hebben zou je mij het nummer kunnen geven van haar wil haar graag hebben!!! ik heb haar weleens vaker gezien en ze is goed en komt op tijd heeft ook mooie spullen!!!! alvast bedankt!!!!!!

Nisrine027
18-05-2004, 22:58
Ik heb haar vaak meegemaakt. En ik zal je zeggen, ik vind haar de beste tot nu toe!!!! Ze heeft altijd mooi spullen. Ze komt altijd haar afspraak na en ze is echt heel lief.

sexymy
18-05-2004, 23:33

Dank jullie wel voor jullie reactie allemaal..

sexymy
19-05-2004, 16:48
dank je doudia

Nisrine027
19-05-2004, 18:12
Origineel gepost door Doudiaa Sorry hoor!met alle respect voor haar. Ik haar verschillende keren meegemaakt. Ik vind haar maar niks aan. Make up kan ze echt niet.Ze denkt vaak dat ze wat is.Ze heeft heel vaak een eigen dunk overzelf.(niks mis mij als het vooor haar eigen houd). Ik heb haar zelf op eigen trouwerij genomen.Zij roddelt heel vaak over andere bruidjes. En dat vind ik helemaal niet goed. Als ik jullie mag adviseren dan zou ik Hafida uit Maarssen nemen. Zij is pas een top vrouw.Heeft respect voor de bruidjes en komt op tijd ennnatuurlijk heeft zij ook toppe spullen.Zij heeft mijn zussen gedaan.Wij waren heel trots op haar. Dit is mijn mening over haar! Het spijt me zeer maar ze heeft geen dunk! kijk als iemand met een hoge dunk tegen haar doet of tegen wie dan ook dan is het automatisch dat men ook zo gaat handelen. Ik heb haar bij me nichten en me zus en familie meegemaakt en tot nu toe was ze echt de beste van de negfa's!!!! Het is een hele mooie vrouw en dan krijg je meestal een reactie van ze heeft een hoge dunk van d'r zelf. ze ziet er altijd verzorgt uit.......maar zo moet dat ook vind ik en niet erbij lopen als een ****. Laats had ze een nicht van me opgemaakt, echt heel leuk gedaan enzo.......maar wahd meisje die was ook op de bruiloft en die zei laatst dat ze het leuk heeft gedaan enzo maar de karakter ofzo van de negaffa vind ze niks! ik vroeg waarom,ze zei: omdat ze er ook opgemaakt en gekleed bij loopt!!!! Slaat toch nergens op!!!!!! ik vond dat als een jaloezie over komen. Maar ieder z'n mening! Success.

sexymy
19-05-2004, 18:35
hmmm wejouw ik weet nie meer wie ik moet geloven...

Ikram_4ever
19-05-2004, 19:47
Ik heb haar ook vaak meegemaakt!!!! Ik vind haar super goed en ze is ook heel aardig!! Ze staat om me lijstje als een van de beste bruidopmaaksters!!! Thalla, Ikram

misstomatisch
19-05-2004, 19:53
Heb wel goede verhalen over haar gehoord. Maar ik heb haar nooit zelf gezien dus ik kan je weinig vertellen. Succes meid.

minous21
19-05-2004, 20:05
Aardige vrouw en heeft ook mooie jurken MAAR ikzelf zou haar nooit nemen gewoon weg omdat ik liever een negaffa heb die uit Fes/ meknes/ Casa komt omdat deze anders kleden dan een negaffa uit noord marokko...... Maar Mirjam is goed!!

missbruid
22-05-2004, 21:11
Nou wie Miriam haar werk lelijk vindt heeft echt geen smaak, sorry. Zij doet haar werk echt geweldig en heeft echt een mooie smaak en prachtige dingen. Het is maar net zelf wat je uitkiest. Ik vindt haar letterlijk de beste n.eggefa in Nederland.

Nisrine027
23-05-2004, 00:10
Origineel gepost door missbruid Nou wie Miriam haar werk lelijk vindt heeft echt geen smaak, sorry. Zij doet haar werk echt geweldig en heeft echt een mooie smaak en prachtige dingen. Het is maar net zelf wat je uitkiest. Ik vindt haar letterlijk de beste n.eggefa in Nederland. Ben het helemaal met je eens!!!!!!!! Ze is een schat en zeeeeer ervaren in haar werk. Ze doet het echt prachtig zowel de kapsels als de make-up en de kelding is ook supper zoals ik eerder vermelde!!!!!! p.s. ze heeft een eigen kappers zaak! al jaren

nadia_tetouan
23-05-2004, 18:41
Salam u alaikom zij is gewoon de best man ........... dounia jij hebt geen smaak man ...

kamar20
24-05-2004, 11:27

Nou sorry hoor maar Mirjam uit utrecht is dus echt niks hoor!!! Ik heb haar vaak genoeg meegemaakt en wat een vreselijke make-up inderdaad en die jurken zijn gewoontjes iemand in de zaal kan dezelfde jurk aan hebben als die van het bruidje inderdaad! En verder inderdaad wat een capscones nou met zo'n figuur en uiterlijk zou ik niet capscones zijn maar goed!!! Voor mij is het dus een afrader, maar ieder zijn eigen smaak! En Doudiaa inderdaad Hafida is toppie heb haar zaterdag weer gezien in Utrecht op een bruiloft was echt oogverblindend! Maar goed smaken verschillen! Groetjes Kamar! :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2