Bekijk originele versie : Depressief?!!?!?!?
Wie is hier weleens zwaar depressief?! En waar kan je zo f*cking sago of depressief van worden....? Ligt t aan de thuissituatie, liefdesleven of rond een uur of 4 in de Ramadan als je trek hebt? Of je kijkt in de spiegel en die breekt... ;)
Ikzelf ben (bijna) nooit depressief alleen als alles tegenzit. Dus school, thuis en badhairday ofzo.... ben wel benieuwd wat mensen nou echt chagarijnig of depressief maakt....
Beslama :zwaai: x x x x Nahid
Ik word zwaar depressief van mijn werk...
Het mangementteam is gewoon gestoort en luistert niet naar ons!!!
Maar ik ben naar iets anders aan het solliciteren!
Ik word ook zwaar depressief van het weer van de laatste weken!
Warmte, koude, Hollanders ondermekaar, Marokkanen ondemekaar, treinen te laat, bussen te vroeg, nieuwe chefs, ouwe chefs, kantoorpersoneel, kapotte koffieautomaat in de nachtdienst, lekke band, nieuwe leden, ouwe leden die sentimenteel gaan doen, verliespartij Ajax, als m'n vrouw 80% van het dekbed pakt en/of diagonaal ligt, etc etc
Lady_moi
14-11-2002, 18:12
echt woelah ik word depressief van leerkrachten tfoeeeeee ik haat ze ze willen mn leven zuur maken tfoe alihoum a sem
Dus junkie jij bent eigenlijk fulltime sago....?? ehm vervelend. Maar ik zie wel veel dingen wat mij ook sago/depressief kan maken..
En idd jimpie t weer sucksss!! En t is pas november...... t word nog veeeeeeel erger
Origineel gepost door LaZina
Dus junkie jij bent eigenlijk fulltime sago....?? ehm vervelend. Maar ik zie wel veel dingen wat mij ook sago/depressief kan maken..
En idd jimpie t weer sucksss!! En t is pas november...... t word nog veeeeeeel erger
Ik overdrijf wel een beetje hoor. Ik word er niet echt depri van, maar het verpest wel vaak mijn humeur. ;)
Dan moet ik chocola hebben.. en veel soaps. :D
C_warrior
14-11-2002, 19:46
OOOHH WAAROM ZOU IK STRESSEN ????
OMDAT De stage begeleider geen stage voor me kan vinden en dat ik misschien zwaar in de problemen kom of omdat ik geen geld heb een incasso bureau's brieven sturen en me dreigen om mijn pc mee te nemen of omdat ik eenzaam ben NEE WAAROM ZÖU ik Stressen
HAHAHAHAHHAHAAAHAHAHHAHAAHAHA
LIfe is bitter Life is sweet
Ik maak me niet druk
HAHAHAHa
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.