Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veel (jonge) mannen trouwen niet, omdat

Pagina's : [1] 2

Rebel666
05-08-2009, 22:51

ze bij voorbaat weten dat ze toch op hun toekomstige vrouw (sexueel) zullen afknappen

tanger_lover
05-08-2009, 22:53
:moe: Nee ze willen het gewoon niet opgeven om met elk wijf het bed in te duiken inplaats van binden aan eentje :moe:

Rebel666
05-08-2009, 22:53
Dat is het gevolg. Mijn stelling is de oorzaak.

Sp0okr1jder
05-08-2009, 22:55
ze bij voorbaat weten dat ze toch op hun toekomstige vrouw (sexueel) zullen afknappen ..moest je maar niet zovaak naar de hoeren gaan....

ghalil
05-08-2009, 22:55

ze bij voorbaat weten dat ze toch op hun toekomstige vrouw (sexueel) zullen afknappen eerder omdat ze er niet klaar voor zijn om te trouwen. niet mans genoeg om te binden aan 1 persoon en daarmee hun leven delen. za3ma de trots dat ze hebben als player terwijl het geen waarde heeft

tanger_lover
05-08-2009, 22:56
Jullie mannen zijn tegenwoordig zo achterlijk. De vrouwen zijn allang niet meer zoals vroeger (op sexsueel gebied) Alleen denken jullie altijd dat het gras groener is aan de overkant dus zodra jullie getrouwt zijn vinden jullie niks meer intressant

Dimitra
05-08-2009, 22:56
Triesteling.

Rebel666
05-08-2009, 22:57
Ik betaal niet voor sex, maar dat terzijde. ..moest je maar niet zovaak naar de hoeren gaan....

Rebel666
05-08-2009, 22:58
Marokkaanse vrouwen zouden een keer aandacht moeten besteden aan echte, intensieve verzorging in plaats van aan krulletjes, make up, predicule en birckenstocks. Jullie mannen zijn tegenwoordig zo achterlijk. De vrouwen zijn allang niet meer zoals vroeger (op sexsueel gebied) Alleen denken jullie altijd dat het gras groener is aan de overkant dus zodra jullie getrouwt zijn vinden jullie niks meer intressant

zoubaida
05-08-2009, 22:59
Jullie mannen zijn tegenwoordig zo achterlijk. De vrouwen zijn allang niet meer zoals vroeger (op sexsueel gebied) Alleen denken jullie altijd dat het gras groener is aan de overkant dus zodra jullie getrouwt zijn vinden jullie niks meer intressant :goedzo:

houdat
05-08-2009, 23:02
Marokkaanse vrouwen zouden een keer aandacht moeten besteden aan echte, intensieve verzorging in plaats van aan krulletjes, make up, predicule en birckenstocks. :hihi:

tanger_lover
05-08-2009, 23:04
Marokkaanse vrouwen zouden een keer aandacht moeten besteden aan echte, intensieve verzorging in plaats van aan krulletjes, make up, predicule en birckenstocks. Aangezien de echte vrouwen dat ook doen heb jij niks te zeiken:moe: Lees mijn tekst goed door en lees ook tussen de regels dan begrijp je volkomen wat ik zeg :goedzo:

Rebel666
05-08-2009, 23:06
Vrouwen zouden zich beter moeten verzorgen, meer niet.

tanger_lover
05-08-2009, 23:10
Vrouwen zouden zich beter moeten verzorgen, meer niet. En aangezien je niet alle vrouwen kent zul je ook niet weten dat 85 % dat ook doet en niet alleen hun haar make-up en kleding:moe: Je moet je feiten wel goed op een rij hebben voordat je zomaar wat begint te zeggen. Dit geld trouwens ook voor mannen niet alleen vrouwen

Rebel666
05-08-2009, 23:15

Ik kom niet met feiten, dat doe jij. Jij komt hier immers met 85% ( daargelaten de vraag hoe je aan dat getal komt). Vanuit mijn belevingswereld gezien is het gewoon zo dat vrouwen vaak onverzorgd zijn en dat Marokkaanse mannen snel afknappen op sexueel gebied en daardoor vreemd gaan. Het is een beetje een taboe onder sommige vrouwen, omdat ze altijd denken dat ze op en top eruit zien en niet willen horen dat ze onaangenaam ruiken en/of geen lustgevoelens opwekken. En aangezien je niet alle vrouwen kent zul je ook niet weten dat 85 % dat ook doet en niet alleen hun haar make-up en kleding:moe: Je moet je feiten wel goed op een rij hebben voordat je zomaar wat begint te zeggen. Dit geld trouwens ook voor mannen niet alleen vrouwen

Pagina's : [1] 2